Nepwapens / speelgoedwapens / Airsoft replica's

Auteur Topic: Nepwapens / speelgoedwapens / Airsoft replica's  (gelezen 133243 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #10 Gepost op: 1 november 2005, 11:39:22
Maar dan alleen gevuld met water.  ;D


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #11 Gepost op: 1 november 2005, 11:39:55
wat wou je er anders in doen dan?
flappus  niet elke verandering is een verbetering


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #12 Gepost op: 1 november 2005, 12:37:57
Dit zijn speelgoedwapens.  :o







lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #13 Gepost op: 1 november 2005, 13:40:34
Inderdaad:

fase 1 aanhouding
fase 2 voorgeleiding voor (hulp)Officier van Justitie
fase 3 verhoor
fase 4 afhankelijk van oordeel (hulp)OvJ (heenzending na p-v, in verzekering stelling, zie Wetboek van Strafvordering voor alle mogelijkheden)
fase 5 na een tijdje zul je (als je inderdaad vervolgd wordt) een dagvaarding krijgen om je verhaal te komen doen bij de strafrechter
fase 6 onderzoek ter zitting strafrechter
fase 7 uitspraak

Conclusie, met andere woorden, neem maar geen nepwapen mee. ;D

Hmm ik zal me toch nog eens gaan bedenken of ik het mee neem.
 :-X :-[ 8)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 1 november 2005, 15:16:48
Nou hier is mijn babygun van 6mm ::)



Ik denk vanuit spanje meegenomen?? Ik zou em als ik jou was vernietigen...als je ermee gepakt wordt ga je er gewoon op voor de wet wapens en munitie... de collega's van schiphol hebben al honderden soortgelijke gepakt.... Lijkt wat mij betreft teveel op een echt wapen en is dus strafbaar.... ben nu helaas niet thuis dus geen tijd voor een nette onderbouwing... maar als het echt lijkt is het strafbaar.... en misschien kun jij wel zien dat het nep is, als ik tegenover je sta heb je toch wel een uitdaging als je hem tevoorschijn haalt.... Ik neem namelijk geen risico's........en van een afstandje wordt het verschil tussen nep en echt al heel snel minder te onderscheiden.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Target77

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 2 november 2005, 18:20:11
Ja dat klopt jvo is uit spanje meegenomen, maarja ik was met een busreis dusja maar ik ga er niet mee over straat want ik wil geen risico's lopen...trouwens hij is al bijna kapot dusja... maargoed ik zal er niet mee over straat lopen zo gek ben ik nog niet maar toch wel ff bedankt voor de info

Ook thuis mag je hem niet eens hebben joh!!  :o :o


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 3 november 2005, 20:00:34
Nee snap ik wel maarja goed...ik gebruik m amper maarja dat wil niks zeggen...op een dag als ik em beu ben doe ik m weg :P koste maar 17€ ::)
Je bent NU strafbaar. Als je slim bent doe je hem direct weg.  ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #17 Gepost op: 3 november 2005, 21:24:43
Ja eigenlijk wel...als ze huiszoekingsbevel zoude hebbe ben ik de l *piep* l

Voor wet wapen & munitie ben je gewoon zwaar de l*l, ze hebben helemaal geen huiszoekingsbevel nodig. Als ze zouden willen kunnen ze over 5 minuten bij je binnen stappen:

Wet Wapens & Munitie http://wetten.overheid.nl/cgi-bin/deeplink/law1/title=Wet%20wapens%20en%20munitie

(...)

Artikel 2

1.
    Wapens in de zin van deze wet zijn de hieronder vermelde of overeenkomstig dit artikellid aangewezen voorwerpen, onderverdeeld in de volgende categorieën.

    Categorie I

    (....)
    7°.
        andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.

(...)

Artikel 49

De bij of krachtens artikel 141 van het Wetboek van Strafvordering aangewezen ambtenaren kunnen te allen tijde op plaatsen waar zij redelijkerwijs kunnen vermoeden dat wapens of munitie aanwezig zijn, ter inbeslagneming doorzoeking doen.

(...)

------------

In principe kan iedere diender die hier op het forum in je profiel kijkt zien in welke plaats je woont,  je plaatselijke veldwachter bellen.  Ik neem aan dat de plaatselijke dienders wel weten wie er achter http://www.brandweersluis.** steekt.

FF kijken....


-------------
Webmaster

 

Hallo Bezoeker,

Ik ben ***** 15 jaar en woon in Sluis. In het dagelijks leven ga ik nog naar school.

(...)

-------------
Als ik jou was zou ik nu nog een hamer pakken en hem in elkaar jassen...... ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #18 Gepost op: 4 november 2005, 13:21:39
Voor wet wapen & munitie ben je gewoon zwaar de l*l, ze hebben helemaal geen huiszoekingsbevel nodig. Als ze zouden willen kunnen ze over 5 minuten bij je binnen stappen:

Wet Wapens & Munitie http://wetten.overheid.nl/cgi-bin/deeplink/law1/title=Wet%20wapens%20en%20munitie

(...)

Artikel 2

1.
 Wapens in de zin van deze wet zijn de hieronder vermelde of overeenkomstig dit artikellid aangewezen voorwerpen, onderverdeeld in de volgende categorieën.

 Categorie I

 (....)
 7°.
 andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.

(...)

Artikel 49

De bij of krachtens artikel 141 van het Wetboek van Strafvordering aangewezen ambtenaren kunnen te allen tijde op plaatsen waar zij redelijkerwijs kunnen vermoeden dat wapens of munitie aanwezig zijn, ter inbeslagneming doorzoeking doen.

(...)

------------

In principe kan iedere diender die hier op het forum in je profiel kijkt zien in welke plaats je woont, je plaatselijke veldwachter bellen. Ik neem aan dat de plaatselijke dienders wel weten wie er achter http://www.brandweersluis.** steekt.

FF kijken....


-------------
Webmaster

 

Hallo Bezoeker,

Ik ben ***** 15 jaar en woon in Sluis. In het dagelijks leven ga ik nog naar school.

(...)

-------------

ff in de telefoongids kijken....

Hans ****** nummer 1* ???? ;)

Als ik jou was zou ik nu nog een hamer pakken en hem in elkaar jassen...... ;D
Zelfs ik mag dan ::) ik sta ook in 141 :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #19 Gepost op: 4 november 2005, 15:14:22
en ik ook, zullen we samen daar effe de deur in rammen ;D

mvg
Mike