Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130446 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #200 Gepost op: 7 augustus 2018, 21:35:09
al 3 voor midden Nederland.
Ik ieder geval nog niets gehoord, heb er wel een mail aan gewaagd vanwege mijn vakantie. ( ik kom terug en dan paar dagen latwr begint de opleiding) Wil dus graag alles voor die tijd weten

Ik heb ook nog niets gehoord. Wel benieuwd indd welke academie en basiseenheid het gaat worden.


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #201 Gepost op: 7 augustus 2018, 21:50:24
Volgens mij is het deze week nog vakantieperiode op de academie, dus ben bang dat we deze week niks te horen krijgen, helaas.


Gebruiker2018

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #202 Gepost op: 9 augustus 2018, 11:23:46
Nee weet nog niets, alleen inschrijving gehad voor de academie. En week 41 starten


Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #203 Gepost op: 14 augustus 2018, 09:30:32
Weet iemand hoe laat s’morgens de lessen op de academie beginnen?


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #204 Gepost op: 14 augustus 2018, 09:31:44
Weet iemand hoe laat s’morgens de lessen op de academie beginnen?

Verschilt per klas maar ga uit van 08.00u
Aspirant agent Midden Nederland


Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #205 Gepost op: 14 augustus 2018, 09:34:11
Verschilt per klas maar ga uit van 08.00u


Weet jij je opleidingslocatie en je stageplaats al?


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #206 Gepost op: 14 augustus 2018, 09:40:39

Weet jij je opleidingslocatie en je stageplaats al?

Ik heb alleen mn opleidingsplaats gehoord van de hr van Midden Nederland vanwege de nieuwe functie van mijn man in een nieuwe eenheid, dus daar hebben ze me een paar weken geleden al over bericht. Basisplek en overige info is voor mij ook nog 1 groot vraagteken
Aspirant agent Midden Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #207 Gepost op: 15 augustus 2018, 15:19:51
Net gebelt door HR, met de vraag of ik mijn huidige baan al heb opgezegd en zo nee, dat ik dan verplaats naar opleidingsaanvang week 5 in 2019.
Klassen zitten overvol en en wordt dus volop geschoven. Ik heb m'n baan al opgezegd en ben m'n vervanger al aan het inwerken dus ik heb een geldige reden om met start op week 41 te blijven staan maar er zullen dus wel studenten uit mijn eenheid gaan wisselen blijkbaar.. dacht wel eventjes een paar seconden van nooooooooooo..  e050 Maar nu weer opgelucht.. gelijk gevraagd over meer informatie over basisteam enzo, maar aangezien ze de klassen nog nieteens rond hebben is daar nog helemaal geen informatie over..  ;D
Aspirant agent Midden Nederland


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #208 Gepost op: 15 augustus 2018, 15:58:08
Net gebelt door HR, met de vraag of ik mijn huidige baan al heb opgezegd en zo nee, dat ik dan verplaats naar opleidingsaanvang week 5 in 2019.
Klassen zitten overvol en en wordt dus volop geschoven. Ik heb m'n baan al opgezegd en ben m'n vervanger al aan het inwerken dus ik heb een geldige reden om met start op week 41 te blijven staan maar er zullen dus wel studenten uit mijn eenheid gaan wisselen blijkbaar.. dacht wel eventjes een paar seconden van nooooooooooo..  e050 Maar nu weer opgelucht.. gelijk gevraagd over meer informatie over basisteam enzo, maar aangezien ze de klassen nog nieteens rond hebben is daar nog helemaal geen informatie over..  ;D

Mij belde ze net indd ook. Alleen met de mededeling dat ik naar wk5 verplaatst ben. Komt natuurlijk onverwachts als je al verwacht over 8weken te kunnen beginnen.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #209 Gepost op: 15 augustus 2018, 16:33:09

Mij belde ze net indd ook. Alleen met de mededeling dat ik naar wk5 verplaatst ben. Komt natuurlijk onverwachts als je al verwacht over 8weken te kunnen beginnen.

Jeetje dus jij gaat wel naar week 5? Das inderdaad even omschakelen!!
Aspirant agent Midden Nederland