Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130325 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #480 Gepost op: 30 november 2018, 22:17:08
Ok, had verwacht dat WiFi wel geregeld zou zijn. In dat geval snap ik je overweging. Dan blijft de keuze tablet of laptop een persoonlijke. Ik ben zelf meer liefhebber van een fysiek toetsenbord.

Snap ik maar die heb je ook bij een tablet he ;) dan blijft het wel.lekker compact.
Wat ik al zei, wifi is er wel maar je hebt er niets aan omdat je op een beveiligd netwerk in moet loggen met een dienstaccount. Alleen daar kan je dan bijv. oefenen je aangiftes invoeren etc

succes met je afweging, ik heb zelf echt genoeg aan de pc die op de academie staat. er is altijd genoeg vrij
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #481 Gepost op: 1 december 2018, 22:06:56
Welke regio heb je gesolliciteerd?

Oost-Brabant, en jij?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #482 Gepost op: 3 december 2018, 16:20:09
Snap ik maar die heb je ook bij een tablet he ;) dan blijft het wel.lekker compact.
Wat ik al zei, wifi is er wel maar je hebt er niets aan omdat je op een beveiligd netwerk in moet loggen met een dienstaccount. Alleen daar kan je dan bijv. oefenen je aangiftes invoeren etc

succes met je afweging, ik heb zelf echt genoeg aan de pc die op de academie staat. er is altijd genoeg vrij

Ok, nou ik ga het wel zien en ervaren. Kan altijd nog een laptop/chromebook/tablet kopen. Eerst maar even proberen met spullen van de baas. :)
Aspirant niveau 3, Rotterdam.