Plaats hier foto's van Citroën voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Citroën voertuigen  (gelezen 50341 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #40 Gepost op: 16 april 2007, 22:03:59
Pm45.1 + BV45.1, Barendrecht


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #41 Gepost op: 22 april 2007, 22:41:35
Brandweer Gelderland Zuid

Geloof niet alles wat je denkt.


Bommie

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 20 mei 2007, 23:31:27
Hier een citoen bedrijfs ambulance met aanhanger, deze staat bij ons op het werk in een magazijn.
Met dit wagentje wordt maar +- 2x per jaar gereden, zonde toch :-[
de kwaliteit van de foto is niet zo goed maar ja wat wil je als je foto's maakt met een gsmetje in vrij donkere omstandigheden.

[verwijderd door de beheerder]


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #43 Gepost op: 21 mei 2007, 14:57:43
leuk, dat is onze hospitaalwagen!
Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #44 Gepost op: 22 mei 2007, 11:34:58
Hier een citoen bedrijfs ambulance met aanhanger, deze staat bij ons op het werk in een magazijn.
Met dit wagentje wordt maar +- 2x per jaar gereden, zonde toch :-[
de kwaliteit van de foto is niet zo goed maar ja wat wil je als je foto's maakt met een gsmetje in vrij donkere omstandigheden.

is dat een bedrijfs ambulance?? zoja dan mag k toch aannemen dat het via het rode kruis gaat, want anders mag er helemaal geen rood kruis op staan en ook geen tekst van het nederlandse rode kruis
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Bommie

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 24 mei 2007, 16:53:02
is dat een bedrijfs ambulance?? zoja dan mag k toch aannemen dat het via het rode kruis gaat, want anders mag er helemaal geen rood kruis op staan en ook geen tekst van het nederlandse rode kruis

Ik heb geen idee hoe dat precies zit, maar ik zal eens voor je navragen. ;)


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #46 Gepost op: 24 mei 2007, 21:21:40
Ik heb geen idee hoe dat precies zit, maar ik zal eens voor je navragen. ;)

Want ik wil me er niet mee bemoeien maar als hij niet van het Rode kruis is, dan mag dat er ook niet opstaan. er zit op het rode kruis teken namelijk hele zwaare copyright. iemand die niet van het rode kruis is mag er geneens mee op ze kleding lopen. en zelfs iemand van het rode kruis mag alleen een rood kruis op goedgekeurde dienstkleding hebben anders ben je strafbaar.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Karim

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 25 mei 2007, 15:07:32
er zit op het rode kruis teken namelijk hele zwaare copyright. iemand die niet van het rode kruis is mag er geneens mee op ze kleding lopen. en zelfs iemand van het rode kruis mag alleen een rood kruis op goedgekeurde dienstkleding hebben anders ben je strafbaar.

Toch kom je in 't heleboel landen 't rode kruis nog overal tegen, bijv. op ehbo en medicatie's koffers, op ambulance's in verschillende arabische landen, en daarnaast mag de militaire tak het logo ook gewoon gebruiken, en die zijn ook niet lid van het rode kruis.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #48 Gepost op: 25 mei 2007, 15:59:22
Toch kom je in 't heleboel landen 't rode kruis nog overal tegen, bijv. op ehbo en medicatie's koffers, op ambulance's in verschillende arabische landen, en daarnaast mag de militaire tak het logo ook gewoon gebruiken, en die zijn ook niet lid van het rode kruis.

Hier staat het uitgelegd: http://www.rodekruis.nl/over/overons_index.phtml?rubriek=rodekruissymbool&PHPSESSID=9fde5f13801d80a6c7268d7a9fb552cd

Citaat
Het rode kruis-embleem in Nederland
Naast de krijgsmacht mag in Nederland alleen het Nederlandse Rode Kruis het embleem gebruiken. Het Nederlandse Rode Kruis heeft ook de taak het juiste gebruik van het embleem in Nederland te bewaken. In dat kader benadert zij bedrijven en instanties die, bewust of onbewust, het rode kruis embleem onjuist gebruiken. Het is cruciaal de unieke betekenis van het embleem in vredestijd te waarborgen, om ook de bescherming in oorlogstijd te verzekeren.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #49 Gepost op: 25 mei 2007, 16:02:44
En toch lijkt mij dat als een voertuig helemaal voorzien is van allerhande rodekruis tekens dat het voertuig toch echt van het rode kruis is, er staat zelfs een regio op!  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !