Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130270 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #90 Gepost op: 12 juni 2018, 16:33:51
Vandaag is het 158 dagen geleden dat ik solliciteerde voor agent in oost nl. Nu eindelijk het verlossende bericht gekregen dat mijn screening ook positief is afgerond en dat ik nu definitief ben aangesteld bij de politie!

Mijn geluk kan nu niet meer op en ik hoop nu voor jullie ook zon uitslag en zal met jullie meeduimen!


RubenM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #91 Gepost op: 12 juni 2018, 16:39:52
Vandaag is het 158 dagen geleden dat ik solliciteerde voor agent in oost nl. Nu eindelijk het verlossende bericht gekregen dat mijn screening ook positief is afgerond en dat ik nu definitief ben aangesteld bij de politie!

Mijn geluk kan nu niet meer op en ik hoop nu voor jullie ook zon uitslag en zal met jullie meeduimen!

Nice Martijn, Gefeliciteerd!!!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #92 Gepost op: 12 juni 2018, 17:10:14
Vandaag is het 158 dagen geleden dat ik solliciteerde voor agent in oost nl. Nu eindelijk het verlossende bericht gekregen dat mijn screening ook positief is afgerond en dat ik nu definitief ben aangesteld bij de politie!

Mijn geluk kan nu niet meer op en ik hoop nu voor jullie ook zon uitslag en zal met jullie meeduimen!
Gefeliciteerd, duurt allemaal even. Maar dan heb je ook wat.


Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #93 Gepost op: 13 juni 2018, 09:38:09
Vandaag is het 158 dagen geleden dat ik solliciteerde voor agent in oost nl. Nu eindelijk het verlossende bericht gekregen dat mijn screening ook positief is afgerond en dat ik nu definitief ben aangesteld bij de politie!

Mijn geluk kan nu niet meer op en ik hoop nu voor jullie ook zon uitslag en zal met jullie meeduimen!

Gefeliciteerd!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #94 Gepost op: 13 juni 2018, 10:47:06
Vandaag is het 158 dagen geleden dat ik solliciteerde voor agent in oost nl. Nu eindelijk het verlossende bericht gekregen dat mijn screening ook positief is afgerond en dat ik nu definitief ben aangesteld bij de politie!

Mijn geluk kan nu niet meer op en ik hoop nu voor jullie ook zon uitslag en zal met jullie meeduimen!

Wauw wat een mooi bericht! Gefeliciteerd zeg!


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #95 Gepost op: 15 juni 2018, 08:44:16
Ook mijn betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek is positief afgerond!!  098uo


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #96 Gepost op: 15 juni 2018, 09:22:18
Ook mijn betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek is positief afgerond!!  098uo

Nice! Gefeliciteerd!


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #97 Gepost op: 19 juni 2018, 18:47:49
Ook mijn betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek is positief afgerond!!  098uo

Gefeliciteerd  098uo 098uo

Ik ben vanmiddag gebelt en heb volgende week donderdag mijn BGO gesprek, moet helemaal naar Nijmegen  :o Nu alles maar voorbereiden en duimen dat ook ik straks een verlossend positief antwoord ga krijgen haha. Hebben jullie lang moeten wachten op een definitief amtwoord na het gesprek? Zijn er nog mensen gebelt dat jullie weten van de referentenlijst? Bij mij nog niemand of doen ze dat pas na het gesprek?
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #98 Gepost op: 19 juni 2018, 18:54:45
Gefeliciteerd  098uo 098uo

Ik ben vanmiddag gebelt en heb volgende week donderdag mijn BGO gesprek, moet helemaal naar Nijmegen  :o Nu alles maar voorbereiden en duimen dat ook ik straks een verlossend positief antwoord ga krijgen haha. Hebben jullie lang moeten wachten op een definitief amtwoord na het gesprek? Zijn er nog mensen gebelt dat jullie weten van de referentenlijst? Bij mij nog niemand of doen ze dat pas na het gesprek?

Wat ik begrepen heb gaan de aanvragen voor de screening eerst naar een landelijk bureau, die ze daarna weer verdeeld onder alle afdelingen VIK (zijn er dus soms ook meerdere per eenheid). Vandaar ook dat ik naar de Politieacademie moest en Martijn naar het hoofdbureau (zijn twee verschillende VIK's). Dus dat is waarschijnlijk de reden dat je naar Nijmegen moet.

Ik heb gebeld naar de Frontoffice en die zei mij dat het positief was en dat ik een bevestiging zou krijgen (tot op heden alleen nog niet gehad). Verder nog niks gehoord.

Bij mij hebben ze mijn teamleider gebeld, dezelfde dag nog. Dat is ook de enige referent die (naar mijn weten) gebeld is. Geen vrienden oid.
Ik vond het verder wel een relaxt gesprek, dat ligt er natuurlijk ook aan met wie je dit gesprek hebt. Maar je hoeft je hier niet te 'bewijzen' zoals je bij bv. een eindgesprek wel moest.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #99 Gepost op: 19 juni 2018, 19:00:52
Wat ik begrepen heb gaan de aanvragen voor de screening eerst naar een landelijk bureau, die ze daarna weer verdeeld onder alle afdelingen VIK (zijn er dus soms ook meerdere per eenheid). Vandaar ook dat ik naar de Politieacademie moest en Martijn naar het hoofdbureau (zijn twee verschillende VIK's). Dus dat is waarschijnlijk de reden dat je naar Nijmegen moet.

Ik heb gebeld naar de Frontoffice en die zei mij dat het positief was en dat ik een bevestiging zou krijgen (tot op heden alleen nog niet gehad). Verder nog niks gehoord.

Bij mij hebben ze mijn teamleider gebeld, dezelfde dag nog. Dat is ook de enige referent die (naar mijn weten) gebeld is. Geen vrienden oid.
Ik vond het verder wel een relaxt gesprek, dat ligt er natuurlijk ook aan met wie je dit gesprek hebt. Maar je hoeft je hier niet te 'bewijzen' zoals je bij bv. een eindgesprek wel moest.

Duidelijk! Ik heb alleen gesolliciteerd en een intentie tot aanstelling ontvangen voor Midden Nederland en Nijmegen valt onder Oost, vandaar de verbazing haha!

Ik hoop dat ze niet mn vorige werkgever bellen lol we hebben onze wegen niet geheel positief gescheiden  ::) Iets met langdurige ziekte door zwangerschap vrij kort na een promotie en daarna per mail gehoord dat mn contract niet verlengt werd  :o .. mn huidige werkgever weet nog niks van mijn sollicitatie dus die heb ik niet opgegeven omdat ik toen nog in mn proeftijd zat  ;D
Aspirant agent Midden Nederland