Sollicitanten Agent start oktober 2018

Auteur Topic: Sollicitanten Agent start oktober 2018  (gelezen 130404 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #460 Gepost op: 2 november 2018, 21:33:21
Nog even een vraag aan de 'collega studenten' die al begonnen zijn:
wanneer wisten jullie in welk basisteam cq bureau jullie geplaatst zouden gaan worden? Was dit al ruim voor het begin van de opleiding, of pas in de eerste weken van de opleiding?

Ik ben er op zich wel benieuwd naar, want als ik dat weet kan ik gaan kijken met welk vervoersmiddel ik zal gaan reizen. Naar zowel de academie als de praktijkplek.

bij voorbaat dank

Dit staat in je aanstellingsbesluit die je enkele weken voordat je begint via de post ontvangt.


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #461 Gepost op: 2 november 2018, 22:10:03
Dit staat in je aanstellingsbesluit die je enkele weken voordat je begint via de post ontvangt.

Mijn aanstellingsbrief van eenheid Limburg ontving ik pas tijdens mijn eerste week van school.  e050


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #462 Gepost op: 6 november 2018, 20:23:34
Nog even een vraag aan de 'collega studenten' die al begonnen zijn:
wanneer wisten jullie in welk basisteam cq bureau jullie geplaatst zouden gaan worden? Was dit al ruim voor het begin van de opleiding, of pas in de eerste weken van de opleiding?

Ik ben er op zich wel benieuwd naar, want als ik dat weet kan ik gaan kijken met welk vervoersmiddel ik zal gaan reizen. Naar zowel de academie als de praktijkplek.

bij voorbaat dank

Ik kreeg het 1 week van te voren te horen dmv een brief. Maar ik heb paar weken van te voren gebeld dat ik het moest weten ivm reiskosten etc.
Bij mij deden ze niet moeilijk en vertelde ze mij in welk basisteam ik geplaatst werd.
Dus als het zo hoog zit dan moet je even bellen!
Sollicitant Agent Midden-Nederland


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #463 Gepost op: 15 november 2018, 10:50:08
is er iemand van deze lichting die mij kan vertellen wat hij/zij netto overhoudt van het salaris? En dan heb ik het over de mensen die het maximale salaris krijgen voor een student.
Tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek werd dat namelijk niet echt duidelijk, behalve dat er gezegd werd dat ik nu relatief veel belasting/premies betaalde in vergelijking tot bij de politie. Dus dat het netto verschil niet zo groot was, ondanks een groot bruto verschil.
Ik ben wel akkoord gegaan uiteraard, maar het is wel prettig om te weten waar we straks als gezin aan toe zijn.

Dit mag uiteraard per PM ivm de privacy.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #464 Gepost op: 15 november 2018, 11:06:59
is er iemand van deze lichting die mij kan vertellen wat hij/zij netto overhoudt van het salaris? En dan heb ik het over de mensen die het maximale salaris krijgen voor een student.
Tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek werd dat namelijk niet echt duidelijk, behalve dat er gezegd werd dat ik nu relatief veel belasting/premies betaalde in vergelijking tot bij de politie. Dus dat het netto verschil niet zo groot was, ondanks een groot bruto verschil.
Ik ben wel akkoord gegaan uiteraard, maar het is wel prettig om te weten waar we straks als gezin aan toe zijn.

Dit mag uiteraard per PM ivm de privacy.

In Youforce (zelfde systeem als politie), deze berekening bruto-netto gemaakt, zie screenshot


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #465 Gepost op: 15 november 2018, 11:23:37
In Youforce (zelfde systeem als politie), deze berekening bruto-netto gemaakt, zie screenshot

Volgens mij doelt hij op de vergoeding van 850 euro p/m?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #466 Gepost op: 15 november 2018, 11:50:14
In Youforce (zelfde systeem als politie), deze berekening bruto-netto gemaakt, zie screenshot

Ok, zeer bedankt!
Ik bedoelde dit inderdaad, en niet de onkostenvergoeding. merci.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #467 Gepost op: 20 november 2018, 11:40:04
Nu jullie al een aantal weken bezig zijn heb ik 2 vraagjes.
- moet je een eigen laptop gebruiken of gebruik je laptops van de academie.
- ik wil graag een 2-vaks Eastpack rugzak aanschaffen tijdens black friday :P maar is deze groot genoeg? Of wat is jullie ervaring hiermee?

Dankjewel alvast, kan ik me vast gaan voorbereiden 😊


DJoseph

  • Aspirant eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #468 Gepost op: 20 november 2018, 16:57:52
Nu jullie al een aantal weken bezig zijn heb ik 2 vraagjes.
- moet je een eigen laptop gebruiken of gebruik je laptops van de academie.
- ik wil graag een 2-vaks Eastpack rugzak aanschaffen tijdens black friday :P maar is deze groot genoeg? Of wat is jullie ervaring hiermee?

Dankjewel alvast, kan ik me vast gaan voorbereiden 😊

In Eindhoven zijn er voldoende computers om gebruik van te maken. (Geen idee hoe het is bij de andere locaties) Een enkele in de klas nemen hun laptop mee. Maar is geen must. Een rugzak/tas waar je je boeken in kan doen is het belangrijkste.
Zelf heb ik gewoon een USBstick voor mijn bestanden.
Dus als jij het fijn vind met je eigen laptop gewoon doen!


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #469 Gepost op: 24 november 2018, 21:27:15
Nu jullie al een aantal weken bezig zijn heb ik 2 vraagjes.
- moet je een eigen laptop gebruiken of gebruik je laptops van de academie.
- ik wil graag een 2-vaks Eastpack rugzak aanschaffen tijdens black friday :P maar is deze groot genoeg? Of wat is jullie ervaring hiermee?

Dankjewel alvast, kan ik me vast gaan voorbereiden 😊

Bij ons op Apeldoorn zijn er ook altijd sel computers beschikbaar. Ik daxht ook veel te hebbe  aan een laptop maar is echt onzin. Misschien wel een tip, een tablet met 4g is altijd handig! dat scheelt je enrom veel papierwerk!
Sollicitant Agent Midden-Nederland