Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177115 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #80 Gepost op: 22 juni 2018, 09:10:07
Hallo allen,
Ik heb 2 dagen na het afronden van Deel B mijn rapport ontvangen en ben dezelfde dag gebeld door de recruiter voor een afspraak voor het eindgesprek. De recruiter gaf aan dat 'ze het even anders dan anders gaan doen'. Ze doen het bewust blauw en eindgesprek in een, en dat dan op 26 juni (volgende week dinsdag).

Iemand anders hier waar dit ook zo gaat? Of iemand die is uitgenodigd voor deze dag volgende week is Maastricht?

Hoi!
Bij mij gaat het heel anders in elk geval. Ik ben het selectietraject begonnen met Bewust Blauw en ik ben zeker niet op dezelfde dag gebeld als dat ik mijn rapport heb ontvangen. (Ik wacht nog steeds op het inplannen van het eindgesprek bij eenheid Den Haag)
Wanneer heb jij je rapport ontvangen?
Alvast heel veel succes met het eindgesprek komende dinsdag!!


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #81 Gepost op: 22 juni 2018, 13:07:53
Hoi!
Bij mij gaat het heel anders in elk geval. Ik ben het selectietraject begonnen met Bewust Blauw en ik ben zeker niet op dezelfde dag gebeld als dat ik mijn rapport heb ontvangen. (Ik wacht nog steeds op het inplannen van het eindgesprek bij eenheid Den Haag)
Wanneer heb jij je rapport ontvangen?
Alvast heel veel succes met het eindgesprek komende dinsdag!!

Dat is ook een aparte volgorde inderdaad.
Ik heb 13 juni mijn eindgesprek gehad. De recruiter gaf aan dat het allemaal zo snel ging/moest ivm de vakantie periode.

Dankjewel en jij succes nog even met afwachten🤞


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #82 Gepost op: 22 juni 2018, 16:35:49
Hoi!
Bij mij gaat het heel anders in elk geval. Ik ben het selectietraject begonnen met Bewust Blauw en ik ben zeker niet op dezelfde dag gebeld als dat ik mijn rapport heb ontvangen. (Ik wacht nog steeds op het inplannen van het eindgesprek bij eenheid Den Haag)
Wanneer heb jij je rapport ontvangen?
Alvast heel veel succes met het eindgesprek komende dinsdag!!

Hoi hoi!
Ik heb voor eenheid Rotterdam gesolliciteerd en ben al 5 weken aan het wachten op het verlossende belletje/mailtje met hoe nu  verder... Ik denk dat den haag een beetje hetzelfde schakelt als Rotterdam. Ik heb vandaag gebeld naar werving en selectie en zij weten ook niet wanneer we wat te horen krijgen ze hopen eind deze maand uitsluitsel te kunnen geven. Als je niet aan de lichting van januari mag meedoen, omdat je rapport niet goed genoeg is schuif je door naar de lichting mei. Je valt nu dus niet af schijnt... Maargoed we wachten af haha!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #83 Gepost op: 25 juni 2018, 08:23:43
Hoi hoi!
Ik heb voor eenheid Rotterdam gesolliciteerd en ben al 5 weken aan het wachten op het verlossende belletje/mailtje met hoe nu  verder... Ik denk dat den haag een beetje hetzelfde schakelt als Rotterdam. Ik heb vandaag gebeld naar werving en selectie en zij weten ook niet wanneer we wat te horen krijgen ze hopen eind deze maand uitsluitsel te kunnen geven. Als je niet aan de lichting van januari mag meedoen, omdat je rapport niet goed genoeg is schuif je door naar de lichting mei. Je valt nu dus niet af schijnt... Maargoed we wachten af haha!

Ik denk ook dat Rotterdam erg hetzelfde gaat als Den Haag ja! Eind deze maand is deze week, ben benieuwd of we wat horen!! :)


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #84 Gepost op: 25 juni 2018, 09:06:57
Ik ben benieuwd. Bij bewust blauw werd mij verteld dat ze de sollicitatieprocedure in 9 weken afgerond willen hebben.

Dat mag bij mij het gas er flink op.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #85 Gepost op: 25 juni 2018, 11:30:25
Dat is al een stuk sneller dan vroeger. Ik heb er ruim een half jaar over gedaan, en ik ken collega's die nog veel langer bezig zijn geweest.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #86 Gepost op: 25 juni 2018, 14:09:57
Dat is al een stuk sneller dan vroeger. Ik heb er ruim een half jaar over gedaan, en ik ken collega's die nog veel langer bezig zijn geweest.

Alleen de screening duurde al langer dan 9 weken. En die is ook pas 2 weken geleden afgelopen. vanaf sollicitatie tot aanstelling duurde precies 5 maand en 16 dagen. maar mocht het idd in 9 weken gaan passen dan is dit zeker een zegen voor de kandidaten. Deze afgelopen 5 maand doe ik niet graag over kwa onzekerheid


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #87 Gepost op: 25 juni 2018, 21:35:44
Ik ben benieuwd. Bij bewust blauw werd mij verteld dat ze de sollicitatieprocedure in 9 weken afgerond willen hebben.

Dat mag bij mij het gas er flink op.

Mij werd aangegeven dat ze voor het antecedenten onderzoek zelf al 8-10 weken nodig zouden hebben. Dus stel al krijg ik morgen goed nieuws verwacht ik dat het dan nog wel even duurt voordat alles definitief is.


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #88 Gepost op: 26 juni 2018, 09:26:39
Gisteren gebeld of ik wilde wisselen van eenheid. Ik had gesolliciteerd voor de eenheid Amsterdam, maar nu wacht ik dus op een bericht van de eenheid Den Haag. Vanaf vandaag al 8 weken aan het wachten. Geduld is een schone zaak.


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #89 Gepost op: 26 juni 2018, 12:54:53
Mij werd aangegeven dat ze voor het antecedenten onderzoek zelf al 8-10 weken nodig zouden hebben. Dus stel al krijg ik morgen goed nieuws verwacht ik dat het dan nog wel even duurt voordat alles definitief is.

Nou, ik heb zojuist het eindgesprek/intake/bewust blauw gedaan. Heb direct een positieve uitslag gekregen. Nu de Medische keuring en BGO onderzoek doorstaan en dan kan ik in Januari beginnen :)