Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130285 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #70 Gepost op: 2 juni 2018, 22:08:43
Ook nog voor start oktober w41?

Ja dat klopt. Bewust blauw heb ik niet hoeven doen. Misschien is er ergens een kandidaat afgewezen/uitgevallen.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #71 Gepost op: 2 juni 2018, 22:10:21
Hip hip hurray  098uo Mijn Engelse VOG is zojuist in Nederland gearriveerd met de post haha Maandag gelijk even bellen met de FO, hopelijk kan ik een scan sturen zodat ze direct mn screening kunnen voortzetten  e050 998765
Aspirant agent Midden Nederland


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #72 Gepost op: 4 juni 2018, 09:08:08
Ja dat klopt. Bewust blauw heb ik niet hoeven doen. Misschien is er ergens een kandidaat afgewezen/uitgevallen.
Wanneer heb je dit te horen gekregen? Ik zit nu bijna 9 weken te wachten op het antwoord of ik naar het eindgesprek mag ja of nee. Zou hier eigenlijk voor 1 juni uitslag van krijgen maar heb te horen gekregen dat het waarschijnlijk deze week ergens bekend word gemaakt.


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #73 Gepost op: 4 juni 2018, 11:18:55
Wanneer heb je dit te horen gekregen? Ik zit nu bijna 9 weken te wachten op het antwoord of ik naar het eindgesprek mag ja of nee. Zou hier eigenlijk voor 1 juni uitslag van krijgen maar heb te horen gekregen dat het waarschijnlijk deze week ergens bekend word gemaakt.

Gewoon bellen.. ze hebben zwaar tekort aan kandidaten dus kan me niet voorstellen dat ze mensen zomaar niet uitnodigen


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #74 Gepost op: 4 juni 2018, 12:07:49
Wanneer heb je dit te horen gekregen? Ik zit nu bijna 9 weken te wachten op het antwoord of ik naar het eindgesprek mag ja of nee. Zou hier eigenlijk voor 1 juni uitslag van krijgen maar heb te horen gekregen dat het waarschijnlijk deze week ergens bekend word gemaakt.

Afgelopen vrijdag kreeg ik het te horen. Met de keuze Maandag of Dinsdag het gesprek.


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #75 Gepost op: 4 juni 2018, 12:17:26
Afgelopen vrijdag kreeg ik het te horen. Met de keuze Maandag of Dinsdag het gesprek.

En wanneer heb je 'm? Succes in ieder geval!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #76 Gepost op: 5 juni 2018, 15:52:02
En wanneer heb je 'm? Succes in ieder geval!

Ik kom net terug van het gesprek en deze was positief.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #77 Gepost op: 5 juni 2018, 15:55:21
Ik kom net terug van het gesprek en deze was positief.

Gefeliciteerd 098uo Nu wachten op de medische keuring? Zie dat je ook voor midden nederland bent, gezellig  :D
Aspirant agent Midden Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #78 Gepost op: 5 juni 2018, 16:18:22
Nice! Gefeliciteerd!


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #79 Gepost op: 5 juni 2018, 18:52:28
Ik kom net terug van het gesprek en deze was positief.

Gefeliciteerd!

Ik heb vanmiddag, na heel wat gemiste oproepen van anoniem, een voicemail en een e-mail (oeps, was aan het werk, geen telefoon bij de hand) de meneer van het VIK teruggebeld en ik mag morgenochtend al op gesprek komen! De allerlaatste stap, eindelijk!

@martijnw85, moet jij naar het hoofdbureau of naar de academie? Ik moet naar de academie namelijk.