Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131036 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #110 Gepost op: 30 juni 2018, 12:13:03
Juist niet, maar dat zeg ik ook nergens.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #111 Gepost op: 30 juni 2018, 15:11:34
Zonder in een eindeloze discussie te verzanden, wat zeg je dan wel?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #112 Gepost op: 30 juni 2018, 21:14:29
Dat je moet melden wat je weet. Dus als je oom bij Satudarah zit moet je het melden. Als hij stiekem een inbreker is en je daar redelijkerwijs niet van kon weten verwachten ze ook niet dat je het meldt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #113 Gepost op: 1 juli 2018, 10:18:26
Helder.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


lisa13877

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #114 Gepost op: 2 juli 2018, 12:51:42
Hallo allemaal,
Ik zit in de sollicitanten groep voor januari 2019, maar stel mijn vraag toch even hier vanwege jullie hoge gevorderdheid in de selectieproces. Ik ben inmiddels door deel A en B heen en mag een deze dagen naar Bewust Blauw. Nu las ik her en der dat, mocht alles goed gaan, ik straks bewijsstukken aan moeten leveren voor de antecedetenonderzoek.

Welke informatie is dit precies? Ik vraag dit omdat ik ben geboren en getogen in Zuid Afrika. Om vertraging van het proces te voorkomen, wil ik alvast bewijsstukken opvragen indien nodig. Ze zijn niet zo heel snel in Zuid Afrika  e050  Moet ik ook een bewijs van goed gedrag hebben vanuit daar en indien wel, alleen voor mij of ook voor familieleden?  
Bedankt alvast voor jullie info en succes met de laatste sollicitatie lootjes.  098uo


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #115 Gepost op: 2 juli 2018, 13:51:47
Alicia zou je hier misschien wel meer over kunnen vertellen, aangezien zij ook documenten uit het buitenland nodig had. En denk dat bellen met de W&S de kortste klap is, aangezien elk dossier natuurlijk uniek is.

Heeft iemand trouwens enig idee hoelang het duurt voordat je meer info krijgt m.b.t. kleding ophalen? 't is natuurlijk nog lang geen oktober, maar ik kijk er wel heel erg naar uit haha.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #116 Gepost op: 3 juli 2018, 11:15:25
Hallo allemaal,
Ik zit in de sollicitanten groep voor januari 2019, maar stel mijn vraag toch even hier vanwege jullie hoge gevorderdheid in de selectieproces. Ik ben inmiddels door deel A en B heen en mag een deze dagen naar Bewust Blauw. Nu las ik her en der dat, mocht alles goed gaan, ik straks bewijsstukken aan moeten leveren voor de antecedetenonderzoek.

Welke informatie is dit precies? Ik vraag dit omdat ik ben geboren en getogen in Zuid Afrika. Om vertraging van het proces te voorkomen, wil ik alvast bewijsstukken opvragen indien nodig. Ze zijn niet zo heel snel in Zuid Afrika  e050  Moet ik ook een bewijs van goed gedrag hebben vanuit daar en indien wel, alleen voor mij of ook voor familieleden?  
Bedankt alvast voor jullie info en succes met de laatste sollicitatie lootjes.  098uo

Hey! Ik weet hier alles van lol ik heb in zowel Engeland als Turkije gewoond. Je moet een verklaring omtrent gedrag aanvragen, in de meeste gevallen kan dat bij de embassay of het consulaat hier in Nederland! Zou er inderdaad vast mee beginnen, heeft voor mij flinke vertraging opgeleverd! Het geld alleen voor jou volgens mij maar anders voor de zekerheid daar even de FO voor bellen want mijn familie woonde gewoon in NL dus die situatie had ik dan weer net niet! Succes!!
Aspirant agent Midden Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #117 Gepost op: 3 juli 2018, 13:08:07
Net gebeld door degene die mijn BGO gesprek heeft afgenomen, heb een leerpunt meegekregen maar whoehoe ik heb een positief advies!! Zooooooo blij! Vanavond champagne! haha  098uo 098uo 098uo 098uo
Aspirant agent Midden Nederland


RubenM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #118 Gepost op: 3 juli 2018, 15:46:41
Net gebeld door degene die mijn BGO gesprek heeft afgenomen, heb een leerpunt meegekregen maar whoehoe ik heb een positief advies!! Zooooooo blij! Vanavond champagne! haha  098uo 098uo 098uo 098uo

Nice, gefeliciteerd Alica!! Ik heb aankomende donderdag het BGO gesprek, ben benieuwd.


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #119 Gepost op: 3 juli 2018, 17:50:07
Net gebeld door degene die mijn BGO gesprek heeft afgenomen, heb een leerpunt meegekregen maar whoehoe ik heb een positief advies!! Zooooooo blij! Vanavond champagne! haha  098uo 098uo 098uo 098uo

Gefeliciteerd!