Opleiding N4 Amsterdam start mei 2018

Auteur Topic: Opleiding N4 Amsterdam start mei 2018  (gelezen 2683 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kevpol

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Gepost op: 25 januari 2018, 13:01:11
Goedemiddag allen,

aankomende mei start voor mij de opleiding tot Hoofdagent op de PA. Ik heb geschreven voor de eenheid Amsterdam.

Ik ben op zoek naar info omtrent de eerste 8 maanden van de opleiding. Alle info is welkom. Denk hierbij aan: lestijden, vakken, aantal uren sport, snuffelstage??. Kortom hoe zien de eerste 8 maanden eruit.

BVD mvg K.




Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2018, 13:16:50
Hoi!

In de eerste 8 maanden ga je vooral baliegesprekken voeren en ga je beginnen met het tikken van eenvoudige mutaties.

Verder krijg je les in aanhouding-, en zelfverdedigingsvaardigheden. Na 4 maanden school, ga je een maand naar de eenheid om daar aan het uniform te wennen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


kevpol

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2018, 13:26:22
Hoi!

In de eerste 8 maanden ga je vooral baliegesprekken voeren en ga je beginnen met het tikken van eenvoudige mutaties.

Verder krijg je les in aanhouding-, en zelfverdedigingsvaardigheden. Na 4 maanden school, ga je een maand naar de eenheid om daar aan het uniform te wennen.

Thanks!

Kun je ook enige info geven omtrent de lestijden, vakken en heb je bijvoorbeeld veel huiswerk?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2018, 19:23:07
Thanks!

Kun je ook enige info geven omtrent de lestijden, vakken en heb je bijvoorbeeld veel huiswerk?
Kleine correctie op het bericht van Wolfs. Na de eerste drie maanden school ga je vier weken op snuffelstage naar je bureau. Dit noemt men de 'Blauwe Maand' en is vooral voor uniformgewenning. In die Blauwe Maand bezoek je het OC, een cellencomplex e.d... (mogelijk dat dit verschilt per eenheid)

De weken op school draaien om baliegesprekken, verkeerscontrole, aangiftes opnemen, aanhoudingstechnieken, sport en begin je aan de theorie mbt strafrecht, strafvordering en de wegenverkeerswet.

Je zal weinig huiswerk hebben omdat je op school genoeg tijd krijgt je opdrachten af te maken. De uren zullen verschillen, want er zal vast wel eens wat uitvallen, maar ga uit van 8 tot 16 .
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.