Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130283 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Gepost op: 30 januari 2018, 21:07:28
Dag forumbewoners,

Nog sollicitanten hier die voor niveau 3 solliciteren?


Sollicitatie Agent Midden-Nederland


JvdG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2018, 18:57:10
Zeker, Eenheid Amsterdam.

Volgens mij is het gewoon een niveau 4 opleiding met een aanstelling tot agent i.p.v. hoofdagent.


thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2018, 16:38:41
Zeker, Eenheid Amsterdam.

Volgens mij is het gewoon een niveau 4 opleiding met een aanstelling tot agent i.p.v. hoofdagent.

Ja precies, ik bedoelde eerder PK3 in plaats van niveau 3.

Aankomende donderdag deel B van de selectieprocedure :):)
Sollicitatie Agent Midden-Nederland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2018, 18:18:07
Zeker, Eenheid Amsterdam.

Volgens mij is het gewoon een niveau 4 opleiding met een aanstelling tot agent i.p.v. hoofdagent.
De opleiding is niet helemaal hetzelfde. Wel bijna  ;) .
De opleiding tot hoofdagent duurt in totaal 9 tertielen. Één tertiel duurt 4 maanden.
In elk tertiel worden bepaalde kerntaken behandeld. Voorbeelden: aangifte opnemen (intake), verkeerscontrole uitvoeren (handhaving), noodhulp etc.
De opleiding van agent duurt geen 9 tertielen, maar 7 tertielen.

De laatste twee tertielen van de niveau 4 opleiding bestaan uit werkzaamheden bij de recherche en het signaleren van een probleem in je werkgebied waarbij je naar oorzaken zoekt en je ketenpartners maatregelen adviseert. Dat stuk krijg je niet in de niveau 3 opleiding. Maar tot en met tertiel 7 zal de opleiding hetzelfde zijn.

Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2018, 20:39:03
Ja precies, ik bedoelde eerder PK3 in plaats van niveau 3.

Aankomende donderdag deel B van de selectieprocedure :):)

Hoe is het gegaan? Ik heb morgen selectiedag A, gesolliciteerd voor Midden Nederland!
Aspirant agent Midden Nederland


thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2018, 13:13:37
Hoe is het gegaan? Ik heb morgen selectiedag A, gesolliciteerd voor Midden Nederland!

Helaas afgewezen op overwicht.. de rest was prima gemiddeld en bovengemiddeld.

Maar... Ik heb een bericht ontvangen dat ik de selectie opnieuw mag doorlopen voor Midden Nederland na een heroverweging.  098uo 098uo

Sollicitatie Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2018, 19:17:30
Wat goed dat je opnieuw de selectie in mag! Ga je dan voor week 41 door of weer Augustus?

Helaas afgewezen op overwicht.. de rest was prima gemiddeld en bovengemiddeld.

Maar... Ik heb een bericht ontvangen dat ik de selectie opnieuw mag doorlopen voor Midden Nederland na een heroverweging.  098uo 098uo
Aspirant agent Midden Nederland


thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2018, 20:21:25
Wat goed dat je opnieuw de selectie in mag! Ga je dan voor week 41 door of weer Augustus?

Zal inderdaad voor week 41 zijn.. ik denk dat ik mij heb vergist en zal de opleiding gewoon starten in oktober. Anders hoor ik het wel, haha.

Morgen heb ik in ieder geval deel A met waarschijnlijk na positieve afronding volgende week deel B :)
Sollicitatie Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #8 Gepost op: 28 maart 2018, 10:07:50
Dan zit je in dezelfde lichting als waar ik in zit.. had me ook vergist haha! Ik heb Bewust Blauw gehad 2 dagen geleden, nu aan het wachten op een mail waarin staat of ik wel of niet een eindgesprek krijg.. blijkbaar moeten ze nog kandidaten laten vallen omdat er teveel in de bewust blauw ronde zitten voor Midden-Nederland! Succes met A en B!
Zal inderdaad voor week 41 zijn.. ik denk dat ik mij heb vergist en zal de opleiding gewoon starten in oktober. Anders hoor ik het wel, haha.

Morgen heb ik in ieder geval deel A met waarschijnlijk na positieve afronding volgende week deel B :)
Aspirant agent Midden Nederland


thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #9 Gepost op: 28 maart 2018, 17:39:48
Dan zit je in dezelfde lichting als waar ik in zit.. had me ook vergist haha! Ik heb Bewust Blauw gehad 2 dagen geleden, nu aan het wachten op een mail waarin staat of ik wel of niet een eindgesprek krijg.. blijkbaar moeten ze nog kandidaten laten vallen omdat er teveel in de bewust blauw ronde zitten voor Midden-Nederland! Succes met A en B!

Deel A gehad vandaag en positief afgerond. Ze hebben mij morgen gelijk ingepland voor deel B in Apeldoorn. :D :D :D

Sollicitatie Agent Midden-Nederland