Doorstroom mogelijkheden Surveillant > Agent

Auteur Topic: Doorstroom mogelijkheden Surveillant > Agent  (gelezen 8864 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #10 Gepost op: 28 februari 2018, 10:27:57
In Amsterdam werk je voor het flexteam. In de basis wissel je de periodes op het cellencomplex af met de periodes op straat. Om en om dus. (...)
Dus jullie hebben twee soorten flexteams dan?  ???


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #11 Gepost op: 28 februari 2018, 17:51:22
Dus jullie hebben twee soorten flexteams dan?  ???
Ieder district (Zuid, Oost, West & Centrum-Noord) heeft sowieso een flexteam. Dan is er ook nog het Regionaal Flexteam. Van daaruit werk je als surveillant en kan je ingezet worden op het cellencomplex of op straat.

Behalve de surveillanten die werken bij een verkeershandhavingsteam, FO, basisteam ivm opleiding etc etc...
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #12 Gepost op: 3 maart 2018, 14:33:04
In Amsterdam werk je voor het flexteam. In de basis wissel je de periodes op het cellencomplex af met de periodes op straat. Om en om dus.
Niet helemaal waar. Vanwege de uitstroom zijn er ook surveillanten die 2 periodes binnen zijn of zelfs langer...
Tevens hebben we op sommige Flexteams van de districten geen surveillanten (in opleiding)


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #13 Gepost op: 3 maart 2018, 22:48:10
Niet helemaal waar. Vanwege de uitstroom zijn er ook surveillanten die 2 periodes binnen zijn of zelfs langer...
Tevens hebben we op sommige Flexteams van de districten geen surveillanten (in opleiding)
klopt. Ik noemde het aantal flexteams als antwoord op de vraag. Surveillanten werken in de basis idd bij het Regionaal Flexteam.
Men wisselt cellencomplex af met straat, de exacte periodes zijn nu misschien anders. Maar zover ik het weet zit men 1 jaar op het CZO en de andere cellencomplexen een half jaar.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.