Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177233 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #170 Gepost op: 4 augustus 2018, 17:25:17
Van harte gefeliciteerd met het behalen van het eindgesprek!

Ik zit in dezelfde situatie als jij. Ik moet ook mijn ogen laten laseren, omdat ik bij voorbaat al weet dat ik niet aan de gestelde eisen zal voldoen. Vorig jaar had ik al een vooronderzoek laten verrichten, omdat ik sowieso van plan ben om mijn ogen te laseren.  Toen bleek ik geschikt te zijn voor de behandeling. Echter, ik dien het vooronderzoek opnieuw te doen, omdat we inmiddels een jaar verder zijn. Aanstaande dinsdag heb ik daarvoor een afspraak. Ik zal dan gelijk vragen of ik na de behandeling aan de gestelde eisen zal voldoen.

Heb je al een datum voor de behandeling of moet je ook het vooronderzoek doen?

Landelijk eindgesprek gehad, en gehaald!  098uo
Nu de medische keuring nog en het betrouwbaarheidsonderzoek, maar eerst mijn ogen laten laseren  :-\


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #171 Gepost op: 6 augustus 2018, 09:17:05
Inmiddels 8 weken verder na het ontvangen van de uitslag keuringsrapport deel A+B en tot nu toe alleen het arbeidsvoorwaarden formulier mogen ontvangen om deze in te vullen met mijn gegevens en alvast loonstroken ingestuurd van de afgelopen 2 jaar. Verder nog geen uitnodiging gehad voor het eindgesprek/medische keuring of de screening. Iemand die gesolliciteerd heeft voor Oost-Brabant al wel wat meer gehoord of verder in de procedure voor januari 2018?


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #172 Gepost op: 6 augustus 2018, 09:56:38
Inmiddels 8 weken verder na het ontvangen van de uitslag keuringsrapport deel A+B en tot nu toe alleen het arbeidsvoorwaarden formulier mogen ontvangen om deze in te vullen met mijn gegevens en alvast loonstroken ingestuurd van de afgelopen 2 jaar. Verder nog geen uitnodiging gehad voor het eindgesprek/medische keuring of de screening. Iemand die gesolliciteerd heeft voor Oost-Brabant al wel wat meer gehoord of verder in de procedure voor januari 2018?

Goedemorgen,

Ook ik heb mijn loonstroken mogen opsturen. Heb een uitnodiging gekregen voor 10 september in Tilburg (regio Zeeland West-Brabant). Zoals ik las krijg ik hier gelijk arbeidsvoorwaarden gesprek etc.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #173 Gepost op: 6 augustus 2018, 11:38:06
Zojuist in de mail: positief rapport ontvangen van Deel A en B. Mag dus verder met het traject. Super blij mee.
Nu afwachten wanneer ik medisch gekeurd kan gaan worden e.d.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #174 Gepost op: 6 augustus 2018, 12:38:01
Zojuist in de mail: positief rapport ontvangen van Deel A en B. Mag dus verder met het traject. Super blij mee.
Nu afwachten wanneer ik medisch gekeurd kan gaan worden e.d.

Yes! Super zeg. Fijn dat je zo snel al de uitslagen hebt. Waarschijnlijk ga je nu opgebeld worden ivm de arbeidsvoorwaarden, daarna mailen ze wat naar je wat je vervolgens weer op moet sturen qua gegevens van jou. Ik hoop dat je hiervoor geen 11 weken moet wachten.. Dat had ik namelijk en de onzekerheid was echt vreselijk...


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #175 Gepost op: 6 augustus 2018, 13:17:29
Yes! Super zeg. Fijn dat je zo snel al de uitslagen hebt. Waarschijnlijk ga je nu opgebeld worden ivm de arbeidsvoorwaarden, daarna mailen ze wat naar je wat je vervolgens weer op moet sturen qua gegevens van jou. Ik hoop dat je hiervoor geen 11 weken moet wachten.. Dat had ik namelijk en de onzekerheid was echt vreselijk...

Idd.. precies dat dus, ik heb een aantal weken geleden al een eens gebeld met de vraag wat de voortgang was maar toen konden ze mij niets vertellen omdat er nog niks bekend was. Ik vind de onzekerheid constant idd wel een beetje vervelend en ik weet dus ook niet of ik wel/niet nogmaals een keer moet informeren haha.


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #176 Gepost op: 6 augustus 2018, 13:18:23
Goedemorgen,

Ook ik heb mijn loonstroken mogen opsturen. Heb een uitnodiging gekregen voor 10 september in Tilburg (regio Zeeland West-Brabant). Zoals ik las krijg ik hier gelijk arbeidsvoorwaarden gesprek etc.

Top! er zit bij jou dus in ieder geval dus wat vooruitgang in. Hopen dat het allemaal goedkomt, succes iig! :)


Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #177 Gepost op: 8 augustus 2018, 11:12:03
Van harte gefeliciteerd met het behalen van het eindgesprek!

Ik zit in dezelfde situatie als jij. Ik moet ook mijn ogen laten laseren, omdat ik bij voorbaat al weet dat ik niet aan de gestelde eisen zal voldoen. Vorig jaar had ik al een vooronderzoek laten verrichten, omdat ik sowieso van plan ben om mijn ogen te laseren.  Toen bleek ik geschikt te zijn voor de behandeling. Echter, ik dien het vooronderzoek opnieuw te doen, omdat we inmiddels een jaar verder zijn. Aanstaande dinsdag heb ik daarvoor een afspraak. Ik zal dan gelijk vragen of ik na de behandeling aan de gestelde eisen zal voldoen.

Heb je al een datum voor de behandeling of moet je ook het vooronderzoek doen?

Ik heb over 2 weken het vooronderzoek, moet zeggen dat ik redelijk zenuwachtig ben. Dit omdat er nog een redelijk grote kans is dat mijn ogen nog niet uit gegroeit zijn waardoor ze nog niet willen starten met de behandeling. Hoop dat het anders eventueel mogelijk is om een soort eigen risico te tekenen dat de behandeling toch al van start gaat en dat het dan eigen risico is als je ogen als nog achteruit gaan. Nog even afwachten dus. Hoe is het vooronderzoek bij jou gegaan gister?


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #178 Gepost op: 9 augustus 2018, 14:50:26
Ik heb over 2 weken het vooronderzoek, moet zeggen dat ik redelijk zenuwachtig ben. Dit omdat er nog een redelijk grote kans is dat mijn ogen nog niet uit gegroeit zijn waardoor ze nog niet willen starten met de behandeling. Hoop dat het anders eventueel mogelijk is om een soort eigen risico te tekenen dat de behandeling toch al van start gaat en dat het dan eigen risico is als je ogen als nog achteruit gaan. Nog even afwachten dus. Hoe is het vooronderzoek bij jou gegaan gister?

Ik begrijp je zenuwen. Het onzekere is zeer zenuwslopend. Ik hoop in ieder geval dat je jouw ogen kunt laten laseren!

Vooronderzoek is redelijk goed gegaan. Redelijk, omdat de oogarts niet zeker weet of ik na de behandeling zal voldoen aan de gestelde visus eisen. De behandeling staat gepland op 11 september. Indien mogelijk zal ik een aantal dagen na de behandeling een afspraak maken voor de medische keuring.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #179 Gepost op: 13 augustus 2018, 10:57:34
Ik heb zojuist een mail gekregen waarin aangekondigd wordt dat ik binnenkort het arbeidsvoorwaardengesprek kan verwachten. Verder begreep ik van de afdeling werving dat ik een uitnodiging voor het medisch onderzoek niet voor september hoef te verwachten. Hoe zit het met de overige 'Rotterdammers'?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.