Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 131157 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #340 Gepost op: 6 september 2018, 15:28:06
Heb je al gebeld? In mijn mail staat dat ik vanaf de volgende werkdag kan bellen.

Ohja?? Heb ik zeker overheen gelezen!!  0098 0098


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #341 Gepost op: 6 september 2018, 15:55:38
Ik mag 19 september :)


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #342 Gepost op: 6 september 2018, 18:08:31
Wie oh wie van midden nederland start ook in Hilversum? Heb gehoord dat ik samen met nog n vrouwelijke student daar ga werken  ;D

Oh en een tip die ik kreeg, ga je kisten inlopen.. gisteren dus braaf een stukje gaan wandelen en voila, 3 blaren  98uiye dus, mocht je ze al in huis hebben, ga vast inlopen.. des te lekkerder zitten ze over n maandje op school haha

Heb je nog geen afspraak met je trajectbegeleider? Ik heb volgende week samen met de student met wie ik op het basisteam geplaatst wordt een afspraak met hem.

Welke spullen voor aan je koppel krijg je trouwens allemaal al?


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #343 Gepost op: 6 september 2018, 22:07:48
Heb je nog geen afspraak met je trajectbegeleider? Ik heb volgende week samen met de student met wie ik op het basisteam geplaatst wordt een afspraak met hem.

Welke spullen voor aan je koppel krijg je trouwens allemaal al?

Ik heb wel een  mail gekregen van een trajectbegeleider maar daar staat alleen wat in over dag 1, dag 5 en de beedigingsdag. Verder geen andere mail.

Ik kan al wel mijn toegangspas ophalen voor de bureau's in midden-nederland.


Verder krijg je voor aan ke koppel een peppersprayhouder, vuurwapenholster en ook 1tje verdekt voor burger. Een patroonhouder en transportboeihouder.
Van mezelf heb ik dan nog latex handschoenentasje erbij en 2 sleutelclips.

Schoenen ga ik inderdaad ook even inlopen wel verstandig, goede tip
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #344 Gepost op: 6 september 2018, 22:35:05
Heb je nog geen afspraak met je trajectbegeleider? Ik heb volgende week samen met de student met wie ik op het basisteam geplaatst wordt een afspraak met hem.

Welke spullen voor aan je koppel krijg je trouwens allemaal al?

Nee geen afspraak staan met m nog, komt vast nog wel aangezien die mn mail afsloot met tot snel. Krijg vooral veel inhoudelijke info via mn man doorgespeeld want die werkt ook op Hilversum dus als ze iets willen doorgeven zeggen ze t tegen hem :o :P

Ik heb bij thin blue line zelf nog een keyholder besteld voor de handboei sleutels en een houder voor mn handschoenen heb k ook besteld, oh en een zaklamp op ali express want die krijgen we ook niet van de baas  0098
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #345 Gepost op: 6 september 2018, 22:49:29
Nee geen afspraak staan met m nog, komt vast nog wel aangezien die mn mail afsloot met tot snel. Krijg vooral veel inhoudelijke info via mn man doorgespeeld want die werkt ook op Hilversum dus als ze iets willen doorgeven zeggen ze t tegen hem :o :P

Ik heb bij thin blue line zelf nog een keyholder besteld voor de handboei sleutels en een houder voor mn handschoenen heb k ook besteld, oh en een zaklamp op ali express want die krijgen we ook niet van de baas  0098

Oké Nice, maar mijn vraag was wat je allemaal bij de PU krijgt voor aan je koppel. Peppersprayhouder/wapenholster lijkt me nog niet logisch, maar handboeihouder en dergelijke al wel?


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #346 Gepost op: 6 september 2018, 22:52:28
Oké Nice, maar mijn vraag was wat je allemaal bij de PU krijgt voor aan je koppel. Peppersprayhouder/wapenholster lijkt me nog niet logisch, maar handboeihouder en dergelijke al wel?

Ah zo! Nee je krijgt wel je wapenholster al, zowel die voor je koppel als die voor in burger. Pepperspray houder ook al! Je krijgt dus eigenlijk echt alles al behalve de daadwerkelijke wapens/hulpmiddelen  ;D
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #347 Gepost op: 6 september 2018, 23:09:44
Ah zo! Nee je krijgt wel je wapenholster al, zowel die voor je koppel als die voor in burger. Pepperspray houder ook al! Je krijgt dus eigenlijk echt alles al behalve de daadwerkelijke wapens/hulpmiddelen  ;D

Oké! Gelijk thuis je koppel inrichten dus, haha! Maar ik neem aan dat we daar vast nog wel instructie over krijgen op de academie.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #348 Gepost op: 7 september 2018, 07:38:00
Oké! Gelijk thuis je koppel inrichten dus, haha! Maar ik neem aan dat we daar vast nog wel instructie over krijgen op de academie.

Ja ik heb maar gewoon leeg gelaten, vermoed dat we het gezamelijk op de academie gaan doen, net als onze aspiranten streep, die heb k ook niet op de polos gedaan haha
Aspirant agent Midden Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #349 Gepost op: 7 september 2018, 08:07:11
Oké Nice, maar mijn vraag was wat je allemaal bij de PU krijgt voor aan je koppel. Peppersprayhouder/wapenholster lijkt me nog niet logisch, maar handboeihouder en dergelijke al wel?

Jawel pepperspray en wapenholster krijg je wel en handboeienhouder en patroonhouder.
En dan je koppel zelf krijg je ook.
Uiterraard krijg je ze niet gevuld mee haha maar wat ik hierboven neer heb gezet is wat je daadwerkelijk krijgt

Ik had zelf dus nog een koppel liggen dus dat kwam mooi van pas aangezien die samen met mijn sportkleding in nalevering staat en ze niet eerder dan 1 okt. verwachten te kunnen leveren haha.
Sollicitant Agent Midden-Nederland