Wie kan mij helpen?

Auteur Topic: Wie kan mij helpen?  (gelezen 9068 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #60 Gepost op: 29 oktober 2005, 11:40:09
Als je plaatjes quote.....maak dan ff url-tags van de img tags.....zo scroll je je een ongeluk om 2x dezelfde foto's te bekijken.. ::)

zo beter misschien
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 29 oktober 2005, 12:27:52
Ik kan nog steeds niet bij de gedachte dat ik bij elk incident met m'n statief zou moeten gaan slepen.
  :-\

statief neerzetten, uitklappen, rechtzetten, camera erop, richting, zelfontspanner erop zetten en schieten. totale tijd zo'n 40 seconde per foto?? en dan je hele handel weer oppakken 10 m verderop weer neerplanten.
Alleen bij de gedachte moet ik al lachen.  ;D

(maargoed MIJN mening, ga vooral door met de manier waarop je zelf de beste foto's maakt! En daar gaat ergens anders over.)


Vroeger heb ik ook altijd snachts foto's lopen maken met statief... Dat werd op een gegeven moment gewoon een hel...
Je moet uitkijken dat je niemand in de wegstaat met zon ding. en snel handelen als er wat gebeurd was er niet bij.

Ik vindt het nog steeds makkelijker om foto's te maken van uit de hand en je kan vrijer bewegen en niet steeds je statief erges anders neer zetten en dan weer scherp stellen. En mijn interneflitser die ik op mijn camera heb zitten, als mijn externe uitvalt.. kan ik op die terug komen en dat is een perfect dingetje.
het is af en toe een disco maar dan heb je ook wat.

Het legt er zeker aan hoe je instellingen heb staan.
En bij een huis tuin en keuken camera (om het zo maar even te zeggen) Heb je al vaak problemen en dat weet ik uit ervaring. Dan is nachtstand en flitsen een goed idee. Maar het ligt er ook aan heb je een vaste hand als je dat niet heb gaat het je soms ook niet goed af. Ergens tegen aan leunen heeft vaak ook nut.