Eén: Politie 24/7

Auteur Topic: Eén: Politie 24/7  (gelezen 10296 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest16442

  • Gast
Gepost op: 27 januari 2018, 23:26:18
Citaat
Politie 24/7 is een nieuw programma van de makers van het succesvolle Spoed 24/7. Deze nieuwe reeks brengt een waarheidsgetrouwe weergave van het werk van Lokale Politie Antwerpen.

Drie maanden lang werd er dag en nacht gefilmd en voor de allereerste keer werden er camera’s toegelaten in de telecommandokamer, hét zenuwcentrum van de politie van Antwerpen, van waaruit alle interventies worden aangestuurd.

Vaste camera’s, body-cams en mobiele cameraploegen registreerden de dagelijkse realiteit in de telecommandokamer, in vijf commissariaten, in de combi’s van de interventieteams, bij de wijkteams, de snelle responseteams, de mobiele eenheid, de gerechtelijke afhandeling, het hondenteam en het fietsteam. Het resultaat is verrassend: een mix vol spannende interventies en emotionele getuigenissen van het grootste politiekorps van België. Een korps dat zich elke dag opnieuw ten dienste stelt van de meer dan 500.000 inwoners in Antwerpen.

Politie 24/7: later dit voorjaar op Eén.

Bron: een.be
Ik moet zeggen dat ik de Belgische programma's over het algemeen van een goed niveau vindt, dus ik ben ook benieuwd naar deze serie. Iemand enig idee of je vanuit Nederland ook de uitzendingen van Eén online kunt terugkijken? In ieder geval nog eventjes geduld hebben.




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2018, 22:06:09
Via Ziggo kan je ze in elk geval terug kijken. Eerste aflevering smaakt naar meer.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2018, 23:14:07
Ik moet zeggen dat ik de Belgische programma's over het algemeen van een goed niveau vindt, dus ik ben ook benieuwd naar deze serie. Iemand enig idee of je vanuit Nederland ook de uitzendingen van Eén online kunt terugkijken? In ieder geval nog eventjes geduld hebben.

Ja kan gewoon online.
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2018, 17:10:02
Via Ziggo kan je ze in elk geval terug kijken. Eerste aflevering smaakt naar meer.
Begrijp ik hieruit dat de eerste aflevering al geweest is? Ik dacht te begrijpen dat het pas later in het voorjaar zou komen.


arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2018, 17:16:47
Begrijp ik hieruit dat de eerste aflevering al geweest is? Ik dacht te begrijpen dat het pas later in het voorjaar zou komen.

Klopt. link
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2018, 17:05:23


guest16442

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2018, 08:56:25


guest16442

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 20 februari 2018, 08:20:31


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #8 Gepost op: 22 februari 2018, 20:20:59
Ja kan ze nu ook bekijken via Youtube. Veel makkelijker lijkt mij.





In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
Reactie #9 Gepost op: 22 februari 2018, 23:57:47
Ja kan ze nu ook bekijken via Youtube. Veel makkelijker lijkt mij.

Die verdwijnen meestal weer redelijk snel vanwege copyright claims.
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice