WNL: Doden liegen niet

Auteur Topic: WNL: Doden liegen niet  (gelezen 4107 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest16442

  • Gast
Gepost op: 25 januari 2018, 20:22:39
Ik kwam van de week achter een interessante serie met forensisch patholoog Frank van de Goot. Sowieso een interessant personage op basis van wat ik tot nu toe gezien heb.
Citaat
Forensisch patholoog Frank van de Goot neemt je mee in zijn dagelijks leven met de dood. Gedreven door nieuwsgierigheid en passie voor zijn vak is hij altijd op zoek naar de ware toedracht van de dood. Door middel van onconventionele experimenten verzamelt hij bewijsmateriaal, die de doodsoorzaak in een ander daglicht zet.

Bron: wnl.tv
Op maandagavond om 22:00 uur te zien op NPO3, of terugkijken via npo.nl.

Ik snap overigens alleen niet waarom ze soms wel bepaalde delen "afschermen" (blurren) en bepaalde delen niet (terwijl soms hetzelfde te zien valt, of zelfs meer dan nodig). Ik kan er niet echt een logica in vinden, of iemand heeft z'n werk niet goed verricht.




guest12562

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2018, 23:14:27
Zijn dit herhalingen, ik heb de eerste serie gezien en was erg informatief en leuk om te kijken.


guest16442

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2018, 23:26:58
Zijn dit herhalingen, ik heb de eerste serie gezien en was erg informatief en leuk om te kijken.
Volgens mij zijn het nieuwe afleveringen, want in één aflevering betrof het een persoon die ergens eind 2017 was overleden.


guest12562

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2018, 13:19:47
Ok dank je ik ga het even checken  ;)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2018, 19:16:03
Is inderdaad het 2e seizoen, blijft zeer bijzonder en ook wel enigzins mooi om het te zien
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


guest12562

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2018, 22:50:18
Zojuist gekeken, zijn nieuwe afleveringen.
Ga de rest nog even terug kijken, het vorige seizoen was boeiend.