Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130267 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #410 Gepost op: 21 september 2018, 13:11:15
Iemand al wel boeken besteld? Want dat moet ook nog maar ik heb helemaal niks aan info of ik dat zelf moet doen of van we dit gaan krijgen wanneer we starten


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #411 Gepost op: 21 september 2018, 13:16:52
Iemand al wel boeken besteld? Want dat moet ook nog maar ik heb helemaal niks aan info of ik dat zelf moet doen of van we dit gaan krijgen wanneer we starten

Ook een van de vele onbeantwoorde vragen haha. Er was hier pas iemand die zei dat we ze vanuit de eenheid verstrekt krijgen van oud studenten..
Aspirant agent Midden Nederland


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #412 Gepost op: 21 september 2018, 13:52:53
Ook een van de vele onbeantwoorde vragen haha. Er was hier pas iemand die zei dat we ze vanuit de eenheid verstrekt krijgen van oud studenten..

Wat ik ook niks meer dan normaal zou vinden. Ik las hoer dat sleazy ookal toegangspassen heeft afgehaald bij zn eenheid. Daar heb ik ook niks over gehoord of dat moet.. ik kan wel overal achteraan bellen maar ik heb het idee dat ik sneller en meer wil en dat we gewoon geduld moeten hebbuh


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #413 Gepost op: 21 september 2018, 15:36:59
Op itslearning staat gewoon een handleiding hoe en waar je de boeken moet bestellen. Bestellen en de factuur gaat automatisch naar de politieacademie. Ik heb ze iig al in huis.
Zelfde met de tags van de bureaus in de eenheid. Die heb ik ook al. Alleen van de academie (logischerwijs) nog niet.
Ik heb alleen nog geen informatie over waar ik mij 8 oktober moet melden. Wel waar en hoelaat ik me 9 oktober moet melden.


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #414 Gepost op: 21 september 2018, 16:07:31
Wat ik ook niks meer dan normaal zou vinden. Ik las hoer dat sleazy ookal toegangspassen heeft afgehaald bij zn eenheid. Daar heb ik ook niks over gehoord of dat moet.. ik kan wel overal achteraan bellen maar ik heb het idee dat ik sneller en meer wil en dat we gewoon geduld moeten hebbuh

ik kreeg een mailtje 2 weken terug met de vraag of ik mijn pasfoto in jpeg naar hun toe wou sturen voor de toegangspas.
Ik heb hier verder niet achteraan gebeld maar goed het mailtje kwam van een trajectbegeleider.
Misschien kan je hier iets mee?
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #415 Gepost op: 21 september 2018, 16:10:30
Op itslearning staat gewoon een handleiding hoe en waar je de boeken moet bestellen. Bestellen en de factuur gaat automatisch naar de politieacademie. Ik heb ze iig al in huis.
Zelfde met de tags van de bureaus in de eenheid. Die heb ik ook al. Alleen van de academie (logischerwijs) nog niet.
Ik heb alleen nog geen informatie over waar ik mij 8 oktober moet melden. Wel waar en hoelaat ik me 9 oktober moet melden.

Ik heb de handleiding inderdaad gezien exhter zag ik niet zo snel welke boeken je bestellen moet voor de opleiding tot agent. Kan hier op mijnn vakantieadres ook niet veel want moet via een desktop.
Helaas!

De tags bedoel je daarmee de politiepas?
En de mail voor 8 oktober heb ik al wat langer. Ik moet me melden in Almere bij het obt centrum
Sollicitant Agent Midden-Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #416 Gepost op: 21 september 2018, 16:35:34
Ik heb de handleiding inderdaad gezien exhter zag ik niet zo snel welke boeken je bestellen moet voor de opleiding tot agent. Kan hier op mijnn vakantieadres ook niet veel want moet via een desktop.
Helaas!

De tags bedoel je daarmee de politiepas?
En de mail voor 8 oktober heb ik al wat langer. Ik moet me melden in Almere bij het obt centrum

Je moet de boeken voor de opleiding allround politiemedewerker bestellen.

De tags zijn om de bureaus/locaties binnen je eenheid binnen te komen. Zal ook wel per eenheid verschillen of je daar een pas of een 'druppel' voor krijgt. Ik heb in ieder geval twee 'druppels'.

Heeft iemand anders van oost al wel wat gehoord voor 8 oktober?


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #417 Gepost op: 21 september 2018, 16:50:48
Je moet de boeken voor de opleiding allround politiemedewerker bestellen.

De tags zijn om de bureaus/locaties binnen je eenheid binnen te komen. Zal ook wel per eenheid verschillen of je daar een pas of een 'druppel' voor krijgt. Ik heb in ieder geval twee 'druppels'.

Heeft iemand anders van oost al wel wat gehoord voor 8 oktober?

Dan gaan we dat maar eens doen haha!
Ik heb de mail nog eens gelezen en het is echt een politiepas maar wel.voor toegang tot alle bureau's in midden nederland. Dus wel gek dat jij 2 druppels krijgt en ik een pas met foto enzo.
Ik moest het in utrecht ophalen bij een ict centrum
Sollicitant Agent Midden-Nederland


Alica kr

  • Aspirant agent Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #418 Gepost op: 21 september 2018, 16:53:17
Dan gaan we dat maar eens doen haha!
Ik heb de mail nog eens gelezen en het is echt een politiepas maar wel.voor toegang tot alle bureau's in midden nederland. Dus wel gek dat jij 2 druppels krijgt en ik een pas met foto enzo.
Ik moest het in utrecht ophalen bij een ict centrum

Oost nederland werkt met druppels, midden nederland met een pasje. Mijn man zit in transitie tussen de 2 eenheden en kreeg nu ook druppels. Dus klopt wel  ;D
Aspirant agent Midden Nederland


stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #419 Gepost op: 28 september 2018, 10:56:51
Gisteren gebeld door mijn trajectbegeleider dat er nog een plekje vrij was gekomen aan de academie in Apeldoorn en dat ik de gelukkige ben die daar heen mag! Happy me!  098uo