Cultuuromslag nodig bij brandweer Amsterdam ?

Auteur Topic: Cultuuromslag nodig bij brandweer Amsterdam ?  (gelezen 65134 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #70 Gepost op: 17 maart 2019, 10:03:29


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Reactie #71 Gepost op: 17 maart 2019, 15:19:14
Jaaa, vervelend daar was ook een akkevietje mee. Iets met seksuele intimidatie. ::)
https://www.at5.nl/artikelen/192484/lid-korpsleiding-amsterdamse-brandweer-bestraft-na-klacht-seksuele-intimidatie


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #72 Gepost op: 18 maart 2019, 10:27:13
Plaatsvervangend Commandant/ Sectormanager

https://www.intermediair.nl/vacature/26269180/plaatsvervangend-commandant-sectormanager

We kennen er een (FV) die best kan solliciteren !


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #73 Gepost op: 29 mei 2019, 11:50:23
Vandaag op nu.nl het bericht dat Leen Schaap per 1 oktober door burgemeester Femke Halsema is ontslagen als commandant van de Amsterdamse brandweer...


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Reactie #75 Gepost op: 29 mei 2019, 15:37:21
Ik denk het meest verstandige besluit in deze lang lopende kwestie...


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #76 Gepost op: 29 mei 2019, 16:20:00
Met het vertrek van de heer Schaap zijn de diepgewortelde problemen niet opgelost. Ook de vorige commandanten hebben niets kunnen oplossen en ik vraag mij af welke toekomstige het wel gaat lukken onder dit bestuur.


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Reactie #77 Gepost op: 29 mei 2019, 19:32:27
Klopt, de problemen zijn nog niet opgelost. Daar zal meer werk in gaan zitten. Maar door de wijze waarop dhr Schaap die klus wel even dacht te fiksen zijn de problemen ook niet opgelost, eerder erger geworden. En een nieuw persoon met een frisse kijk kan wellicht iets te weeg brengen.


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #78 Gepost op: 29 mei 2019, 20:14:02
Ik denk dat het een langdurig proces is wat Schaap heeft ingezet en hopelijk een nieuwe commandant zal voort zetten.

Met het vertrek van de heer Schaap zijn de diepgewortelde problemen niet opgelost. Ook de vorige commandanten hebben niets kunnen oplossen en ik vraag mij af welke toekomstige het wel gaat lukken onder dit bestuur.

Kon jij in zijn hoofd kijken? Ik vind het knap wat hij heeft ingezet en zal mij altijd af blijven vragen wat er was gebeurt als Van der Laan nog had geleefd en burgemeester was geweest ipv deze linkse dame. Jij vind dat ze erger zijn geworden maar dat kan je niet staven. Ik denk dat ze even door deze zure appel heen moeten maar dat dit op de langer termijn beter is voor (brandweer) Amsterdam.

Klopt, de problemen zijn nog niet opgelost. Daar zal meer werk in gaan zitten. Maar door de wijze waarop dhr Schaap die klus wel even dacht te fiksen zijn de problemen ook niet opgelost, eerder erger geworden. En een nieuw persoon met een frisse kijk kan wellicht iets te weeg brengen.


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Reactie #79 Gepost op: 29 mei 2019, 20:22:46
Kon jij in zijn hoofd kijken? Ik vind het knap wat hij heeft ingezet en zal mij altijd af blijven vragen wat er was gebeurt als Van der Laan nog had geleefd en burgemeester was geweest ipv deze linkse dame. Jij vind dat ze erger zijn geworden maar dat kan je niet staven. Ik denk dat ze even door deze zure appel heen moeten maar dat dit op de langer termijn beter is voor (brandweer) Amsterdam.
Wilde jij zeggen dat dhr Schaap het zo goed heeft gedaan?  ::)