Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131188 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #120 Gepost op: 3 juli 2018, 18:59:16
Gefeliciteerd! Mag ik vragen wat het leerpunt was? Misschien hebben anderen, mezelf incluis, er nog iets aan.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #121 Gepost op: 4 juli 2018, 17:08:43
Gefeliciteerd! Mag ik vragen wat het leerpunt was? Misschien hebben anderen, mezelf incluis, er nog iets aan.

Jazeker, bespreek nooit politiek met iemand anders  ;D Hij kon me dingen laten zeggen wat ik echt compleet anders bedoelde en dat mijn argumenten dan opeens heel anders overkwamen waardoor iemand een enorm verkeerd beeld kan vormen. Leerpunt, leer eigen grenzen duidelijk aangeven.
Aspirant agent Midden Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #122 Gepost op: 4 juli 2018, 18:41:48
Vorige week had ik mijn BGO gesprek, de dag later hebben ze referenties opgevraagd bij mijn huidige werkgever.
Ik vond het lang duren omdat die vrouw zei dat ze 3 dagen later contsct met me zou opnemen.
Had er toch maar een mailtje aan gewaagd naar in en uitstroom.
Prompt vandaag dan eindelijk het verlossende woord gekregen via de mail. Alles is positief en ben aangenomen. In en uitstroom heeft me ook nog eens gebeld zodat het nu toch echt zeker is ;) (zit met opzegtermijn die wel heel dicht in de buurt kwam)
Nu kan ik mijn huidige werk gaan opzeggen

Volgens de mail krijg ik eerdaags de info over de acedemie etc.

Ik ben benieuwd!
Zijn er nog mensen die al.meer hebben gehoord, welke academie, basisteam, kleding etc?
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #123 Gepost op: 4 juli 2018, 18:48:02
Vorige week had ik mijn BGO gesprek, de dag later hebben ze referenties opgevraagd bij mijn huidige werkgever.
Ik vond het lang duren omdat die vrouw zei dat ze 3 dagen later contsct met me zou opnemen.
Had er toch maar een mailtje aan gewaagd naar in en uitstroom.
Prompt vandaag dan eindelijk het verlossende woord gekregen via de mail. Alles is positief en ben aangenomen. In en uitstroom heeft me ook nog eens gebeld zodat het nu toch echt zeker is ;) (zit met opzegtermijn die wel heel dicht in de buurt kwam)
Nu kan ik mijn huidige werk gaan opzeggen

Volgens de mail krijg ik eerdaags de info over de acedemie etc.

Ik ben benieuwd!
Zijn er nog mensen die al.meer hebben gehoord, welke academie, basisteam, kleding etc?

Gefeliciteerd!! Wat lekker dat je het ook al zwart op wit hebt, daar zit ik nog op te wachten! Verder dus hier ook alles nog 1 groot vraagteken lol!
Aspirant agent Midden Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #124 Gepost op: 4 juli 2018, 18:56:33
Gefeliciteerd!! Wat lekker dat je het ook al zwart op wit hebt, daar zit ik nog op te wachten! Verder dus hier ook alles nog 1 groot vraagteken lol!

Dank je wel! Ja had wel een hele brief verwacht zoals.alle.uitnodigingen eigenlijk. Het was meer de mededelijg dat ik alles positief heb doorlopen en ik wordt ingeschreven op de academie voor week 41. Verder succes met je loopbaan bij de politie.

En 3 uur later belde in en uitstroom om te vragen of ik dat mailtje al gelezen had en dat ik nu met een gerust hart mijn huidige werk kon opzeggen.
Dat blijft toch spannend hoor !

Maar je bent al.wel gebeld door diegene die je BGO heeft afgetoetst? Dan zal je deze week wel  ook het mailtje krijgen gok ik zo!
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #125 Gepost op: 4 juli 2018, 18:59:04
Dank je wel! Ja had wel een hele brief verwacht zoals.alle.uitnodigingen eigenlijk. Het was meer de mededelijg dat ik alles positief heb doorlopen en ik wordt ingeschreven op de academie voor week 41. Verder succes met je loopbaan bij de politie.

En 3 uur later belde in en uitstroom om te vragen of ik dat mailtje al gelezen had en dat ik nu met een gerust hart mijn huidige werk kon opzeggen.
Dat blijft toch spannend hoor !

Maar je bent al.wel gebeld door diegene die je BGO heeft afgetoetst? Dan zal je deze week wel  ook het mailtje krijgen gok ik zo!

Haha toch weer meer geduld dus voor de resterende informatie haha..
Ik ben gisteren gebelt dus bel morgen even met de FO want wil ook graag mn baan opzeggen omdat ze met giga personeelstekort zitten dus de sneller ik opzeg de langer ze hebben om mij te vervangen..  998765 e050
Aspirant agent Midden Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #126 Gepost op: 4 juli 2018, 19:03:00
Haha toch weer meer geduld dus voor de resterende informatie haha..
Ik ben gisteren gebelt dus bel morgen even met de FO want wil ook graag mn baan opzeggen omdat ze met giga personeelstekort zitten dus de sneller ik opzeg de langer ze hebben om mij te vervangen..  998765 e050

Jaa voor elke werkgever is het fijn optijd te horen als iemand weg gaat. Hoef ik het niet meer voor me.te houden op het werk.
Sollicitant Agent Midden-Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #127 Gepost op: 4 juli 2018, 20:10:15
Na je aanstellingsemail ontvang je binnen enkele dagen een email dat je bent ingeschreven op de academie. Je ontvangt dan je studentnummer en daarin staat ook op welke academie je welke opleiding je gaat volgen.

6 weken voor aanvang opleiding krijg je je officiële aanstellingsbesluit van het korps die je heeft aangenomen en wordt er een datum geprikt wanneer je je kleding kan passen en ophalen. Volgns mij wordt dit klassikaal gedaan is mij verteld. In je opleiding ga je bij 2 verschillende eenheden stage lopen.. een van die 2 wordt jouw basiseenheid na je opleiding. Zo is mij dit onlangs uitgelegd..

Studentnummer heb ik al.. en uiteindelijk zal alles toch anders lopen dan verteld dus we wachten maar lekker af


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #128 Gepost op: 4 juli 2018, 22:55:12
Na je aanstellingsemail ontvang je binnen enkele dagen een email dat je bent ingeschreven op de academie. Je ontvangt dan je studentnummer en daarin staat ook op welke academie je welke opleiding je gaat volgen.

6 weken voor aanvang opleiding krijg je je officiële aanstellingsbesluit van het korps die je heeft aangenomen en wordt er een datum geprikt wanneer je je kleding kan passen en ophalen. Volgns mij wordt dit klassikaal gedaan is mij verteld. In je opleiding ga je bij 2 verschillende eenheden stage lopen.. een van die 2 wordt jouw basiseenheid na je opleiding. Zo is mij dit onlangs uitgelegd..

Studentnummer heb ik al.. en uiteindelijk zal alles toch anders lopen dan verteld dus we wachten maar lekker af

Je middelste alinea, waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #129 Gepost op: 5 juli 2018, 04:01:14
Je middelste alinea, waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?

Ben ik ook benieuwd naar, wel fijn dat je wat meer weet dan weet je ieder geval.iets meer over hoe en wat. Globaal wist je het al maar details zijn toch altijd fijn! Weet je al welke academie je komt dan?
Sollicitant Agent Midden-Nederland