Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130312 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #10 Gepost op: 30 maart 2018, 21:51:35
Deel A gehad vandaag en positief afgerond. Ze hebben mij morgen gelijk ingepland voor deel B in Apeldoorn. :D :D :D

Wat goed! Congrats! Deel B ook gehaald of nog geen bericht over gehad?
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #11 Gepost op: 1 april 2018, 17:33:14
Helaas afgewezen op overwicht.. de rest was prima gemiddeld en bovengemiddeld.

Maar... Ik heb een bericht ontvangen dat ik de selectie opnieuw mag doorlopen voor Midden Nederland na een heroverweging.  098uo 098uo

Wel fijn dat dit mogelijk voor je is! Ik heb zelf ook gesolliciteerd voor regio Oost-Nederland. Ik had nog een positief selectierapport van de vorige ronde voor Hoofdagent liggen. Ben toen helaas niet verder gegaan voor het eindgesprek omdat er kandidaten waren met betere scores. Daarom had ik de hoop om de selectiedagen eventueel te mogen herkansen, om zo mijn scores te verbeteren. Maar dit was niet mogelijk, omdat ik immers al een positief rapport had. Dus dit verbaast mij wel (maar niets ten nadele hoor, super fijn voor jou dat jij je opnieuw mocht laten zien).

Ik heb 27 maart Bewust Blauw gehad. Tot op heden helaas nog niks vernomen over een eventuele uitnodiging voor het eindgesprek.


thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #12 Gepost op: 2 april 2018, 17:35:39
Wat goed! Congrats! Deel B ook gehaald of nog geen bericht over gehad?

Nou...

Ik heb vorige week donderdag deel B mogen doorlopen tot aan het psychologisch interview. Hier kreeg ik te horen dat mijn procedure stopt, omdat ik dus al eerder de selecties had gedaan voor de eenheid Den Haag. Er moet immers een jaar gewacht worden.

Dit wist ik zelf ook wel, dus voor dat ik aan deze selecties begon, had ik nog een mail gestuurd waarin expliciet vermeld stond dat ik in februari al geweest was.
In dezelfde mail stelde ik de vraag of ik dan deel A zou mogen overslaan.

Ik kreeg bericht terug dat dit niet kon en dat ik net als ieder ander weer opnieuw bij deel A moest beginnen. Je snapt dus dat ik er op dit moment van uit ging dat het gewoon in orde was. Ik heb het gelaten voor wat het was, maar ik heb nu wel een bezwaar/klacht geschreven aan de hoofd afdeling selectie. Ik heb tenslotte weer veel tijd en moeite in deze selecties moeten steken, om vervolgens te horen dat het weer stopt.

Ik hoop dat ik hier binnenkort reactie op krijg.
Sollicitatie Agent Midden-Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #13 Gepost op: 6 april 2018, 11:53:01
Hoi Dames en Heren,

Ik zie allemaal kandidaten die afgelopen weken op selectie zijn geweest (zoals ik zelf ook) alleen start mijn opleiding pas in oktober ipv augustus. Kun je hier voorkeur aangeven bij korpsgesprek?


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #14 Gepost op: 8 april 2018, 22:19:55
Hoi Dames en Heren,

Ik zie allemaal kandidaten die afgelopen weken op selectie zijn geweest (zoals ik zelf ook) alleen start mijn opleiding pas in oktober ipv augustus. Kun je hier voorkeur aangeven bij korpsgesprek?

Hey! Klopt dat het start in Oktober, dit was een foutje van de forumstarter..
Heb je al een uitnodiging gehad voor het korpsgesprek? Ik zit nog steeds te wachten op een mail of ik wel of niet naar het korpsgesprek mag, midden-nederland zit met een luxe positie, teveel kandidaten nog steeds dus er gaan er nog uitvallen voor de gesprekken. Welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Aspirant agent Midden Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #15 Gepost op: 8 april 2018, 22:25:20
Hey! Klopt dat het start in Oktober, dit was een foutje van de forumstarter..
Heb je al een uitnodiging gehad voor het korpsgesprek? Ik zit nog steeds te wachten op een mail of ik wel of niet naar het korpsgesprek mag, midden-nederland zit met een luxe positie, teveel kandidaten nog steeds dus er gaan er nog uitvallen voor de gesprekken. Welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Ik heb in oost nederland gesolliciteerd. Hoeveel kandidaten en plekken ze hebben weet ik niet maar ik ben uitgenodigd voor bewust blauw aankomende week. Ben benieuwd wat ik van deze ochtend kan verwachten


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #16 Gepost op: 8 april 2018, 22:28:18
Ik heb in oost nederland gesolliciteerd. Hoeveel kandidaten en plekken ze hebben weet ik niet maar ik ben uitgenodigd voor bewust blauw aankomende week. Ben benieuwd wat ik van deze ochtend kan verwachten

Aah leuk! Bewust blauw is echt iets wat je over je heen moeten laten komen, ik had hem 2 weken geleden, vond hem erg leuk! Wij kregen te horen dat sommige kandidaten voor Midden-Nederland wellicht naar de selectie voor Oost-Nederland gaan schuiven dus wie weet komen we elkaar nog tegen.
Aspirant agent Midden Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #17 Gepost op: 9 april 2018, 14:49:36
Aah leuk! Bewust blauw is echt iets wat je over je heen moeten laten komen, ik had hem 2 weken geleden, vond hem erg leuk! Wij kregen te horen dat sommige kandidaten voor Midden-Nederland wellicht naar de selectie voor Oost-Nederland gaan schuiven dus wie weet komen we elkaar nog tegen.

Wat kan ik ervan verwachten? en hoe kan ik zon balkje maken waarin iedereen de voortgang kan zien?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #18 Gepost op: 11 april 2018, 18:10:34
Vandaag telefoon gehad met uitnodiging voor eindgesprek. Dit gaat dus veel sneller dan in eerste instantie de planning is volgens mij.  098uo 098uo


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #19 Gepost op: 11 april 2018, 18:23:36
Vandaag telefoon gehad met uitnodiging voor eindgesprek. Dit gaat dus veel sneller dan in eerste instantie de planning is volgens mij.  098uo 098uo

Wat goed gefeliciteerd! Inderdaad snel zeg! Ik ben nog aan het wachten hoe of wat.. vandaag 3 weken sinds bewust blauw dus ben benieuwd of het nog lang gaat duren haha wanneer mag je?
Aspirant agent Midden Nederland