Sollicitanten Politiekundige start augustus 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start augustus 2018  (gelezen 16663 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Gepost op: 27 december 2017, 14:36:15
Gezien de nieuwe vacatures, een nieuw topic voor politiekundige sollicitanten voor de lichting van 2018. Ben er zelf één van, tijd terug hbo diploma IVK gehaald. Door w&s gebeld en aanbod gekregen om het verkorte traject voor politiekundige te doen. Die start weliswaar in oktober 2018 (en de selecties zijn iets later dan de gewone lichting), ben blij dat ze die mogelijkheid in ieder geval hebben geboden. Tot op heden nog geen bericht gehad dat ik door de briefselectie zou zijn. Het telefoontje van w&s beschouw ik als bevestiging daarvan.
Nu afwachten... (iedereen welbekend :P).

Ben benieuwd of er nog anderen zijn die (opnieuw) een poging wagen :)




Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #1 Gepost op: 28 december 2017, 14:50:05
Ben er zelf één van...
Goed om te lezen dat je doorzet en het gewoon weer opnieuw probeert.
Heel veel succes weer


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #2 Gepost op: 28 december 2017, 20:37:34
Goed om te lezen dat je doorzet en het gewoon weer opnieuw probeert.
Heel veel succes weer

Thanks! Vorige keer ging het ook om één punt te weinig, onvoldoende reden om op te geven ;)
Hoe bevalt de opleiding?


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #3 Gepost op: 30 december 2017, 17:56:55
Dan moet t deze keer wel goed komen dan.

Opleiding is uitstekend. Qua inhoud en hoge fun factor dan.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2018, 09:07:34
Dan moet t deze keer wel goed komen dan.

Opleiding is uitstekend. Qua inhoud en hoge fun factor dan.

 R-booonneee  ;D
Aspirant


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #5 Gepost op: 15 maart 2018, 09:10:59
21 maart uitgenodigd voor deel A in Apeldoorn. Ben benieuwd 8)
Anderen die ook die dag in Apeldoorn zijn voor A of B?


nickd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2018, 00:58:13
Ik probeer het ook nog maar een keer, nadat ik de vorige keer deel B net niet had gehaald. Ben weer uitgenodigd voor deel A in Amsterdam :)  Enigste wat ik jammer vind is dat Eenheid Amsterdam er deze keer niet tussen zat, dus heb ik gesolliciteerd voor eenheid Midden-Nederland.

Ik ga ook voor de verkorte variant net zoals de vorige keer. Toen heb ik @charlie volgens mij nog gezien tijdens selectiedag A. Hoe gaat het bij jou en op de opleiding? :)

Hoop alleen wel dat ze coulant zijn in de planning van deel B, aangezien ik bijna heel de maand april op vakantie ben  98uiye


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2018, 13:16:17
Ik probeer het ook nog maar een keer, nadat ik de vorige keer deel B net niet had gehaald. Ben weer uitgenodigd voor deel A in Amsterdam :)  Enigste wat ik jammer vind is dat Eenheid Amsterdam er deze keer niet tussen zat, dus heb ik gesolliciteerd voor eenheid Midden-Nederland.

Ik ga ook voor de verkorte variant net zoals de vorige keer. Toen heb ik @charlie volgens mij nog gezien tijdens selectiedag A. Hoe gaat het bij jou en op de opleiding? :)

Hoop alleen wel dat ze coulant zijn in de planning van deel B, aangezien ik bijna heel de maand april op vakantie ben  98uiye

Zelfde verhaal, deel B op één punt te weinig niet gehaald. Gekeken naar de uitnodigingsmail heb ik het idee dat ze voortvarender te werk gaan dan afgelopen keer. Gezien ze melden dat B al een week na A kan komen. Ik hoop voor je dat ze niet in je vakantie plannen. Heb ik ook een keer gehad, kan je het wel verzetten natuurlijk maar dat wil je liever niet uiteraard ::)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2018, 15:21:41
Succes allemaal! Mochten er vragen zijn, stel gerust  :)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2018, 11:07:58
@Swaghetti: Veel succes morgen!