Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130278 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #50 Gepost op: 11 mei 2018, 22:19:41
Op een aantal kilo's teveel na verwacht ik niet dat ze iets heel spannends zullen vinden haha. Zijn er nog hele aparte dingen die ze testen?

Ze zullen over die kilos hoogstens zeggen dat je moet afvallen, ik ben 5 maanden geleden bevallen en heb nog wel n flink zooitje zwangerschapskilos weg te werken en daar deden ze ook niet moeilijk over!  ;D

Ik vond de nacht-lees meting echt een giller, stelt niks voor.. het hartfilmpje is wel even apart maar ook zo voorbij, voor de rest weinig bijzonders, een vreemde longinhoudstest maar dat moet je “gewoon” even doen.. zou me er absoluut niet druk over maken het is echt meer een formaliteit om te zien of je niks raars hebt  ;)
Aspirant agent Midden Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #51 Gepost op: 12 mei 2018, 00:24:25
Die dokter die ik had was heel kritisch op gewicht. Maar gezond is gezond toch?

Al wat over je bgo gehoord @alica_kr? Ik vond het toch wel spannend je wordt ook overspoeld met spookverhalen als je googeld naar dit onderwerp


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #52 Gepost op: 14 mei 2018, 14:14:37
@stubby @Alica kr
Heb vorige week dinsdag gelijk een mail gestuurd. Kreeg een mail terug dat de collega's nog druk bezig waren met eenheid oost-Brabant. Ze zouden aan het einde van de week meer laten weten. Helaas heb ik verder niks meer gehoord, maar ik verwacht een deze dagen wel meer informatie. Nog even afwachten dus. Zodra ik meer weet laat ik het weten!


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #53 Gepost op: 16 mei 2018, 09:22:43
Net gebelt over mn screening en mijne is even tijdelijk op pauze gezet.. ik heb in zowel Engeland als Turkije gewoond voor werk en ze willen dus van beide landen nog een VOG ontvangen voor ze doorgaan met mn screening.. als ze dat nou voor de start al even hadden aangegeven.. zucht  ::)
Aspirant agent Midden Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #54 Gepost op: 16 mei 2018, 09:29:49
Net gebelt over mn screening en mijne is even tijdelijk op pauze gezet.. ik heb in zowel Engeland als Turkije gewoond voor werk en ze willen dus van beide landen nog een VOG ontvangen voor ze doorgaan met mn screening.. als ze dat nou voor de start al even hadden aangegeven.. zucht  ::)

Lekker dan! ze mogen mij ook wel eens gaan bellen.. ga kapot van ongeduld


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #55 Gepost op: 17 mei 2018, 12:29:00
Lekker dan! ze mogen mij ook wel eens gaan bellen.. ga kapot van ongeduld

Is het de bedoeling dat jij in oktober begint aan de opleiding? Vind het namelijk best apart dat ik nog steeds zit te wachten of ik word uitgenodigd voor het eind gesprek ja of nee en dat jij al in het eind van je procedure zit.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #56 Gepost op: 17 mei 2018, 12:40:45
Lekker dan! ze mogen mij ook wel eens gaan bellen.. ga kapot van ongeduld

Zal vast wel gebeuren binnenkort joh! Ze doen er gemiddeld 6 weken over en je kan even in de gaten houden of eventueel je referenten al gebelt zijn, dit schijnen ze vlak voor het telefoontje naar jou toe pas te doen. Ga ervanuit dat je over 4 weken pas wat hoord dan valt het vast tegen 0098

Jaa wij zitten ook in de selectie voor start week 41! Maar jij weet nog steeds niks??? Vreemd hoor!!
Aspirant agent Midden Nederland


RubenM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #57 Gepost op: 17 mei 2018, 12:42:49
Goedemiddag,

Mooi om te lezen dat het voor sommige al bijna rond is. Wie kan mij meer vertellen over de medische keuring? Wat kan ik verwachten? Is de longtest als roker goed te doen?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #58 Gepost op: 17 mei 2018, 12:55:50
Goedemiddag,

Mooi om te lezen dat het voor sommige al bijna rond is. Wie kan mij meer vertellen over de medische keuring? Wat kan ik verwachten? Is de longtest als roker goed te doen?

Je zou arts moeten zijn om dat te beoordelen of je als roker een goede longtest zou kunnen doen. De arts zei naderhand wel erbij dat de eisen hoog zijn.

Je moet in zon tuitje blazen en dan komt er een grafiek uit waar niemand wat van kan maken. De arts zegt dan vervolgens of het goed is of niet. Je moet vervolgens kijken, horen, blazen, zuchten en kuchen. je doen je lengte, gewicht, bloeddruk en ecg en als je daar mee klaar bent mag je door naar de arts die de resultaten met jou gaat bekijken. die wil dat je je nog ff uitkleed zodat hij kan zien of je ledematen allemaal op de juiste plek zitten en of je rug rechtstaat. Als alles goed is mag je net zoals ik weer gaan wachten op je screening.


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #59 Gepost op: 17 mei 2018, 13:18:59
Zal vast wel gebeuren binnenkort joh! Ze doen er gemiddeld 6 weken over en je kan even in de gaten houden of eventueel je referenten al gebelt zijn, dit schijnen ze vlak voor het telefoontje naar jou toe pas te doen. Ga ervanuit dat je over 4 weken pas wat hoord dan valt het vast tegen 0098

Jaa wij zitten ook in de selectie voor start week 41! Maar jij weet nog steeds niks??? Vreemd hoor!!

Heb net even gebeld naar werving & selectie. De mevrouw vertelde mij dat de bewust blauw niet meer standaard door de politie academie word georganiseerd en alleen af en toe door de eenheid zelf. Ze konden me verder ook nog geen informatie geven of ik voor het eind gesprek werd uitgenodigd en dit zou voor 1 juni bekend worden gemaakt. Nog 2 weekjes in spanning afwachten dus!