Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177138 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

marcezd

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #130 Gepost op: 11 juli 2018, 18:54:19
Ik heb zelf vandaag het arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Medische keuring zal eind augustus/begin september voor mij. (Oost)


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #131 Gepost op: 11 juli 2018, 19:36:47
Ik heb zelf vandaag het arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Medische keuring zal eind augustus/begin september voor mij. (Oost)

Hebben jullie het arbeidsvoorwaarden gesprek voor de medische keuring? Dat is ook een rare volgorde. Ik weet na mijn eindgesprek een paar weken geleden nog niks nieuws over de arbeidsvoorwaarden of andere keuringen.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #132 Gepost op: 11 juli 2018, 21:13:32
Gisteren gebeld dat ik officieel door ben, er volgt geen arbeidsvoorwaardengesprek of eindgesprek.
Gelijk door naar de medische keuring en daarna de screening.
Vandaag een email binnen gekregen met het volgende: In principe begin je in week 05 van 2019 met de opleiding. Dit is onder voorbehoud van de uitkomsten van de medische keuring en het betrouwbaarheidsonderzoek.

Relaxt! Zijn hier nog meer sollicitanten voor de eenheid Midden-Nederland?
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


Sleazy51

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #133 Gepost op: 12 juli 2018, 13:46:48
Gisteren gebeld dat ik officieel door ben, er volgt geen arbeidsvoorwaardengesprek of eindgesprek.
Gelijk door naar de medische keuring en daarna de screening.
Vandaag een email binnen gekregen met het volgende: In principe begin je in week 05 van 2019 met de opleiding. Dit is onder voorbehoud van de uitkomsten van de medische keuring en het betrouwbaarheidsonderzoek.

Relaxt! Zijn hier nog meer sollicitanten voor de eenheid Midden-Nederland?

Gewoon uit nieuwschierigheid hoor maar waarom heb je geen eindgesprek dan? Die heeft iedereen toch?
Sollicitant Agent Midden-Nederland


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #134 Gepost op: 12 juli 2018, 14:07:59
Nee dat is niet meer zo. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Mocht ik door deel A en B komen, dan volgt er of een salarisvoorstel of een arbeidsvoorwaardengesprek. Een eindgesprek waarin je keuze voor de politie moet motiveren, heb ik in het begin bij de intake gedaan. Het sollicitatieproces/selectieprocedure is aan verandering onderhevig. Het kan dus zijn dat mijn traject anders loopt dan het traject voor iemand die eerder of later gesolliciteerd heeft, maar wel voor dezelfde opkomstdatum in aanmerking komt.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


GerbenP94

  • Aspirant Agent - Eenheid Midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #135 Gepost op: 12 juli 2018, 14:58:19
Gewoon uit nieuwschierigheid hoor maar waarom heb je geen eindgesprek dan? Die heeft iedereen toch?

Tijdens de Bewust Blauw avond heb ik al 20 á 30 minuten een gesprek gehad met 2 recruiters, hier heb ik mijn motivatie moeten toelichten en wat vragen beantwoord.

Het lijkt erop dat ik vooralsnog de enigste ben voor de eenheid Midden-Nederland in dit topic.  :o
Aspirant Agent aan de Politieacademie in Apeldoorn. Lichting 1905


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #136 Gepost op: 12 juli 2018, 15:29:57
In het topic voor augustus zit Alicia. Zij wel voor Midden Nederland.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #137 Gepost op: 12 juli 2018, 16:10:12
Ik heb mijn intentie tot aanstelling voor de eenheid Rotterdam binnen. Het is nu wachten tot eind augustus voor de medische keuring!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #138 Gepost op: 12 juli 2018, 17:19:38
Tijdens de Bewust Blauw avond heb ik al 20 á 30 minuten een gesprek gehad met 2 recruiters, hier heb ik mijn motivatie moeten toelichten en wat vragen beantwoord.

Het lijkt erop dat ik vooralsnog de enigste ben voor de eenheid Midden-Nederland in dit topic.  :o

Ik ben ook voor Midden Nederland. Moet alleen nog BGO gesprek afwachten en dan starten in oktober .
Ik heb bijv geen bewust blauw gehad. Wel eindgesprek met gelijk arbeidsvoorwaarden gesprek erna gehad


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #139 Gepost op: 12 juli 2018, 20:13:24
Zijn er hier toevallig ook meer kandidaten voor Oost-Brabant? Ik heb begin vorige week gebeld (4 weken na mijn positieve uitslag over selectiedeel A+B) en zij gaven aan dat ik 1 van de eerste en weinige was die de eerste selectie positief heeft afgerond en dus nog wachten op meer kandidaten. Daarna wordt ik uitgenodigd voor oftewel de medische keuring of het arbeidsvoorwaardengesprek, terwijl ik bewust blauw niet gehad heb?

Jep ik heb ook gesoliciteerd voor eenheid oost-brabant. Ben sinds maart bezig met de selectie want ik zat in de lichting van oktober. Na heel veel telefoontjes en mailtjes heb ik deze week zelf eens gebeld hoe het er voor stond, was namelijk al 14 weken aan het wachten. Ze gaven aan dat ik wel op korpsgesprek mocht komen maar nog even moest wachten omdat ze een planning aan het maken waren, even afwachten dus. Volgensmij is bij mij de selectie sws anders, aangezien ik in de lichting van oktober zat en daardoor nooit zo’n intake gesprek heb gehad