Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177013 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Gepost op: 19 mei 2018, 00:24:02
Beste allemaal,
Ik ben zomaar benieuwd wie er gesolliciteerd hebben voor de opleiding agent welke start in januari 2019. ;D




Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2018, 15:14:02
Hoi Hoi!

Ik heb ook gesolliciteerd voor agent start jan 2019! Jij ook? :)


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2018, 12:34:47
Ja ik ook inderdaad, welke regio heb je gesolliciteerd? En is het de eerste keer?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2018, 12:54:33
Ja ik ook inderdaad, welke regio heb je gesolliciteerd? En is het de eerste keer?

Super leuk! Ik voor regio Rotterdam en jij? Hoever ben jij in de selectieprocedure? Ik ben in afwachting of mijn rapport van deel B eruit gevist wordt! Is ook de eerste keer voor mij en bij jou? :)


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2018, 19:55:14
Super leuk! Ik voor regio Rotterdam en jij? Hoever ben jij in de selectieprocedure? Ik ben in afwachting of mijn rapport van deel B eruit gevist wordt! Is ook de eerste keer voor mij en bij jou? :)
Ik regio Zeeland West-Brabant. Ik heb pas net bericht gekregen dus nog geen selectie dag gehad. Mag ik vragen wanneer je gesolliciteerd hebt dan? Voor mij niet de eerste keer haha.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #5 Gepost op: 21 mei 2018, 22:47:29
Ik regio Zeeland West-Brabant. Ik heb pas net bericht gekregen dus nog geen selectie dag gehad. Mag ik vragen wanneer je gesolliciteerd hebt dan? Voor mij niet de eerste keer haha.

Oh super spannend! Ik heb eind april gesolliciteerd en vanaf toen gingen de selectiedagen eigenlijk heel snel. Hoe kwam het dat je de vorige keer niet doorkwam? Ik zal voor je duimen😊


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #6 Gepost op: 22 mei 2018, 11:22:24
Super leuk! Ik voor regio Rotterdam en jij? Hoever ben jij in de selectieprocedure? Ik ben in afwachting of mijn rapport van deel B eruit gevist wordt! Is ook de eerste keer voor mij en bij jou? :)

Oeh spannend, hoe lang ben je al aan het wachten? Ik ben op dit moment 6 weken aan het wachten of ik wordt uitgenodigd voor het eind gesprek.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #7 Gepost op: 22 mei 2018, 12:50:50
Ik heb afgelopen vrijdag het rapport van deel B ontvangen dus mijn wachttijd begint pas net. Ik heb ook daadwerkelijk geen idee wat anderen scoren bvb. Ik vind het wel vreemd dat de vacatures steeds langer open worden gehouden alsof er geen genoeg geschikte kandidaten bevonden zijn... 6 weken wachten is al wel lang zeg, ben jij dan ook voor de start van januari of de lichting van oktober? En voor welke regio heb jij gesolliciteerd? :)


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #8 Gepost op: 22 mei 2018, 13:08:17
Oh super spannend! Ik heb eind april gesolliciteerd en vanaf toen gingen de selectiedagen eigenlijk heel snel. Hoe kwam het dat je de vorige keer niet doorkwam? Ik zal voor je duimen😊
Ooh gaaf zeg, dat is zeker allemaal snel. Ik heb gesolliciteerd op de vacature die op 8 mei sloot. Als het goed is van de week uitnodiging via mail. Vorige keer bij het korps gesprek niet door gegaan. Alle testen toen wel positief afgerond.


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #9 Gepost op: 22 mei 2018, 13:15:24
Ik heb afgelopen vrijdag het rapport van deel B ontvangen dus mijn wachttijd begint pas net. Ik heb ook daadwerkelijk geen idee wat anderen scoren bvb. Ik vind het wel vreemd dat de vacatures steeds langer open worden gehouden alsof er geen genoeg geschikte kandidaten bevonden zijn... 6 weken wachten is al wel lang zeg, ben jij dan ook voor de start van januari of de lichting van oktober? En voor welke regio heb jij gesolliciteerd? :)

Weet ik niet 100% zeker. Heb gesolliciteerd in december en werd afgewezen op de online selectie. Kreeg vervolgens in maart te horen dat ik alsnog binnen 1 week langs mocht komen voor selectie dag A. Op dat moment ging het allemaal heel snel maar nu zit ik dus al even te wachten op de uitslag. Toen ik solliciteerde stond er vermeld dat de opleiding in oktober van start zou gaan. Ik volg ook de forum pagina van de lichting oktober 2018 en zie dat de andere sollicitanten al veel verder in hun proces zitten. Die moeten namelijk alleen het betrouwbaarheidsonderzoek nog. Ik heb dus op dit moment geen idee of ik in de lichting van januari of van oktober zit, vandaar dat ik ook mee lees op deze pagina!  ;)
Heb zelf inderdaad ook geen enkel idee wat iedereen gemiddeld scoort en hoe groot de kans is dat ik word uitgenodigd voor het eind gesprek. Bij de cognitieve capaciteitentest heb ik 15 op 20 gehaald. Bij de competenties heb ik overal 4 gehaald muv van stressbestendig en zelfinzicht, daar heb ik namelijk een 3 voor behaald. Ben ook erg benieuwd wat jij behaalt hebt!
Ik heb trouwens gesolliciteerd in de regio oost-Brabant.