Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130282 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #370 Gepost op: 8 september 2018, 21:49:34
Politie moet je echt niet doen voor het geld. Je moet het doen omdat je het wil. Rijk word je er echt niet  :Pvan.  :'(

Goed gezegt inderdaad  0098 98uiye
Aspirant agent Midden Nederland


Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #371 Gepost op: 8 september 2018, 22:55:04
Oké! Gelijk thuis je koppel inrichten dus, haha! Maar ik neem aan dat we daar vast nog wel instructie over krijgen op de academie.

Je krijgt niet specifiek een instructie hoe jij je koppel moet inrichten. Dat kan je zelf gaan bepalen, stelt ook niet veel voor. Wel een kleine tip, ga niet met een holster lopen als je nog niet vuurwapendragend bent. Je gaat ook nog een blauwe maand krijgen, deze krijg je als het goed is na 3 maanden academie. In de blauwe maand ga je kennis maken met je basisteam en ga je overal even bij meelopen. Denk aan de meldkamer, het cellencomplex, bij de noodhulp, bij de intake en de rest. Je loopt dan wel in uniform maar je hebt dan nog geen bevoegdheden en ook nog geen vuurwapen.


Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #372 Gepost op: 9 september 2018, 07:56:45
Je krijgt niet specifiek een instructie hoe jij je koppel moet inrichten. Dat kan je zelf gaan bepalen, stelt ook niet veel voor. Wel een kleine tip, ga niet met een holster lopen als je nog niet vuurwapendragend bent. Je gaat ook nog een blauwe maand krijgen, deze krijg je als het goed is na 3 maanden academie. In de blauwe maand ga je kennis maken met je basisteam en ga je overal even bij meelopen. Denk aan de meldkamer, het cellencomplex, bij de noodhulp, bij de intake en de rest. Je loopt dan wel in uniform maar je hebt dan nog geen bevoegdheden en ook nog geen vuurwapen.

Ja klopt zag het in de planning.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #373 Gepost op: 9 september 2018, 08:03:16
Ja klopt zag het in de planning.

Planning? Kan jij wel al dingen op blackboard vinden? Ik heb tot nog toe alleen mn klasgenoten gevonden maar zie niks qua planning staan  ;D
Aspirant agent Midden Nederland


Limburg810

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #374 Gepost op: 9 september 2018, 08:35:45
Planning? Kan jij wel al dingen op blackboard vinden? Ik heb tot nog toe alleen mn klasgenoten gevonden maar zie niks qua planning staan  ;D

Ja er staat ergens een soort schema haha.
Aantal weken school dan blauwe maand en dan weer school. Dean had het gevonden, dus waar het precies staat moet hij even vertellen😅


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #375 Gepost op: 9 september 2018, 08:51:08
Ja er staat ergens een soort schema haha.
Aantal weken school dan blauwe maand en dan weer school. Dean had het gevonden, dus waar het precies staat moet hij even vertellen😅

Op itslearning kan je het vinden.
Als je bent ingelogd klik je bij “vakken” en dan de bovenste (dit is als het goed is tertiel 1). Hier zie je dan onder de knop van “planner”, bronnen vermeld staan. Hier staan dan pdf bestanden over de opleiding, opbouw en inhoud. Zijn behoorlijk wat pagina’s.


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #376 Gepost op: 9 september 2018, 09:02:19
Op itslearning kan je het vinden.
Als je bent ingelogd klik je bij “vakken” en dan de bovenste (dit is als het goed is tertiel 1). Hier zie je dan onder de knop van “planner”, bronnen vermeld staan. Hier staan dan pdf bestanden over de opleiding, opbouw en inhoud. Zijn behoorlijk wat pagina’s.

Top!! Daar had ik indd wel mn klasgenoten al gevonden, straks even die planner zoeken dus! Trouwens, ik kan werkelijk nergens mn wachtwoord wijzigen, terwijl die aangeeft met eerste keer inloggen krijg je dat automatisch, ik dus niet lol! Bij jou wel?
Aspirant agent Midden Nederland


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #377 Gepost op: 9 september 2018, 09:08:34
Top!! Daar had ik indd wel mn klasgenoten al gevonden, straks even die planner zoeken dus! Trouwens, ik kan werkelijk nergens mn wachtwoord wijzigen, terwijl die aangeeft met eerste keer inloggen krijg je dat automatisch, ik dus niet lol! Bij jou wel?

Heb ik gister zelf ook naar moeten zoeken om aan te passen. Kom ik straks op terug als ik aan de laptop zit.


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #378 Gepost op: 9 september 2018, 09:33:34
Tevreden met je plaats?
Is het 1 plek voor langere tijd of meerdere plekken?

Plek is prima!
In de brief staat voor het eerste deel van de opleiding. Dus gok dat er nog een plek komt.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #379 Gepost op: 9 september 2018, 10:07:13
Top!! Daar had ik indd wel mn klasgenoten al gevonden, straks even die planner zoeken dus! Trouwens, ik kan werkelijk nergens mn wachtwoord wijzigen, terwijl die aangeeft met eerste keer inloggen krijg je dat automatisch, ik dus niet lol! Bij jou wel?

Ik heb even voor je gekeken.
Inloggen op politieacademie, accountbeheer e-campus, (pop up verschijnt) en dan “Change Password”.