Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177156 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #90 Gepost op: 26 juni 2018, 13:28:39
ze zijn inderdaad volgens mij de volgorde aan het veranderen van het selectietraject. Ook om dit te versnellen. Ik heb een paar weken geleden de intake gehad. Dit had iets weg van 'bewust blauw' i.c.m. een sollicitatiegesprek. Na het positief afronden hiervan, wat je gelijk werd verteld, ging je door naar selectiedag A.
Het eindgesprek, of 'korpsgesprek' komt daarmee dus ook te vervallen, omdat je al je motivatie hebt verteld in het eerste gesprek. Dus mij rest nog de selectiedagen A en B, medische keuring, arbeidsvoorwaardengesprek en antecedentenonderzoek. De exacte volgorde van de laatste onderdelen weet ik niet zeker, maar zo zal het er ongeveer uit gaan zien.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #91 Gepost op: 26 juni 2018, 17:03:51
Gisteren gebeld of ik wilde wisselen van eenheid. Ik had gesolliciteerd voor de eenheid Amsterdam, maar nu wacht ik dus op een bericht van de eenheid Den Haag. Vanaf vandaag al 8 weken aan het wachten. Geduld is een schone zaak.
De vacature voor Den Haag is ook weer open gezet. Ik heb een vermoeden dat er weinig (geschikte) kandidaten te vinden zijn.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #92 Gepost op: 26 juni 2018, 17:06:04
De vacature voor Den Haag is ook weer open gezet. Ik heb een vermoeden dat er weinig (geschikte) kandidaten te vinden zijn.

Jij hebt ook de vacature alert aan staan zeker? ;)
Ondanks het gebrek aan geschikte kandidaten heb ik nog steeds geen bericht gekregen over het inplannen van een eindgesprek bij eenheid Den Haag... Zijn er anderen hier die inmiddels wel al bericht hebben gehad?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #93 Gepost op: 26 juni 2018, 17:14:15
Jij hebt ook de vacature alert aan staan zeker? ;)
Ondanks het gebrek aan geschikte kandidaten heb ik nog steeds geen bericht gekregen over het inplannen van een eindgesprek bij eenheid Den Haag... Zijn er anderen hier die inmiddels wel al bericht hebben gehad?

Op twitter zijn ze ook hard aan het rekruteren voor denhaag. Ik krijg continue berichten van de recruiter daar voorbij


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #94 Gepost op: 26 juni 2018, 17:16:56
Op twitter zijn ze ook hard aan het rekruteren voor denhaag. Ik krijg continue berichten van de recruiter daar voorbij

Ik zie inderdaad ook net een mailtje voorbijkomen van Den-Haag volgensmij te weinig geschikten... ben benieuwd! Ik hoop dat ze voor Rotterdam binnekort gaan uitnodigen voor de eindgesprekken dit wordt alweer de 6e week wachten haha!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #95 Gepost op: 26 juni 2018, 17:21:43
Ik zie inderdaad ook net een mailtje voorbijkomen van Den-Haag volgensmij te weinig geschikten... ben benieuwd! Ik hoop dat ze voor Rotterdam binnekort gaan uitnodigen voor de eindgesprekken dit wordt alweer de 6e week wachten haha!

Haha ik zit nu in week 5 ofzo! Zenuwslopend allemaal dit...  0098


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #96 Gepost op: 27 juni 2018, 11:56:07
Hi Allen,
Zojuist bericht gekregen van mijn recruiter dat er volgende week een besluit wordt gemaakt omtrent de eindgesprekken (in elk geval bij eenheid Den Haag). Nog een weekje geduld dus!


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #97 Gepost op: 27 juni 2018, 12:33:21
Hi Allen,
Zojuist bericht gekregen van mijn recruiter dat er volgende week een besluit wordt gemaakt omtrent de eindgesprekken (in elk geval bij eenheid Den Haag). Nog een weekje geduld dus!
Dat is goed nieuws. Ben benieuwd hoe zij dat gaan doen, aangezien de vacature nog open is. Maar ze staan daar te springen om nieuwe collega’s.

Ik hoop dat Rotterdam ook binnenkort iets laat weten.  :)


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #98 Gepost op: 27 juni 2018, 15:48:53
Alsof ze meelezen..

Zojuist een mailtje van Rotterdam gehad. Ik ontvang na maandag 2 juli een uitnodiging om de arbeidsvoorwaarden te bespreken.

Zoals ik uit het mailtje kan opmaken volgt er geen eindgesprek.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #99 Gepost op: 27 juni 2018, 22:46:29
Alsof ze meelezen..

Zojuist een mailtje van Rotterdam gehad. Ik ontvang na maandag 2 juli een uitnodiging om de arbeidsvoorwaarden te bespreken.

Zoals ik uit het mailtje kan opmaken volgt er geen eindgesprek.

Ik heb ook dat mailtje ontvangen. Ziet er inderdaad niet naar uit dat we een eindgesprek hoeven voorbereiden, want dit staat nergens vermeld. Ik denk dat dit komt, omdat we bij de intake/bewust blauw al dingen moesten vertellen over de kernwaarden. Athans dit was bij mij zo ze vroeger ernaar hoe ik het toepaste in mijn leven.