Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130425 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #390 Gepost op: 10 september 2018, 09:31:31
Het zullen tijdens de praktijk geen 4 weken zijn denk ik toch?
Ik hoorde alleen dat we een aantal vakanties hebben maar wanneer weet ik niet

4 weken lijkt mij ook vrij veel.. agh we gaan het wel zien  ;D
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #391 Gepost op: 10 september 2018, 10:01:08
4 weken lijkt mij ook vrij veel.. agh we gaan het wel zien  ;D

Lijkt mij ook, dan mis je gewoon een kwart van je praktijkdeel.. maar zo is het mij uitgelegd haha.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #392 Gepost op: 10 september 2018, 10:10:58
Rustig uurtje op mn werk dus even goed naar het blackboard en itslearning gekeken.. inmiddels ook gezien dat de studieboeken lijst is geupload en we de studieboeken al kunnen bestellen. Is het de bedoeling dat we dit ook daadwerkelijk al doen of wordt dit pas gedaan als we gaan beginnen? Nog 4 weken! Aftellen kan nu echt beginnen zeg
Aspirant agent Midden Nederland


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #393 Gepost op: 10 september 2018, 13:06:52
Overleg even met je toekomstige eenheid. Sommigen verstrekken de boeken, anderen vergoeden ze.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #394 Gepost op: 11 september 2018, 16:30:41
Lijkt mij ook, dan mis je gewoon een kwart van je praktijkdeel.. maar zo is het mij uitgelegd haha.
de hele opleiding heb je tertielen van 16 weken (vier maanden). Behalve gedurende de zomer. Dan is het tertiel 20 weken.. Je hebt namelijk een vier weken vakantie dus door daar in de zomer een stage/schoolperiode van 20 weken van te maken heb je alsnog een leer/werkperiode van 16 weken.
Tijdens schoolperiode is de vakantie tussen vastgestelde data en als je tijdens de zomer in de stageperiode zit gaat het inplannen van je vakantie in overleg met je trajectbegeleider en praktijkbegeleider.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #395 Gepost op: 11 september 2018, 18:31:32
de hele opleiding heb je tertielen van 16 weken (vier maanden). Behalve gedurende de zomer. Dan is het tertiel 20 weken.. Je hebt namelijk een vier weken vakantie dus door daar in de zomer een stage/schoolperiode van 20 weken van te maken heb je alsnog een leer/werkperiode van 16 weken.
Tijdens schoolperiode is de vakantie tussen vastgestelde data en als je tijdens de zomer in de stageperiode zit gaat het inplannen van je vakantie in overleg met je trajectbegeleider en praktijkbegeleider.

Bedankt voor de opheldering!


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #396 Gepost op: 14 september 2018, 13:02:27
In het onderhandelingsresultaat voor de nieuwe CAO staat dat allround politiemedewerker de basis is van de nieuwe opleidingen. Ben benieuwd wat dit voor ons gaat betekenen. Zouden wij dan de eerste en de laatste lichting zijn die voor basis politiemedewerker gaat?


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #397 Gepost op: 14 september 2018, 14:39:44
Daar ben ik voor mijn lichting, januari, ook benieuwd naar. De testen zijn inmiddels allemaal geweest..


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #398 Gepost op: 14 september 2018, 14:41:09
In het onderhandelingsresultaat voor de nieuwe CAO staat dat allround politiemedewerker de basis is van de nieuwe opleidingen. Ben benieuwd wat dit voor ons gaat betekenen. Zouden wij dan de eerste en de laatste lichting zijn die voor basis politiemedewerker gaat?

Lijkt mij van wel? Aangezien het cao per 2018 ingaat.. maargoed, er is nog geen officieel akkoord dus we wachten nog maar even af.. begrijp dat er onder de politiemensen enorme onvrede heerst over het akkoord en er heel erg veel Nee gaan stemmen de komende weken..
Aspirant agent Midden Nederland


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #399 Gepost op: 14 september 2018, 17:50:59
Het hele akkoord staat hier: https://www.acp.nl/download/12715/

Opvallend dat het loopbaanbeleid voor niveau 2 en 4 wel benoemd is, maar voor niveau 3 nog helemaal niets.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein