Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131143 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #360 Gepost op: 8 september 2018, 11:12:19
Geen info die ik nog niet wist in ieder geval. Belangrijkste is je plaats van tewerkstelling. Verdere info volgt nog.

Tevreden met je plaats?
Is het 1 plek voor langere tijd of meerdere plekken?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #361 Gepost op: 8 september 2018, 18:04:33
Kort maarkrachtig,
Ze maken een berekening mbv je bruto maand salaris.

Ik heb wellicht geen lease auto, maar wel een 13e maand. Wordt daar wel rekening mee gehouden? Mijn kale bruto loon (zonder toeslagen, want daar werd sws geen rekening mee gehouden) is €2647. Iemand een indicatie waar je rekening mee kan houden?


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #362 Gepost op: 8 september 2018, 18:09:14
Ik heb wellicht geen lease auto, maar wel een 13e maand. Wordt daar wel rekening mee gehouden? Mijn kale bruto loon (zonder toeslagen, want daar werd sws geen rekening mee gehouden) is €2647. Iemand een indicatie waar je rekening mee kan houden?

Volgens mij een salaris berekening over je gemiddelde kale maandloon over de afgelopen 2 jaar. Dus zonder toeslagen, bonussen, dagvergoedingen etc.

Bedragen weet ik niet. Het zal volgens mij altijd lager zijn dan wat je op dit moment verdiend.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #363 Gepost op: 8 september 2018, 18:38:03
Ik heb wellicht geen lease auto, maar wel een 13e maand. Wordt daar wel rekening mee gehouden? Mijn kale bruto loon (zonder toeslagen, want daar werd sws geen rekening mee gehouden) is €2647. Iemand een indicatie waar je rekening mee kan houden?

Ze kijken naar je kale salaris. De 13de maand is een bonus en telt niet mee. Bij de politie krijg je een eindejaarsuitkering van 8%. Als je een eigen bijdrage hebt voor een leaseauto zal dat niet van je huidige loon af gaan maar je krijgt geen compensatie voor het verlies van de leaseauto.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #364 Gepost op: 8 september 2018, 19:22:50
Volgens mij een salaris berekening over je gemiddelde kale maandloon over de afgelopen 2 jaar. Dus zonder toeslagen, bonussen, dagvergoedingen etc.

Bedragen weet ik niet. Het zal volgens mij altijd lager zijn dan wat je op dit moment verdiend.

Ze zijn overigens belachelijk streng, 7 jaar arbeidsverleden maar 1 maand ww dit jaar na mn zwangerschapsverlof en boem, studentenvergoeding it is .. wat mij verteld is is dat je van je kale loon zonder 13e maand 1/3 aftrek krijgt ongeveer, dus je 13e maand wordt niet meegerekent in de berekeningen
Aspirant agent Midden Nederland


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #365 Gepost op: 8 september 2018, 20:29:43
Ze zijn overigens belachelijk streng, 7 jaar arbeidsverleden maar 1 maand ww dit jaar na mn zwangerschapsverlof en boem, studentenvergoeding it is .. wat mij verteld is is dat je van je kale loon zonder 13e maand 1/3 aftrek krijgt ongeveer, dus je 13e maand wordt niet meegerekent in de berekeningen

Dat is zuur! Ik heb wel gelukkig de laatste 2 jaar onafgebroken gewerkt dus als het goed is krijg ik salaris, maar hoeveel is natuurlijk de vraag. 1/3 is wel heel veel! Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Met 1/3e eraf twijfel ik of ik mijn vaste lasten nog kan betalen🤔


S2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #366 Gepost op: 8 september 2018, 20:56:02
Dat is zuur! Ik heb wel gelukkig de laatste 2 jaar onafgebroken gewerkt dus als het goed is krijg ik salaris, maar hoeveel is natuurlijk de vraag. 1/3 is wel heel veel! Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Met 1/3e eraf twijfel ik of ik mijn vaste lasten nog kan betalen🤔

Dat is zeker balen, als ze je meteen naar studentensalaris zetten.
Ik vond het voorstel niet slecht, bij mij zaten ze tussen de 50-100 onder mijn huidige kale loon. (Waarschijnlijk het gemiddelde van afg 24 maanden)

Ze kijken echt naar je kale loon, geen toeslagen of 13e maand/vakantiegeld, alle maanden tellen ze op en delen ze door 24 volgens mij. Er is wel een plafond, die staat op de site ook aan gegeven, is rond de 2500€ geloof ik.


S2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #367 Gepost op: 8 september 2018, 21:03:55
Dat is zeker balen, als ze je meteen naar studentensalaris zetten.
Ik vond het voorstel niet slecht, bij mij zaten ze tussen de 50-100 onder mijn huidige kale loon. (Waarschijnlijk het gemiddelde van afg 24 maanden)

Ze kijken echt naar je kale loon, geen toeslagen of 13e maand/vakantiegeld, alle maanden tellen ze op en delen ze door 24 volgens mij. Er is wel een plafond, die staat op de site ook aan gegeven, is rond de 2500€ geloof ik.

Oh en het wordt naar per uur berekend en dan x 37.8 uur gedaan. Dus als je loon nu o.b.v 40 uur is ga je daardoor misschien een iets groter verschil krijgen.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #368 Gepost op: 8 september 2018, 21:18:51
Dat is zeker balen, als ze je meteen naar studentensalaris zetten.
Ik vond het voorstel niet slecht, bij mij zaten ze tussen de 50-100 onder mijn huidige kale loon. (Waarschijnlijk het gemiddelde van afg 24 maanden)

Ze kijken echt naar je kale loon, geen toeslagen of 13e maand/vakantiegeld, alle maanden tellen ze op en delen ze door 24 volgens mij. Er is wel een plafond, die staat op de site ook aan gegeven, is rond de 2500€ geloof ik.

Hmm oké, dat is weer totaal wat anders inderdaad. De max is inderdaad 2455 euro.
Nouja, we gaan het zien. Eerst nog de medische keuring en BGO door :)
Bedankt voor de info.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #369 Gepost op: 8 september 2018, 21:48:58
Hmm oké, dat is weer totaal wat anders inderdaad. De max is inderdaad 2455 euro.
Nouja, we gaan het zien. Eerst nog de medische keuring en BGO door :)
Bedankt voor de info.

Politie moet je echt niet doen voor het geld. Je moet het doen omdat je het wil. Rijk word je er echt niet van. :P  :'(