lifeliner 3 p2000

Auteur Topic: lifeliner 3 p2000  (gelezen 32347 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #10 Gepost op: 30 oktober 2005, 16:16:00
Ik kan melden dat lifeliner 3 ook gebruik van p2000 zal gaan maken.
Ik heb een paar maanden geleden gesproken met de bemanning, zij wisten mij te vertellen dat ze gebruik gaan maken van p2000. Het probleem was dat de levering van de pager nogal opzich liet wachten.

Of de stand van zaken inmiddels is veranderd weet ik niet.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


Lukas074

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 oktober 2005, 18:42:35
Wat ik me eigenlijk eens af vroeg, waarom (kunnen) ze geen gebruik maken van een lichtkrant?


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #12 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:05:57
Ik weet niet precies of het een juist antwoord is maar mij lijkt het omdat de Lifeliner ook gealarmeerd wordt als ie in de lucht is, of op schiphol staat en nu altijd rechtstreeks terug gaat naar zijn platform, lijkt mij ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:09:03
opzich vind ik het ook vreemd dat er geen krant word gebruikt, de dames en heren zitten toch ook in een ''wachtkamer'' te wachten op een oproep maar aan de andere kant lopen ze ook door het ziekenhuis (ben ze wel eens tegen gekomen) dus misschien P2000 piepers hellemaal niet zo gek
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #14 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:25:14
of lekker analoog blijven of overgaan op C2000, als die mobilofoons het toelaten in de lucht
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Lukas074

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:26:20
Ik weet niet precies of het een juist antwoord is maar mij lijkt het omdat de Lifeliner ook gealarmeerd wordt als ie in de lucht is, of op schiphol staat en nu altijd rechtstreeks terug gaat naar zijn platform, lijkt mij ;)

Maar als ze in de lucht zitten hebben ze toch verbinding met het C2000?
En dan krijgen ze de oproep via dat kanaal.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #16 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:27:17
Hier in Amsterdam wel, de LL1 wordt analoog gealarmeerd en schakelen in de lucht over op de desbetreffende CPA die overal op C2000 zit ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #17 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:28:37
Vandaag, trouwens, was ik even op schiphol kreeg ik ineens over de Tower de Lifeliner 1 door. Lifeliner 1, ready for take-off at runway .........
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 30 oktober 2005, 22:17:27
Hier in Amsterdam wel, de LL1 wordt analoog gealarmeerd en schakelen in de lucht over op de desbetreffende CPA die overal op C2000 zit ;)

dat is niet helemaal waar, de lifeliner 1 schakeld dan over naar het analoge kanaal (hier tenminste nog kanaal 5 )

Vandaag, trouwens, was ik even op schiphol kreeg ik ineens over de Tower de Lifeliner 1 door. Lifeliner 1, ready for take-off at runway .........

hoorde ik het dus toch goed, k dacht al ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #19 Gepost op: 30 oktober 2005, 22:48:03
dat is niet helemaal waar, de lifeliner 1 schakeld dan over naar het analoge kanaal (hier tenminste nog kanaal 5 )


Dit is toch niet meer te ontvangen, Jeroen. Volgens mij schakeld de LL1 na een alarmering op kanaal CPA 13 over op de desbetreffende CPA waar ze naar toe moeten, waar de melding is...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl