Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177018 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #100 Gepost op: 27 juni 2018, 22:51:50
Ik heb ook dat mailtje ontvangen. Ziet er inderdaad niet naar uit dat we geen eindgesprek hoeven voorbereiden, want dit staat nergens vermeld. Ik denk dat dit komt, omdat we bij de intake/bewust blauw al dingen moesten vertellen over de kernwaarden. Athans dit was bij mij zo ze vroeger ernaar hoe ik het toepaste in mijn leven.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #101 Gepost op: 28 juni 2018, 06:45:19

Ja, ik heb dit inderdaad ook gehad. Gefeliciteerd in ieder geval. Weer een stapje dichterbij!  098uo


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #102 Gepost op: 28 juni 2018, 23:51:31
Ja, ik heb dit inderdaad ook gehad. Gefeliciteerd in ieder geval. Weer een stapje dichterbij!  098uo

Jij ook gefeliciteerd 0098 weer een stapje dichterbij. Ik ben echt benieuwd!


marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #103 Gepost op: 29 juni 2018, 21:41:43
Ook na lang meelezen maar eens besloten te reageren. Ik heb gisteren een positief rapport ontvangen! In de mail stond dat de recruiter van de eenheid contact op zou nemen over verder verloop van de procedure. Erg spannend en benieuwd.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #104 Gepost op: 3 juli 2018, 09:48:47
Iemand al nieuws wat betreft het eindgesprek? :)


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #105 Gepost op: 3 juli 2018, 10:52:23
Iemand al nieuws wat betreft het eindgesprek? :)

Nope. Week 9 nu voor mij. Ik ga morgen maar weer eens bellen.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #106 Gepost op: 3 juli 2018, 11:03:09
Iemand al nieuws wat betreft het eindgesprek? :)
Ja, wat ik eerder had gepost. Binnenkort arbeidsvoorwaardengesprek. Ik denk dat het eindgesprek geschrapt is/wordt.

Dat dit bij bewust blauw al behandeld is/wordt.

Voor Rotterdam zal ik een dezer dagen een uitnodiging ontvangen. Waarna een intentie tot aanstelling volgt.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #107 Gepost op: 3 juli 2018, 11:30:06
Ja, wat ik eerder had gepost. Binnenkort arbeidsvoorwaardengesprek. Ik denk dat het eindgesprek geschrapt is/wordt.

Dat dit bij bewust blauw al behandeld is/wordt.

Voor Rotterdam zal ik een dezer dagen een uitnodiging ontvangen. Waarna een intentie tot aanstelling volgt.

Dit bericht heb ik ook ontvangen ja.. Wacht nu ongeveer 5 weken op het arbeidsvoorwaarden gesprek. Maar volgens mij is inderdaad het eindgesprek geschrapt omdat dat al bij bewust blauw is behandeld....


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #108 Gepost op: 3 juli 2018, 13:28:29
Zoals ik het hier zo allemaal lees her en der, is bij elk korps de procedure anders. vergeet niet dat in bepaalde delen van het land de selectieronden later beginnen omdat er gewoonweg te weinig kandidaten zijn en de vraag veel hoger is. Iemand wist mij te vertellen dat de nieuwe aanwas echt heel schaars en dat er daaruit te weinig geschikte kandidaten komen. Politie is erg gewild maar Te veel daarvan blijken vaak ongeschikt (A en vooral B). er zijn dus heel veel sollicitaties, maar w&s ziet wel vaak dezelfde personen voorbij komen die in het verleden meerdere malen zijn gezakt bij de A en B test.


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #109 Gepost op: 3 juli 2018, 14:01:05
Iemand al nieuws wat betreft het eindgesprek? :)

Ik heb vandaag een mailtje ontvangen met daarin een voorstel voor het salaris. In dezelfde mail staat dat indien ik akkoord ga met het salaris, een afspraak kan worden gemaakt voor het medisch onderzoek. Nu wachten op bericht wanneer het medisch onderzoek kan plaatsvinden.