Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131013 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cindy

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #100 Gepost op: 20 juni 2018, 10:13:49
24 mei mijn Medische keuring goedgekeurd, maar tot op heden niks gehoord over het antecedenten.. duurde dit bij jullie ook zo lang?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #101 Gepost op: 20 juni 2018, 10:17:49
Jep ik ben 4 mei goedgekeurd en had pas 11 juni mijn gesprek met het VIK


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #102 Gepost op: 20 juni 2018, 11:29:50
24 mei mijn Medische keuring goedgekeurd, maar tot op heden niks gehoord over het antecedenten.. duurde dit bij jullie ook zo lang?

Hier mijn medische keuring gehad op 30 April, en ik heb pas 28 Juni mijn BGO gesprek gepland staan.. nou hadden ze van mij wel aanvullende info nodig vanuit het buitenland dus ik heb wel wat vertraging gehad daardoor maargoed al met al dus 2 maanden bijna tussen de 2..
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #103 Gepost op: 20 juni 2018, 14:56:06
Zojuist Dé Aanstellingsmail binnengekregen! Nu dus helemaal officieel!  098uo


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #104 Gepost op: 20 juni 2018, 15:07:00
Zojuist Dé Aanstellingsmail binnengekregen! Nu dus helemaal officieel!  098uo

Gefeliciteerd!!! 098uo hoelang moest je wachten op de uitslag van je bgo gesprek?
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #105 Gepost op: 20 juni 2018, 15:10:01
Gefeliciteerd!!! 098uo hoelang moest je wachten op de uitslag van je bgo gesprek?

Had m'n gesprek op 6 juni. Heb op 15 juni gebeld en toen werd me al verteld dat het positief was. Nu 20 juni dus ook officieel via de mail.


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #106 Gepost op: 20 juni 2018, 17:20:28
Hier nu ook in de mail!  098uo 098uo!

Bevestiging had ik al, maar nu de officiële aanstelling in de mail gehad


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #107 Gepost op: 29 juni 2018, 11:38:03
Gisteren het BGO gesprek gehad, 3 uur lang ondervraagd, wat een ellende  :o Heb er daarom ook echt een naar gevoel bij want na die 3 uur had hij nog steeds een stapel blaadjes liggen waar die niet aan toe was gekomen  ??? Nu maar weer afwachten en hopen dat m'n gevoel verkeerd is hihi.. Geen bijzondere dingen ofzo maar er werd wel mega specifiek gevraagd naar bepaalde mensen in mijn omgeving dus tja, wat zij weten dat ik niet weet?? geen idee ???
Aspirant agent Midden Nederland


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #108 Gepost op: 29 juni 2018, 20:45:24
Ze verwachten niet dat jij weet wat je niet kan weten. Als je er bij was dat Pietje aangehouden werd moet je daar wel eerlijk over zijn maar als Ome Kees, die je slechts twee keer per jaar ziet op een verjaardag, een inbreker blijkt te zijn kan het je niet zo maar kwalijk genomen worden... Tenzij diezelfde oom op de verjaardag met een Satudarah jas aan kwam. Dan weer wel  :P
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #109 Gepost op: 30 juni 2018, 09:19:33
Ze verwachten niet dat jij weet wat je niet kan weten. Als je er bij was dat Pietje aangehouden werd moet je daar wel eerlijk over zijn maar als Ome Kees, die je slechts twee keer per jaar ziet op een verjaardag, een inbreker blijkt te zijn kan het je niet zo maar kwalijk genomen worden... Tenzij diezelfde oom op de verjaardag met een Satudarah jas aan kwam. Dan weer wel  :P

Want dat zijn natuurlijk allemaal inbrekers?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.