Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177030 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #650 Gepost op: 22 januari 2019, 11:53:00
Hoi allemaal,
Weet iemand hoe het zit met de reiskostenvergoeding? Als je met OV gaat, krijg je dan iets van een OV chipkaart van de opleiding of moet je dat zelf voorschieten en declareren?

OV is inderdaad achteraf declareren op basis van daadwerkelijk gereisde kilometers. Hoe je dat precies moet aantonen (kaartjes of OV-chip gegevens) dat weet ik niet.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #651 Gepost op: 22 januari 2019, 11:53:18
Ik zag het gisteren ook staan. Inderdaad een nieuw vak toegevoegd (BPO Apeldoorn bij mij). Ik denk eerlijk gezegd dat dit een vak is wat alle deelnemers toegevoegd krijgen. Er staat ook veel algemene info bij. En ook speciale info voor de doorstroomgroep.

Ik zie mijzelf ook staan als deelnemer, denk alleen toch niet dat dit betekent dat we gelijk ingeschreven zijn voor heel leerjaar 3 ook...


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #652 Gepost op: 22 januari 2019, 13:28:07
Ik zie mijzelf ook staan als deelnemer, denk alleen toch niet dat dit betekent dat we gelijk ingeschreven zijn voor heel leerjaar 3 ook...

Wat ik hoorde van een kennis die nu in de oktober lichting zit is dat je zelf kan aangeven of je de module van hoofdagent wil volgen. Dit vragen ze ook aan je als je hiervoor in aanmerking komt met je vooropleiding. Het staat inderdaad bij het extra vak wat toegevoegd is onderaan op its learning. Ook met een havo diploma kom je hiervoor in aanmerking, want daarmee kan je ook solliciteren op politiekundige het staat gelijk aan een mbo 4 opleiding.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #653 Gepost op: 25 januari 2019, 11:03:26
Wat ik hoorde van een kennis die nu in de oktober lichting zit is dat je zelf kan aangeven of je de module van hoofdagent wil volgen. Dit vragen ze ook aan je als je hiervoor in aanmerking komt met je vooropleiding. Het staat inderdaad bij het extra vak wat toegevoegd is onderaan op its learning. Ook met een havo diploma kom je hiervoor in aanmerking, want daarmee kan je ook solliciteren op politiekundige het staat gelijk aan een mbo 4 opleiding.

Waar zou je dit dan moeten aangeven? Ik heb havo gedaan dus kom wel in aanmerking denk ik...


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #654 Gepost op: 25 januari 2019, 13:15:23
Waar zou je dit dan moeten aangeven? Ik heb havo gedaan dus kom wel in aanmerking denk ik...

Ze vragen het gewoon aan je tijdens de opleiding. We zullen er wel meer over horen in de startweken.


GJK

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #655 Gepost op: 25 januari 2019, 17:56:37
Zo! De laatste werkdag achter de kiezen. Heel erg veel zin in de nieuwe start volgende week! Succes allemaal op de opleiding!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #656 Gepost op: 25 januari 2019, 18:07:36
Zo! De laatste werkdag achter de kiezen. Heel erg veel zin in de nieuwe start volgende week! Succes allemaal op de opleiding!

Heerlijk gevoel is dat hea, ik heb vorige week mijn laatste dag gehad, en dit weekje verlof mag heel snel over gaan haha!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #657 Gepost op: 27 januari 2019, 09:15:16
Succes iedereen!!  098uo


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #658 Gepost op: 27 januari 2019, 11:53:36
Succes allemaal!
Heb er ontzettend veeeeeel zin in 098uo
Jullie ook allemaal een info dag morgen?


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #659 Gepost op: 27 januari 2019, 12:21:20
Succes allemaal!
Heb er ontzettend veeeeeel zin in 098uo
Jullie ook allemaal een info dag morgen?

Jazeker, van 08:00 tot 14:00 in burger in Den Haag!