Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130428 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #350 Gepost op: 7 september 2018, 08:09:06
Oké! Gelijk thuis je koppel inrichten dus, haha! Maar ik neem aan dat we daar vast nog wel instructie over krijgen op de academie.

Ik had hem wel al even ingericht maat ik laat het verder ook blanco want dat doen we met de klas wel.
Sollicitant Agent Midden-Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #351 Gepost op: 7 september 2018, 10:03:10
Vandaag komen de aanstellingsbrieven! Fijn zo'n PostNL app die je zegt welke post je krijgt haha


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #352 Gepost op: 7 september 2018, 10:06:55
Vandaag komen de aanstellingsbrieven! Fijn zo'n PostNL app die je zegt welke post je krijgt haha

Die van Limburg nog niet in iedergeval. Nogsteeds geen bericht over uniform, wachtwoord of eventuele basiseenheid.  :'(


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #353 Gepost op: 7 september 2018, 10:20:43
Die van Limburg nog niet in iedergeval. Nogsteeds geen bericht over uniform, wachtwoord of eventuele basiseenheid.  :'(

Toch maar even bellen dan? Volgende week is 't nog maar 4 weken..


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #354 Gepost op: 7 september 2018, 11:05:35
Toch maar even bellen dan? Volgende week is 't nog maar 4 weken..

Maandag heb ik gebeld. Ik heb soms het idee dat ze het zelf ook niet weten  :P  De e-mail met info over korpsdagen en beëdiging hebben we wel gehad. Dus dat is al iets.
Zullen maar geduldig moeten wachten.


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #355 Gepost op: 7 september 2018, 11:13:15
Maandag heb ik gebeld. Ik heb soms het idee dat ze het zelf ook niet weten  :P  De e-mail met info over korpsdagen en beëdiging hebben we wel gehad. Dus dat is al iets.
Zullen maar geduldig moeten wachten.

Ah, dan heb je daar in ieder geval al meer info over dan ik!
Dat idee heb ik soms ook wel hoor.. 't is natuurlijk een grote organisatie, maar toch.


Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #356 Gepost op: 7 september 2018, 19:25:35
Vandaag komen de aanstellingsbrieven! Fijn zo'n PostNL app die je zegt welke post je krijgt haha

Brief ontvangen? Staat er verder geen info in?


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #357 Gepost op: 7 september 2018, 21:10:05
Brief ontvangen? Staat er verder geen info in?

Geen info die ik nog niet wist in ieder geval. Belangrijkste is je plaats van tewerkstelling. Verdere info volgt nog.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #358 Gepost op: 8 september 2018, 00:26:15
Beste allemaal, ik heb even een vraag. Zelf heb ik gesolliciteerd voor de start voor januari volgend jaar. Ik zit op dit moment te wachten op mijn arbeidsvoorwaarden. Echter ben ik erg benieuwd wat ze allemaal uit mijn salaris stroken gaan halen. Ik rijd bijvoorbeeld nu in een lease auto, nemen ze dit mee in overweging qua salaris/kosten? Eén van jullie hier mogelijk ervaring mee?


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #359 Gepost op: 8 september 2018, 06:31:00
Beste allemaal, ik heb even een vraag. Zelf heb ik gesolliciteerd voor de start voor januari volgend jaar. Ik zit op dit moment te wachten op mijn arbeidsvoorwaarden. Echter ben ik erg benieuwd wat ze allemaal uit mijn salaris stroken gaan halen. Ik rijd bijvoorbeeld nu in een lease auto, nemen ze dit mee in overweging qua salaris/kosten? Eén van jullie hier mogelijk ervaring mee?

Kort maarkrachtig,
Ze maken een berekening mbv je bruto maand salaris.