Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130373 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #140 Gepost op: 7 juli 2018, 23:20:30
Ja het is gewoon lekker afwachten haha!
Jaa ik heb wel gekeken en bij amstwrdam bij het station vlakbij de academie kun je een parkeerabonnement nemen en is maar paar min lopen maar alles behalve ideaal natuurlijk!.

Wellicht komen we elkaar nog tegen ;)

Ow slim zeg!! Ga ik ook even naar kijken! Thanks for the tip!
Aspirant agent Midden Nederland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #141 Gepost op: 9 juli 2018, 19:08:07
Vriend van me zit nu in de opleiding die januari is begonnen en daar hoor ik ook andere dingen van.  We horen t wel! Lekker dichtbij! Ik woon in Zeewolde, dus ook hier enorme hoop op Apeldoorn! (Ook midden nederland) wij hebben compleet geen OV hier, ja een bus 1x per uur lol dus Amsterdam zou echt een mega missie worden aangezien je daar niet met de auto heen kan  ;)
De politieacademie in Amsterdam is prima te bereiken met de auto. En gratis (nu nog tenminste) parkeren in de straat.
Tip, neem een motor. Kun je op het terrein kwijt en is sowieso handig in de stad  0098
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #142 Gepost op: 10 juli 2018, 06:30:30
De politieacademie in Amsterdam is prima te bereiken met de auto. En gratis (nu nog tenminste) parkeren in de straat.
Tip, neem een motor. Kun je op het terrein kwijt en is sowieso handig in de stad  0098

Ja begin eind deze maand aan me priefles voor de motor. Kreeg het voor me verjaardag en eens even kijken of ik het ook zo leuk vind als dat ik denk.
Ik heb laatst een boete gehad voor het parkeren daar bij de academie in de straat. Met Deel A zette ik de auto op het kleine parkeerterrein aan de overkant volgens mij op het kruispunt van decxaweg en gyroscoopweg. Anyway daar stond ik met deel A hele dag zonder probleem, zet ik met deel B ook daar neer en prompt een boete. Schijnt er een parkeerverbod te zijn maar heel die parkeerplaats staat vol met auto's. Dan zou ik voor zekerheid gaan en lekker een vergunning kopen
Sollicitant Agent Midden-Nederland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #143 Gepost op: 10 juli 2018, 11:23:39
Ja begin eind deze maand aan me priefles voor de motor. Kreeg het voor me verjaardag en eens even kijken of ik het ook zo leuk vind als dat ik denk.
Ik heb laatst een boete gehad voor het parkeren daar bij de academie in de straat. Met Deel A zette ik de auto op het kleine parkeerterrein aan de overkant volgens mij op het kruispunt van decxaweg en gyroscoopweg. Anyway daar stond ik met deel A hele dag zonder probleem, zet ik met deel B ook daar neer en prompt een boete. Schijnt er een parkeerverbod te zijn maar heel die parkeerplaats staat vol met auto's. Dan zou ik voor zekerheid gaan en lekker een vergunning kopen
je mag daar alleen in de vakken parkeren.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #144 Gepost op: 10 juli 2018, 18:20:27
Na lang wachten (14 weken!) heb ik eindelijk te horen gekregen dat ik op eindgesprek mag komen. Ben wel overgezet naar de start van week 5, maar hier ging ik inmiddels al vanuit. Jullie allemaal veel succes met de opleiding, maar ik houd deze pagina zeker nog in de gaten.

O ja, tips voor het eindgesprek zijn natuurlijk altijd welkom!  ;)


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #145 Gepost op: 10 juli 2018, 21:11:51
je mag daar alleen in de vakken parkeren.
Stond ook in een vak maar ach heb het maar gewoon betaald en neem voortaan zekere voor onzekere haha

Wat je al zegt voor hoe lang zal het nog gratis zijn
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #146 Gepost op: 10 juli 2018, 21:13:24
Na lang wachten (14 weken!) heb ik eindelijk te horen gekregen dat ik op eindgesprek mag komen. Ben wel overgezet naar de start van week 5, maar hier ging ik inmiddels al vanuit. Jullie allemaal veel succes met de opleiding, maar ik houd deze pagina zeker nog in de gaten.

O ja, tips voor het eindgesprek zijn natuurlijk altijd welkom!  ;)

Tips voor je eindgesprek is echt gewoon jezelf zijn. Ze willen weten wie jij bent een fout of slecht antwoord is er eigenlijk niet.
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #147 Gepost op: 11 juli 2018, 17:01:14
yes!! 203 dagen sinds mn sollicitatie en nu eindelijk het verlossende woord zwart wit in mijn E-mail dat ik ga starten in week 41 voor hoofdagent! Helemaal blij, en meteen ontslag genomen lol.. mn baas is iets minder enthousiast  e050  098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo
Aspirant agent Midden Nederland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #148 Gepost op: 11 juli 2018, 17:32:11
yes!! 203 dagen sinds mn sollicitatie en nu eindelijk het verlossende woord zwart wit in mijn E-mail dat ik ga starten in week 41 voor hoofdagent! Helemaal blij, en meteen ontslag genomen lol.. mn baas is iets minder enthousiast  e050  098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo 098uo
Gefeliciteerd!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Cindy

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #149 Gepost op: 11 juli 2018, 18:03:10
Ook ik heb vandaag het goede nieuws ontvangen dat ik mag starten in week 41  098uo