Rel rond ambulancedienst

Auteur Topic: Rel rond ambulancedienst  (gelezen 23477 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2019, 15:51:02
Een evenementen club die ambulancesupport aanbied.
Corrupt is misschien onjuiste woordkeuze.

Maar pattenveiligheid en deskundigheid is ver te zoeken.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2019, 16:14:16
Ik zou de IGJ proberen, of anders wellicht even polsen bij de GHOR, die doen bij evenementen ook wel eens controles. Wanneer zij signalen ontvangen kunnen ze natuurlijk gerichter controleren.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2019, 16:18:14
Op moment dat er spraken is van echte corruptie als in steekpenningen aannemen, fraude plegen etc. dan is het natuurlijk iets voor de FIOD of de politie  e050


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2019, 18:30:47
Op moment dat er spraken is van echte corruptie als in steekpenningen aannemen, fraude plegen etc. dan is het natuurlijk iets voor de FIOD of de politie  e050
klopt haha, nee dit gaat puur om ''fraude'' in de zin van diensten aanbieden, en die inhoudelijk niet kunnen bieden op de gestelde eisen.

En daarnaast aardig gericht op iets wat ooit AMBU Nederland heeft geheten geloof ik...

Dank voor de adviezen. Zowel de ghor als een externe partij gecontacteerd.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge