Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177260 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #600 Gepost op: 2 januari 2019, 14:03:42
Voor welke eenheid was jij ook alweer? Fijn dat je alles al weet!
Eenheid oost nederland! Ik ben geplaatst in Deventer


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #601 Gepost op: 2 januari 2019, 15:29:36
Eenheid oost nederland! Ik ben geplaatst in Deventer

Gaaf! Alvast succes! ;)


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #602 Gepost op: 3 januari 2019, 09:30:26
Net bericht gehad van mijn recruiter. Ik ben in basisteam Charlois geplaats (Rotterdam Zuid dus) 0098

interessante wijk denk ik! Genoeg te beleven. Hoe is dit voor jou qua reisafstand? Goed te doen?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #603 Gepost op: 3 januari 2019, 14:40:22
interessante wijk denk ik! Genoeg te beleven. Hoe is dit voor jou qua reisafstand? Goed te doen?

Jaa prima te doen ben er erg blij mee. Weet jij je praktijkplek al? Voor degene die al kunnen op its learing etc.. staat er bij jullie ook overal niks? Ik kan niks zien, maar wel inloggen.


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #604 Gepost op: 3 januari 2019, 14:48:29
Jaa prima te doen ben er erg blij mee. Weet jij je praktijkplek al? Voor degene die al kunnen op its learing etc.. staat er bij jullie ook overal niks? Ik kan niks zien, maar wel inloggen.

Wanneer ik inlog op Itslearning, kan ik inmiddels de verschillende vakken zien met de deelnemers van mijn klas (1905 A, Amsterdam). Tevens kan ik verschillende documenten downloaden.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #605 Gepost op: 3 januari 2019, 16:26:21
Nu alles steeds dichterbij komt ben ik toch wel benieuwd naar een aantal zaken, iemand die hier wat over kan vertellen?
Ik weet van alle tertielen de volgende 'taken', als ik het goed heb is dat:
2: Intake en Verkeer
4: Noodhulp 1
6: Noodhulp 2
En dan 3,5 en 7 is de praktijk van de theorie.

Nu vraag ik me af wat tertielen 1 qua inhoudt gaat zijn, ik kan me iets bedenken als uniform gewenning en algemene wetten en staatsrecht.

Wij hebben, in Limburg, de eerste 2 week introductie, maar daar zijn tot nu toe maar 3 dagen van bekend (Eerste dag, algemene info, 5e dag, kennismaking op BT en de beëdiging). Iemand die weet wat we de andere dagen gaan doen?


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #606 Gepost op: 3 januari 2019, 16:40:41
Nu alles steeds dichterbij komt ben ik toch wel benieuwd naar een aantal zaken, iemand die hier wat over kan vertellen?
Ik weet van alle tertielen de volgende 'taken', als ik het goed heb is dat:
2: Intake en Verkeer
4: Noodhulp 1
6: Noodhulp 2
En dan 3,5 en 7 is de praktijk van de theorie.

Nu vraag ik me af wat tertielen 1 qua inhoudt gaat zijn, ik kan me iets bedenken als uniform gewenning en algemene wetten en staatsrecht.

Wij hebben, in Limburg, de eerste 2 week introductie, maar daar zijn tot nu toe maar 3 dagen van bekend (Eerste dag, algemene info, 5e dag, kennismaking op BT en de beëdiging). Iemand die weet wat we de andere dagen gaan doen?

Waar kan je die planning vinden over die eerste weken?


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #607 Gepost op: 3 januari 2019, 16:47:04
Waar kan je die planning vinden over die eerste weken?

Ik heb een mail gekregen met deze info.
Dat we 2 weken introductie hebben, en dan die 3 dagen gespecificeerd. Meer heb ik ook niet, wellicht wist iemand hier het.


justind

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #608 Gepost op: 3 januari 2019, 16:50:18
Ik heb een mail gekregen met deze info.
Dat we 2 weken introductie hebben, en dan die 3 dagen gespecificeerd. Meer heb ik ook niet, wellicht wist iemand hier het.

Oh die heb ik nog niet gehad! Wel heb ik nu een afspraak met mijn trajectbegeleider!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #609 Gepost op: 3 januari 2019, 17:59:15
Wanneer ik inlog op Itslearning, kan ik inmiddels de verschillende vakken zien met de deelnemers van mijn klas (1905 A, Amsterdam). Tevens kan ik verschillende documenten downloaden.

Kijk dat klinkt beter haha! Ik heb gebeld naar het STIP. Docenten moeten het invullen en dit is dus nog niet gebeurd. Volgensmij heb ik als 1 van de weinige onder de Rotterdamse lichting al een wachtwoord, omdat ik ongeduldig was en contact op had genomen. Ik kijk het nog even aan of het zich gaat opvullen. Ik kan wel de lessen zien die we gaan krijgen onder leermiddelen als je inlogt op de academie site. We horen ook nog een informatiemap thuis gestuurd te krijgen met info voor de start van de opleiding en je officiele aanstelling. Hierin staat ook je opleidingslocatie/werkplek.