Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131247 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #230 Gepost op: 23 augustus 2018, 21:32:39
Hallo nieuwe collega’s,

Ik begin ook in Okt, eenheid Rotterdam.
Begin juli betrouwbaarheidsonderzoek gehad en 2 dagen later werd de aanstelling bevestigd.
Vlak hierna ben ik tel geïnformeerd over de beëdigingsdatum.
Eerste week aug werd ik gemaild voor kledingafspraak, deze heb ik komende week.
Vorige week ook aanstelling per post gekregen waarin het basisteam en de locatie van de academie is bevestigd.
Ik ben zo goed als rond volgens mij en heb er erg veel zin in!
Jullie zullen vast ook snel meer weten, het gaat per eenheid net even anders heb ik het idee.

Gefeliciteerd!! Heb begrepen dat eenheid Rotterdam de meest georganiseerde eenheid is haha dus geniet lekker van je gespreidde bedje! Wij wachten nog maar even af  ::) kan toch nooit meer lang duren nu 6 weken voor aanvang opleiding zou je denken.. al hoorde ik wel dat er al eens bij midden nederland nog studenten tot de eerste blauw periode in burger liepen omdat ze nog geen uniform hadden  :o ;D
Aspirant agent Midden Nederland


S2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #231 Gepost op: 23 augustus 2018, 21:40:14
Gefeliciteerd!! Heb begrepen dat eenheid Rotterdam de meest georganiseerde eenheid is haha dus geniet lekker van je gespreidde bedje! Wij wachten nog maar even af  ::) kan toch nooit meer lang duren nu 6 weken voor aanvang opleiding zou je denken.. al hoorde ik wel dat er al eens bij midden nederland nog studenten tot de eerste blauw periode in burger liepen omdat ze nog geen uniform hadden  :o ;D

Oh dat meen je! Haha, nou daar heb ik dan even mazzel mee. Ben blij dat het allemaal rond is.

Het zal vast niet lang meer duren, want het begint idd wel te vlotten   098uo

Nog in burger, joh dat is ook wel apart inderdaad, volgens mij zijn ze daar ook nier heel blij mee.

Jij wacht nog op kleding en basisteam/academie info?


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #232 Gepost op: 23 augustus 2018, 21:43:22
Oh dat meen je! Haha, nou daar heb ik dan even mazzel mee. Ben blij dat het allemaal rond is.

Het zal vast niet lang meer duren, want het begint idd wel te vlotten   098uo

Nog in burger, joh dat is ook wel apart inderdaad, volgens mij zijn ze daar ook nier heel blij mee.

Jij wacht nog op kleding en basisteam/academie info?

Haha yep, weet echt werkelijk nog helemaal niks, behalve dat ik definitief week 41 start. Vermoed binnen nu en 3 weken toch wel wat info te krijgen.. geduld geduld geduld whaha 998765
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #233 Gepost op: 24 augustus 2018, 11:26:00
Ik ben woensdag gebeld met de mededeling dat mijn opleidingslocatie Drachten gaat worden. Een enorme domper, aangezien ik op fietsafstand van de academie in Apeldoorn woon. Mevrouw kon helaas niks voor mij betekenen en er zijn ook wel wat harde woorden gevallen. Nu gaan bedenken wat ik wil. Enerzijds wil ik natuurlijk gewoon doorzetten, het politiewerk lijkt mij gewoon ontzettend leuk, maar hoe "het bedrijf" Nationale Politie hiermee om is gegaan ben ik minder van te spreken, op z'n zachtst gezegd.


RubenM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #234 Gepost op: 24 augustus 2018, 12:04:22
Ik ben woensdag gebeld met de mededeling dat mijn opleidingslocatie Drachten gaat worden. Een enorme domper, aangezien ik op fietsafstand van de academie in Apeldoorn woon. Mevrouw kon helaas niks voor mij betekenen en er zijn ook wel wat harde woorden gevallen. Nu gaan bedenken wat ik wil. Enerzijds wil ik natuurlijk gewoon doorzetten, het politiewerk lijkt mij gewoon ontzettend leuk, maar hoe "het bedrijf" Nationale Politie hiermee om is gegaan ben ik minder van te spreken, op z'n zachtst gezegd.

Welkom bij de club. Ik moet ook elke dag op en neer naar Drachten vanuit Noord-Holland, bij elkaar 310 km per dag. Niet opgeven man. In totaal zal je 12 maanden naar Drachten moeten. Het is even bikkelen, maar die 12 maanden zijn sneller voorbij dan je denkt.


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #235 Gepost op: 24 augustus 2018, 12:13:17
Ik ben woensdag gebeld met de mededeling dat mijn opleidingslocatie Drachten gaat worden. Een enorme domper, aangezien ik op fietsafstand van de academie in Apeldoorn woon. Mevrouw kon helaas niks voor mij betekenen en er zijn ook wel wat harde woorden gevallen. Nu gaan bedenken wat ik wil. Enerzijds wil ik natuurlijk gewoon doorzetten, het politiewerk lijkt mij gewoon ontzettend leuk, maar hoe "het bedrijf" Nationale Politie hiermee om is gegaan ben ik minder van te spreken, op z'n zachtst gezegd.

Wtf! Snap ik. Echt kut man. Ik hoop echt niet dat ze mij hiervoor gaan bellen. Met een gezin en 2 jonge kinderen is Het haast niet te doen om zover heledagen naar school te moeten en het hele huishouden over te laten aan mijn fulltime werkende vrouw. Iig heel kut voor je. Toen ik 20 was ben ik ookal eens aangenomen bij de politie en zou toen in Utrecht moeten gaan werken.. dit dus niet doorgezet ivm afstand. En daar dus altijd spijt van gehad..


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #236 Gepost op: 24 augustus 2018, 12:16:27
Welkom bij de club. Ik moet ook elke dag op en neer naar Drachten vanuit Noord-Holland, bij elkaar 310 km per dag. Niet opgeven man. In totaal zal je 12 maanden naar Drachten moeten. Het is even bikkelen, maar die 12 maanden zijn sneller voorbij dan je denkt.

Dat ik naar Drachten moet, is inderdaad nog wel te overzien. Het zijn trouwens 15 maanden haha, maar dat terzijde. Ik vind de manier hoe ermee om wordt gegaan gewoon belachelijk. Geen auto? Dan moet je maar met ov. Oh, met OV kan je niet op tijd komen? Dan moet je maar met iemand carpoolen (of een auto aanschaffen natuurlijk). Er wordt totaal niet met je meegedacht. Toen ik vroeg wat er verder nog mogelijk was was dat ook niks. Ik kon niet verschoven worden naar de lichting van januari en de enige andere mogelijkheid was dan om er helemaal mee te stoppen. Maar vanuit HR totaal geen motivatie om te zeggen: ga er alsjeblieft mee door.
Uiteindelijk kies ik er toch wel voor om naar Drachten te gaan, want dit is gewoon wat ik wil. Maar HR... ga er geen woorden meer aan vuil maken


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #237 Gepost op: 24 augustus 2018, 12:18:00
Wtf! Snap ik. Echt kut man. Ik hoop echt niet dat ze mij hiervoor gaan bellen. Met een gezin en 2 jonge kinderen is Het haast niet te doen om zover heledagen naar school te moeten en het hele huishouden over te laten aan mijn fulltime werkende vrouw. Iig heel kut voor je. Toen ik 20 was ben ik ookal eens aangenomen bij de politie en zou toen in Utrecht moeten gaan werken.. dit dus niet doorgezet ivm afstand. En daar dus altijd spijt van gehad..

Ik denk dat je dan al wel gebeld zou zijn. Er zijn er 6 die van Oost-Nederland naar Drachten moeten.
Ik denk inderdaad ook dat ik spijt ga krijgen als ik het niet ga doen, dus waarschijnlijk ga ik het toch doen. Maar zoals mijn bericht hierboven ook al aangeeft, ben ik totaal niet te spreken over "het bedrijf".


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #238 Gepost op: 24 augustus 2018, 13:35:15
Ik denk dat je dan al wel gebeld zou zijn. Er zijn er 6 die van Oost-Nederland naar Drachten moeten.
Ik denk inderdaad ook dat ik spijt ga krijgen als ik het niet ga doen, dus waarschijnlijk ga ik het toch doen. Maar zoals mijn bericht hierboven ook al aangeeft, ben ik totaal niet te spreken over "het bedrijf".

Weet je ook al je basisteam?


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #239 Gepost op: 24 augustus 2018, 13:37:15
Weet je ook al je basisteam?

Ja. Die is gelukkig op een halfuurtje rijden.