DVD's 'Door het vuur'

Auteur Topic: DVD's 'Door het vuur'  (gelezen 1941 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Gerard K. te A.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Gepost op: 3 november 2005, 21:20:44
Beste lezer,

Allereerst willen wij, als makers van Door het vuur, jullie allemaal hartelijk bedanken voor de positieve en warme reacties. We hebben nog én uitzending te gaan (vrijdag 4 november; Volendam) en hopen dat deze net zo goed wordt ontvangen als de rest.

Naast alle positieve reacties krijgen wij ook veel verzoeken om dvd’s. Op dit moment zijn we nog druk bezig met het monteren en afronden van de laatste afleveringen, maar zullen daarna druk aan de slag gaan met alle aanvragen.

Vooralsnog kan ik geen verdere informatie verschaffen over de kosten. Wat ik wel kan vertellen is dat het één dvd zal worden, met alle 8 de afleveringen erop.

Daar ik niet beschik over alle email adressen zou ik u willen vragen om deze mail door te sturen naar iedereen die u kent waarvan u denkt dat deze interesse zou hebben in een dvd van de serie. Zij kunnen dan onder vermelding van naam, adres en nummer een email sturen aan: m.hoogendorp@kctv.nl Degenen die al een email hebben gestuurd, staan al genoteerd.  

Ik hoop u tot zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Merel Hoogendorp
Producer Klumper & Cottaar TV-Producties




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 3 november 2005, 21:29:50
Jullie zijn als progammamakers er zeer zeker in geslaagt om in de serie de mens achter de brandweerman/vrouw te laten zien.Alle uitzendingen tot nu toe waren interesant om te zien,en als de prijs van de DVD meevalt zal ik er zeker 1 aanschaffen  ;)


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #2 Gepost op: 4 november 2005, 18:48:45
inderdaad als de prijs meevalt dan bestel ik er ook 1   ik vind het een zeer mooie serie  

ik kijk ook uit naar vanavond   omdat volendam vlakbij is


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #3 Gepost op: 4 november 2005, 19:56:41
pfff echt erg voor die mensen die dat net zo vertelde
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #4 Gepost op: 7 november 2005, 11:26:21
Jullie zijn als progammamakers er zeer zeker in geslaagt om in de serie de mens achter de brandweerman/vrouw te laten zien.Alle uitzendingen tot nu toe waren interesant om te zien,en als de prijs van de DVD meevalt zal ik er zeker 1 aanschaffen  ;)

Helemaal mee eens, en heb ik zeker interesse in de dvd  ;)


Larissa

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 9 november 2005, 15:39:11
Ik denk dat ik die dvd ook ga kopen  :)


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #6 Gepost op: 11 november 2005, 19:51:07
:)
ik heb ook e-mail gestuurd om er een te bestellen ;D
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #7 Gepost op: 16 november 2005, 21:13:34
:)
ik heb ook e-mail gestuurd om er een te bestellen ;D

Ik heb ook een mail gestuurd. Alleen ik heb geen reactie terug ontvangen dat uberhaubt de mail is ontvangen....

Wel zo netjes denk ik... en een kleine moeite.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #8 Gepost op: 26 november 2005, 22:24:17
Is er nou al wat meer bekend over de prijs van de DVD?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


scheurneusje

  • preventie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #9 Gepost op: 1 december 2005, 16:37:24
vandaag kreeg ikdeze e-mail

Beste lezer,

 

De serie ‘Door het vuur, de mens achter de brandweer’ is inmiddels afgelopen. Tijdens en na afloop van de serie hebben wij veel verzoeken gekregen voor het maken van een dvd. Nu is het dan eindelijk zover! De dvd is in productie en zal over ongeveer twee weken gereed zijn.

 

Het is één dvd geworden met alle 8 de afleveringen erop (4 uur materiaal!). Omdat Brandweer Nederland van verscheidene kanten haar medewerking heeft verleend bieden wij deze dvd aan tegen een vergoeding van €39,50 (dit is inclusief verzendkosten). Bij een bestelling van meer dan 50 stuks zal er een kortingspercentage worden gehanteerd.

 

 

Voorwaarde voor het bestellen van de dvd:

Deze dvd is auteursrechtelijk beschermd. Dit betekent dat deze dvd niet voor commerciële, promotionele of andere doeleinden dan privé gebruikt mag worden. Indien u de dvd bestelt, gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarde.

 

Het bestellen van de dvd gaat als volgt:

Het bedrag kan overgemaakt worden op rekeningnummer 67.86.42.834 ten name van Klumper & Cottaar TV Prod. BV, te Haarlem.

Let op, doe dit onder vermelding van DHV, het aantal en uw naam.

(Bij een bestelling van bijvoorbeeld 3 dvd’s wordt het: DHV3 ‘uw naam’.) Voor de zekerheid is het handig dat u ons een email terugstuurt met uw bestelling en adres!

 

 

Indien het bedrag is ontvangen wordt de dvd verstuurd.

 

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mijn excuses voor de vertraging.

 

Nogmaals bedankt namens het hele team voor alle positieve reacties.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Merel Hoogendorp.

 

_________________________________

 

Merel Hoogendorp

Producer Klumper & Cottaar TV-Producties

 

 



 
39.50,vind ik persoonlijk nogal prijzig,maar ja het zijn wel alle uitzendingen,dat wel.
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............