Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130401 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #180 Gepost op: 5 augustus 2018, 13:38:20
Geen idee hoe het met je thuissituatie is, maar bij een dergelijke afstand willen ze ook nog wel eens een vergoeding geven om dichterbij een slaapplaats te huren voor de tertielen dat je op de academie zit.
dat doen ze alleen bij studenten die de opleiding tot Politiekundige in Apeldoorn volgen.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #181 Gepost op: 5 augustus 2018, 13:48:41
Via Google op dit topic terecht gekomen: na een lang sollicitatie traject ben ik aangenomen voor de opleiding tot agent welke start in week 41. Ik ben aangenomen voor de eenheid Rotterdam. Ik heb vorige week een uitnodiging gekregen via de email dat ik een afspraak kon maken voor het passen van kleding in Apeldoorn. Afgelopen donderdag daar geweest en gelijk de hele mikmak meegekregen op twee sport broekjes na die niet op voorraad waren en nagestuurd worden.

Via telefonisch contact met HR van de eenheid Rotterdam zelf ben ik te weten gekomen voor welke academie ik sta ingeschreven en ook bij welk basisteam ik straks mijn stage ga lopen. Ook wist zij mij te vertellen dat ik de definitieve aanstelling op de eerste dag van mijn opleiding overhandigd krijg.

Nog meer mensen voor Rotterdam hier?

Gaat lekker vlot bij jou dus! Welke academie ben je ingeschreven? En welk basisteam? Blij met de keuzes die ze hebben gemaakt? Volgens mij is er verder niemand voor Rotterdam in deze groep  ;)
Aspirant agent Midden Nederland


RubenM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #182 Gepost op: 5 augustus 2018, 14:25:23
Geen idee hoe het met je thuissituatie is, maar bij een dergelijke afstand willen ze ook nog wel eens een vergoeding geven om dichterbij een slaapplaats te huren voor de tertielen dat je op de academie zit.

Ze hebben mij inderdaad voorgesteld 5 dagen in een hotel te overnachten. Dit wordt dan volledig vergoed, maar dit is inderdaad met mijn thuissituatie niet ideaal. Maar goed, je moet er wat voor over hebben als je iets graag wilt. Even bikkelen, maar komt wel goed.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #183 Gepost op: 5 augustus 2018, 19:30:09
Ze hebben mij inderdaad voorgesteld 5 dagen in een hotel te overnachten. Dit wordt dan volledig vergoed, maar dit is inderdaad met mijn thuissituatie niet ideaal. Maar goed, je moet er wat voor over hebben als je iets graag wilt. Even bikkelen, maar komt wel goed.
voor welke functie? Dat is iets nieuws.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


RubenM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #184 Gepost op: 6 augustus 2018, 08:46:01
voor welke functie? Dat is iets nieuws.

Voor de functie Agent. Dit is echter een uitzondering die gemaakt wordt, omdat de academies in Amsterdam en Den Haag allebei bomvol zitten. De hele klas van de eenheid Noord-Holland moet namelijk naar Drachten.


Pieter10

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #185 Gepost op: 6 augustus 2018, 09:53:24
Gaat lekker vlot bij jou dus! Welke academie ben je ingeschreven? En welk basisteam? Blij met de keuzes die ze hebben gemaakt? Volgens mij is er verder niemand voor Rotterdam in deze groep  ;)

Academie Rotterdam en basisteam Maas en Rotte (Rotterdam centrum)
Erg blij met deze keuzes ja  0098 voor mij een aardige thuis wedstrijd


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #186 Gepost op: 6 augustus 2018, 16:34:39
Ook ik heb inmiddels bericht gehad dat ik in wk41 ga starten. 098uo


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #187 Gepost op: 6 augustus 2018, 16:39:30
Voor de functie Agent. Dit is echter een uitzondering die gemaakt wordt, omdat de academies in Amsterdam en Den Haag allebei bomvol zitten. De hele klas van de eenheid Noord-Holland moet namelijk naar Drachten.

Wat een chaos zeg! Benieuwd of iedereen die afstand dan ook wel daadwerkelijk ziet zitten, is wel echt mega ver zeg! Kan me voorstellen dat niet iedereens prive situatie zo'n lange reisafstand toelaat.. Succes jij met je opleiding in ieder geval!  :) :)
Aspirant agent Midden Nederland


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #188 Gepost op: 6 augustus 2018, 17:23:55
Kunnen jullie iets meer vertellen over de medische keuring? Ik heb deze in september. Wordt je enkel fysiek gecheckt of moet je een stukje fietsen bijvoorbeeld?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #189 Gepost op: 6 augustus 2018, 17:58:48
voor welke functie? Dat is iets nieuws.

Ik zou ze even aan de haren trekken.

Citaat
Besluit reis-, verblijf-, en verhuiskosten politie
Artikel 14a
1 De aspirant heeft aanspraak op vergoeding van kosten voor tijdelijke huisvesting, die gelijk is aan 90% van het bedrag van de werkelijk gemaakte kosten met een maximum van € 385,01 per maand, indien:
- a. naar het oordeel van het bevoegd gezag de aspirant niet dagelijks heen en weer kan reizen tussen de woning en de plaats waar een krachtens artikel 2c, eerste lid, van het Besluit algemene rechtspositie aangewezen politieopleiding wordt gevolgd; en
- b. het bevoegd gezag geen voorziening voor verblijf in de omgeving van de plaats waar deze politieopleiding wordt gevolgd, aan de aspirant verstrekt.

2 De aspirant, bedoeld in het eerste lid, heeft maximaal eenmaal per week aanspraak op een tegemoetkoming in de reiskosten naar zijn oorspronkelijke woning. De tegemoetkoming is gelijk aan de kosten voor openbaar vervoer in de tweede vervoersklasse of, bij gebruik van eigen vervoer, € 0,18 per kilometer.
3 Indien de aspirant een vervoersbewijs wenst op basis van eerste klasse of indien de aspirant een vervoersbewijs wenst welke ruimere mogelijkheden biedt dan bedoeld in het tweede lid, komen de meerkosten hiervan voor rekening van de aspirant.
4 De vergoedingen, bedoeld in het eerste en tweede lid, worden verstrekt op basis van overgelegde bewijsstukken.
5 Het eerste tot en met vierde lid is van overeenkomstige toepassing op de ambtenaar in opleiding.

Doe dit met zijn drieën en je huisje kan met gemak uit!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein