Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177162 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #150 Gepost op: 20 juli 2018, 14:22:45
Krijg net weer een mail dat er in ieder geval in Rotterdam en Den Haag weer geworven wordt voor mei 2019. Ze hebben echt veel mensen nodig blijkbaar.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #151 Gepost op: 20 juli 2018, 15:03:03
Krijg net weer een mail dat er in ieder geval in Rotterdam en Den Haag weer geworven wordt voor mei 2019. Ze hebben echt veel mensen nodig blijkbaar.

Klopt tot 2023 zou rotterdam er 126 extra mensen bij krijgen. Den haag 91.
Daarbij nog het gebrek aan voldoende geschikte kandidaten. ( aangezien de laatste maanden de vacature voor den haag meermaals  opnieuw erop kwam. En er kandidaten zijn benaderd welke hadden gesolliciteerd op een andere regio, of zij interesse hadden om door te gaan in het traject voor den haag)


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #152 Gepost op: 20 juli 2018, 16:41:18
Gefeliciteerd! Wat houdt het eindgesprek eigenlijk in? Ik ben wel benieuwd naar wat ik kan verwachten bij dat gesprek.
Thanks! Ze willen gewoon een goed beeld van je hebben en je motivatie weten waarom je wil werken bij de politie.    
Over elk punt van die thuiswerkopdracht hebben we wel over gepraat. Ik vond het zelf een heel leuk gesprek.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #153 Gepost op: 23 juli 2018, 19:21:51
Hallo allemaal, voor degene die goed nieuws hebben gekregen afgelopen weken gefeliciteerd!
Ik vraag me af hoe de agenten het op dit moment hebben in hun lange kledij, ikzelf werk ook altijd in lange broek en lang overhemd, om stuk te gaan haha!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #154 Gepost op: 24 juli 2018, 23:38:56
Hallo allemaal, voor degene die goed nieuws hebben gekregen afgelopen weken gefeliciteerd!
Ik vraag me af hoe de agenten het op dit moment hebben in hun lange kledij, ikzelf werk ook altijd in lange broek en lang overhemd, om stuk te gaan haha!

Ik werk nu nog als handhaver en draag ook een volle koppel, met veiligheidsvest. Ik kan je vertellen dat je kapot gaat in de zon. De broek en shirt is allemaal vervelend, dat gaat plakken en zweten. Maar wat vooral super shit is is dat veiligheidsvest. Die ademt totaal niet en weegt een paar kg. Dat vind ik toch wel het meest verschrikkelijke met dit weer.

Ohja, en bij de politie geld op moment dat het Zondag diensten met hoofdletter Z zijn (niet meer dan de nodige inspanning) aldus de inspecteur die de briefing vanochtend deed haha!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #155 Gepost op: 25 juli 2018, 09:03:54
Haha, dat geloof ik. Sowieso nu tijdens de CAO acties, zal er minder worden gedaan.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


RPLP2018

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #156 Gepost op: 25 juli 2018, 15:16:15
Hallo, ik heb zojuist ook maar even een account aangemaakt en moet nog even kijken hoe alles werkt :) leuk om alle berichten te volgen.
Ik heb gesolliciteerd op Midden-Nederland en heb vorige week bericht gekregen dat ik deel B gehaald heb.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #157 Gepost op: 27 juli 2018, 11:39:13
Ik werk nu nog als handhaver en draag ook een volle koppel, met veiligheidsvest. Ik kan je vertellen dat je kapot gaat in de zon. De broek en shirt is allemaal vervelend, dat gaat plakken en zweten. Maar wat vooral super shit is is dat veiligheidsvest. Die ademt totaal niet en weegt een paar kg. Dat vind ik toch wel het meest verschrikkelijke met dit weer.

Ohja, en bij de politie geld op moment dat het Zondag diensten met hoofdletter Z zijn (niet meer dan de nodige inspanning) aldus de inspecteur die de briefing vanochtend deed haha!

Zo dat geloof ik gelijk ja, ik zelf heb ook bij de vrijwillige brandweer gezeten dus weet sowieso wel wat warmte is. Maar pff lekker op het gemakje doen deze dagen inderdaad haha!


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #158 Gepost op: 27 juli 2018, 11:40:35
Zijn er nog meer uitgenodigd voor 10 september om naar Tilburg te komen voor een korps gesprek/ bijeenkomst ??


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #159 Gepost op: 27 juli 2018, 11:41:38
Hallo, ik heb zojuist ook maar even een account aangemaakt en moet nog even kijken hoe alles werkt :) leuk om alle berichten te volgen.
Ik heb gesolliciteerd op Midden-Nederland en heb vorige week bericht gekregen dat ik deel B gehaald heb.

Nou welkom haha. En lekker gevoel he als je die melding krijgt dat je het gehaald hebt 098uo