Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177335 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #460 Gepost op: 4 december 2018, 16:53:07
Vorige week donderdag een mailtje gekregen waarin staat dat ik binnenkort een mail kan verwachten voor het maken van een afspraak met de kledingwinkel. Ik hoop snel iets te vernemen.

Vandaag las ik overigens dit artikel: https://www.politiebond.nl/actueel/nieuws-and-blog/afknapper/ Ik ben erg benieuwd hoe dit voor ons gaat uitpakken!

Bij welke eenheid zit jij? Ben inderdaad erg benieuwd hoe dit voor ons uitpakt....


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #461 Gepost op: 4 december 2018, 17:02:59
Bij welke eenheid zit jij? Ben inderdaad erg benieuwd hoe dit voor ons uitpakt....

Eenheid Den Haag. Maar woon zelf in de buurt van Amsterdam. De politieacademie Amsterdam zou voor mij dus ideaal zijn. Helaas vernemen we pas drie weken voor de start van de opleiding de locatie...


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #462 Gepost op: 4 december 2018, 17:04:45
Eenheid Den Haag. Maar woon zelf in de buurt van Amsterdam. De politieacademie Amsterdam zou voor mij dus ideaal zijn. Helaas vernemen we pas drie weken voor de start van de opleiding de locatie...

Ja dat duurt helaas nog even! Ben benieuwd wanneer ik de mail over de kleding zal ontvangen


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #463 Gepost op: 4 december 2018, 17:06:20
Eenheid Den Haag. Maar woon zelf in de buurt van Amsterdam. De politieacademie Amsterdam zou voor mij dus ideaal zijn. Helaas vernemen we pas drie weken voor de start van de opleiding de locatie...

Ik woon in Zuid Limburg en heb ook gesolliciteerd in Limburg, normaliter zou het dus Eindhoven zijn. Als ik naar Apeldoorn of richting Zuid Holland moet gaan moet ik nog even goed nadenken of ik het wel ga doen, met de gedachte van vrouw en dochter thuis...


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #464 Gepost op: 4 december 2018, 17:08:03
Vorige week donderdag een mailtje gekregen waarin staat dat ik binnenkort een mail kan verwachten voor het maken van een afspraak met de kledingwinkel. Ik hoop snel iets te vernemen.


Haha, stond er verder nog iets interessants in, of alleen een aankondiging van een nog te ontvangen mail? Beetje apart wel.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #465 Gepost op: 4 december 2018, 17:10:32
Ik woon in Zuid Limburg en heb ook gesolliciteerd in Limburg, normaliter zou het dus Eindhoven zijn. Als ik naar Apeldoorn of richting Zuid Holland moet gaan moet ik nog even goed nadenken of ik het wel ga doen, met de gedachte van vrouw en dochter thuis...

Ja dat snap ik wel ja!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #466 Gepost op: 4 december 2018, 17:37:33
Vorige week donderdag een mailtje gekregen waarin staat dat ik binnenkort een mail kan verwachten voor het maken van een afspraak met de kledingwinkel. Ik hoop snel iets te vernemen.

Vandaag las ik overigens dit artikel: https://www.politiebond.nl/actueel/nieuws-and-blog/afknapper/ Ik ben erg benieuwd hoe dit voor ons gaat uitpakken!

Dat was inderdaad iets wat oa in de laatste Oktober lichting speelde.
Eentje die op fietsafstand van Apeldoorn woont en in drachten geplaatst werd( later ivm uitvaller kon hij/zij alsnog naar apeldoorn)
Noord holland die allemaal ook naar drachten moesten. Meer dan 300km heen en terug, terwijl je tot 120km enkele reis reisvergoeding krijgt.
Ikzelf ben dan paar weken van te voren gebeld, dat vanwege een teveel aan geschikte kandidaten. Ik doorgezet zou gaan worden naar de volgende lichting met behoud van alle resultaten.
Terwijl ik al inschrijving van academie had ontvangen.
Normaal vallen er enkele af op bgo of medisch onderzoek, dat was deze keer dus niet het geval


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #467 Gepost op: 4 december 2018, 17:41:43
Haha, stond er verder nog iets interessants in, of alleen een aankondiging van een nog te ontvangen mail? Beetje apart wel.

Nou, het was een mail naar aanleiding van de nieuwe CAO. Ik ga in salaris iets omhoog. Dat hadden ze dus in de mail bevestigd met de mededeling wat betreft kleding.


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #468 Gepost op: 4 december 2018, 17:44:17
Dat was inderdaad iets wat oa in de laatste Oktober lichting speelde.
Eentje die op fietsafstand van Apeldoorn woont en in drachten geplaatst werd( later ivm uitvaller kon hij/zij alsnog naar apeldoorn)
Noord holland die allemaal ook naar drachten moesten. Meer dan 300km heen en terug, terwijl je tot 120km enkele reis reisvergoeding krijgt.
Ikzelf ben dan paar weken van te voren gebeld, dat vanwege een teveel aan geschikte kandidaten. Ik doorgezet zou gaan worden naar de volgende lichting met behoud van alle resultaten.
Terwijl ik al inschrijving van academie had ontvangen.
Normaal vallen er enkele af op bgo of medisch onderzoek, dat was deze keer dus niet het geval

Ik heb de post van de lichting van oktober ook gevolgd. Ik hoop van harte dat ze het met onze lichting goed hebben geregeld.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #469 Gepost op: 4 december 2018, 17:57:35
Ik heb de post van de lichting van oktober ook gevolgd. Ik hoop van harte dat ze het met onze lichting goed hebben geregeld.

Ik ken toevallig de schrijver van dat stuk en gelijk even gecontact.. De bonden gaan proberen om de schade voor aankomende studenten zoveel mogelijk te beperken. Hopelijk snel nieuws voor ons allemaal.