Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130292 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #130 Gepost op: 5 juli 2018, 12:19:17
Na je aanstellingsemail ontvang je binnen enkele dagen een email dat je bent ingeschreven op de academie. Je ontvangt dan je studentnummer en daarin staat ook op welke academie je welke opleiding je gaat volgen.

6 weken voor aanvang opleiding krijg je je officiële aanstellingsbesluit van het korps die je heeft aangenomen en wordt er een datum geprikt wanneer je je kleding kan passen en ophalen. Volgns mij wordt dit klassikaal gedaan is mij verteld. In je opleiding ga je bij 2 verschillende eenheden stage lopen.. een van die 2 wordt jouw basiseenheid na je opleiding. Zo is mij dit onlangs uitgelegd..

Studentnummer heb ik al.. en uiteindelijk zal alles toch anders lopen dan verteld dus we wachten maar lekker af

Nou vandaag mijn studentennummer ontvangen maar daar er staat echt niet in welke academie ik op kom!
Letterlijk staat er in de mail het volgende:

Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd. Vanzelfsprekend proberen wij de reisafstand voor u zo beperkt mogelijk te houden.

Dus nu ben ik wel heel benieuwd waar jij die informatie vandaan hebt mbt bovenstaand bericht. 98uiye
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #131 Gepost op: 5 juli 2018, 15:40:04
Nou vandaag mijn studentennummer ontvangen maar daar er staat echt niet in welke academie ik op kom!
Letterlijk staat er in de mail het volgende:

Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd. Vanzelfsprekend proberen wij de reisafstand voor u zo beperkt mogelijk te houden.

Dus nu ben ik wel heel benieuwd waar jij die informatie vandaan hebt mbt bovenstaand bericht. 98uiye

Mag toch niet hopen dat we pas 3 weken voor aanvang horen welke academie we geplaatst worden  :o basisteam lijkt me ergens wel logisch maar welke school zou toch al veel eerder bekend moeten zijn hoop ik anders heb ik n probleem met de kinderopvang zoeken in die plaats lol e050
Aspirant agent Midden Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #132 Gepost op: 5 juli 2018, 17:57:31
Mag toch niet hopen dat we pas 3 weken voor aanvang horen welke academie we geplaatst worden  :o basisteam lijkt me ergens wel logisch maar welke school zou toch al veel eerder bekend moeten zijn hoop ik anders heb ik n probleem met de kinderopvang zoeken in die plaats lol e050

Hopen doe ik natuurlijk ook dat het eerder bekend word gemaakt maar dit is de letterlijke tekst gekopieert uit de mail.

Ooh jaa dan is is het wel handig ruim van te voren. Ik zou zeggen hou 2 opties open voor dichtbijzijnde 2 academies. en daar in dd buurt gaan zoeken
Sollicitant Agent Midden-Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #133 Gepost op: 5 juli 2018, 18:33:25
Je middelste alinea, waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?

Iemand belde me ivm met mijn id kaart die binnenkort verloopt en dat ze een nieuw kopietje wilde.. ik heb toen een aantal vragen gesteld en zij legde me dit zo uit.. kwa academie is idd onduidelijk in de email maar ik ging er van uit dat het apeldoorn wordt voor mij.. ik heb het idd nagekeken en dit staat er idd niet in. Vreemd omdat wanneer je wordt ingeschreven op de academie dan toch ook meteen bekend is welke academie dit is toch?


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #134 Gepost op: 5 juli 2018, 20:41:52
Iemand belde me ivm met mijn id kaart die binnenkort verloopt en dat ze een nieuw kopietje wilde.. ik heb toen een aantal vragen gesteld en zij legde me dit zo uit.. kwa academie is idd onduidelijk in de email maar ik ging er van uit dat het apeldoorn wordt voor mij.. ik heb het idd nagekeken en dit staat er idd niet in. Vreemd omdat wanneer je wordt ingeschreven op de academie dan toch ook meteen bekend is welke academie dit is toch?
Je wordt ingeschreven bij de Politieacademie. Dat is het 'bedrijf.'
Daar gaan ze bepalen waar je naar school gaat.
Onze doorstroomstudenten Niv. 2->3 in Amsterdam zaten een jaar geleden in Rotterdam op school. Is dus niet echt iets over te zeggen.


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #135 Gepost op: 5 juli 2018, 22:15:21
Iemand belde me ivm met mijn id kaart die binnenkort verloopt en dat ze een nieuw kopietje wilde.. ik heb toen een aantal vragen gesteld en zij legde me dit zo uit.. kwa academie is idd onduidelijk in de email maar ik ging er van uit dat het apeldoorn wordt voor mij.. ik heb het idd nagekeken en dit staat er idd niet in. Vreemd omdat wanneer je wordt ingeschreven op de academie dan toch ook meteen bekend is welke academie dit is toch?

Oké, helder.
Vind dat van klassikaal kleding passen wel bijzonder, niet iedereen kan op hetzelfde moment lijkt mij, tenzij we pas gaan passen als we begonnen zijn.


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #136 Gepost op: 5 juli 2018, 23:42:58
Je wordt ingeschreven bij de Politieacademie. Dat is het 'bedrijf.'
Daar gaan ze bepalen waar je naar school gaat.
Onze doorstroomstudenten Niv. 2->3 in Amsterdam zaten een jaar geleden in Rotterdam op school. Is dus niet echt iets over te zeggen.

Alles is anders want dat zeggen mijn maatjes ook die alweer een tijdje bij de politie zitten.
Blijft een mooie verrassing dus  098uo
We zullen rustig af moeten wachten.
Ik hoop voor mezelf ook dat het apeldoorn wordt maar we zullen zien goe het uitpakt. Spannend

Mensen die ook in de buurt van Lelystad wonen en midden nederland gesolliciteerd hebben?
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #137 Gepost op: 6 juli 2018, 00:30:08
Net gebeld door degene die mijn BGO gesprek heeft afgenomen, heb een leerpunt meegekregen maar whoehoe ik heb een positief advies!! Zooooooo blij! Vanavond champagne! haha  098uo 098uo 098uo 098uo
Gefeliciteerd

Zelf ben ik weer een stapje dichterbij. De medische keuring doorstaan.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #138 Gepost op: 6 juli 2018, 10:10:33
Alles is anders want dat zeggen mijn maatjes ook die alweer een tijdje bij de politie zitten.
Blijft een mooie verrassing dus  098uo
We zullen rustig af moeten wachten.
Ik hoop voor mezelf ook dat het apeldoorn wordt maar we zullen zien goe het uitpakt. Spannend

Mensen die ook in de buurt van Lelystad wonen en midden nederland gesolliciteerd hebben?

Vriend van me zit nu in de opleiding die januari is begonnen en daar hoor ik ook andere dingen van.  We horen t wel! Lekker dichtbij! Ik woon in Zeewolde, dus ook hier enorme hoop op Apeldoorn! (Ook midden nederland) wij hebben compleet geen OV hier, ja een bus 1x per uur lol dus Amsterdam zou echt een mega missie worden aangezien je daar niet met de auto heen kan  ;)
Aspirant agent Midden Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #139 Gepost op: 7 juli 2018, 23:10:25
Vriend van me zit nu in de opleiding die januari is begonnen en daar hoor ik ook andere dingen van.  We horen t wel! Lekker dichtbij! Ik woon in Zeewolde, dus ook hier enorme hoop op Apeldoorn! (Ook midden nederland) wij hebben compleet geen OV hier, ja een bus 1x per uur lol dus Amsterdam zou echt een mega missie worden aangezien je daar niet met de auto heen kan  ;)

Ja het is gewoon lekker afwachten haha!
Jaa ik heb wel gekeken en bij amstwrdam bij het station vlakbij de academie kun je een parkeerabonnement nemen en is maar paar min lopen maar alles behalve ideaal natuurlijk!.

Wellicht komen we elkaar nog tegen ;)
Sollicitant Agent Midden-Nederland