Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131366 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #300 Gepost op: 3 september 2018, 16:17:12
Taalperfect was toch voor mensen die anders zouden zijn afgewezen bij selectiedag A. Wat ik begreep is dat je voor 1 punt minimaal B2 moet hebben waarbij je voor de andere minimaal A2 moet halen. Mocht je dit niet hebben gehaald dan zou je normaal worden afgewezen. maarrr.. door tekort en streven naar diversiteit zijn ze nu deze taalperfect programma gestart.

Ik heb dit uit de bewustblauw dag.. ik heb nog helemaal geen emails oid hierover gehad dus ik kan het mis hebben. Ik weet alleen dat B2 een best goede score is.

Lijkt mij ook inderdaad, dus eerder over de selectie procedure te gaan dan tijdens de opleiding?.
Waarschijnlijk krijgen we dit te horen bij de introductie dagen als het anders is.
Dit is wat ik zie op mijn onderzoeksrapport.


“Om toegelaten te worden tot een van de politieopleidingen, moet u minimaal één B1 uitslag (voldoende) hebben gehaald op de leestoets óf de schrijftoets. Voor de andere toets moet u dan minimaal een A2 uitslag (redelijk) hebben gehaald.”

Dit heb ik uiteraard. Anders was ik niet verder in het traject gekomen.


BB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #301 Gepost op: 3 september 2018, 16:25:22
nope :( :'(

Soms moet je brutaal zijn.. Voor het passen van het uniform kun je gewoon zelf bellen met de PU. Heb ik ook gedaan was geen probleem!


S2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #302 Gepost op: 3 september 2018, 16:30:00
Lijkt mij ook inderdaad, dus eerder over de selectie procedure te gaan dan tijdens de opleiding?.
Waarschijnlijk krijgen we dit te horen bij de introductie dagen als het anders is.
Dit is wat ik zie op mijn onderzoeksrapport.


“Om toegelaten te worden tot een van de politieopleidingen, moet u minimaal één B1 uitslag (voldoende) hebben gehaald op de leestoets óf de schrijftoets. Voor de andere toets moet u dan minimaal een A2 uitslag (redelijk) hebben gehaald.”

Dit heb ik uiteraard. Anders was ik niet verder in het traject gekomen.

Dit alles klopt volgens mij. Dat zijn de toelatingseisen.
Alleen moeten diegene die toch nog niet op het gewenste niveau (B2) hebben bijscholen dmv taalperfect, zo heb ik het begrepen van iemand die in mei is begonnen N4.
Het schijnt dat het merendeel taalperfect moeten volgen.


BB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #303 Gepost op: 3 september 2018, 17:02:58
Toch even gebeld met de eenheid oost Nederland, moest me geen zorgen maken. Ze waren bezig met iedereen invoeren en we kregen deze week bericht. Ook over het passen van het uniform, ik was ze iets voor  e050


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #304 Gepost op: 3 september 2018, 17:15:24
Toch even gebeld met de eenheid oost Nederland, moest me geen zorgen maken. Ze waren bezig met iedereen invoeren en we kregen deze week bericht. Ook over het passen van het uniform, ik was ze iets voor  e050

Whuahaha.. ja dat is idd ook een idee. Zo had ik de uitslag van mijn bgo ookal een halve dag na mijn screeninggesprek. Maar als we allemaal deze week bericht krijgen dan wacht ik gewoon netjes af


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #305 Gepost op: 3 september 2018, 17:35:31
Toch even gebeld met de eenheid oost Nederland, moest me geen zorgen maken. Ze waren bezig met iedereen invoeren en we kregen deze week bericht. Ook over het passen van het uniform, ik was ze iets voor  e050

Dank voor de info!


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #306 Gepost op: 4 september 2018, 13:39:40
Als ik inlog op ItsLearning, staat er Apeldoorn... Zou het dan toch? Ik durf nergens meer op te hopen...
Hoop dat jullie ook snel je wachtwoord krijgen, is wel leuk om de Studiehandleidingen etc te zien (ook al heb je er nog niet zoveel aan haha)


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #307 Gepost op: 4 september 2018, 13:50:35
Als ik inlog op ItsLearning, staat er Apeldoorn... Zou het dan toch? Ik durf nergens meer op te hopen...
Hoop dat jullie ook snel je wachtwoord krijgen, is wel leuk om de Studiehandleidingen etc te zien (ook al heb je er nog niet zoveel aan haha)

Heb jij je wachtwoord al ontvangen?


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #308 Gepost op: 4 september 2018, 14:43:08
Heb jij je wachtwoord al ontvangen?

Ik heb voor mijn studie een half jaar onderwijs aan de politieacademie mogen volgen, daar had ik mijn wachtwoord nog van.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #309 Gepost op: 4 september 2018, 14:49:23
Net uniform opgehaald! Alleen steekwerende vest was niet op voorraad en wordt nagestuurd, wanneer ik t binnen krijg kon geen antwoord op gegeven worden haha. Wel n gave ervaring! Duurd wel lang alles wordt gepast en gemete! Iedereen veel plezier nog met deze leuke eerste student ervaring! ;D ;D
Aspirant agent Midden Nederland