Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177188 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #10 Gepost op: 22 mei 2018, 13:54:52
Jeetje jij hebt goed gescoord op de capaciteitentest! Ik had daar 8/20 en bij beide onderdelen van het lezen B1 niveau. Bij de competities heb ik totaal 47 punten behaald (5x5 punten, 4x4 punten en 2x3 punten. Misschien dat je voor jezelf even kan bellen/mailen hoe het zit met je sollicitatieprocedure? Kan me voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil hebben aangezien je al zo lang in spanning zit... Leuk dat je reageert hier, zo kunnen we toch een beetje pijlen bij elkaar wat er qua scores tussen zit, maar ik heb daadwerkelijk geen idee waar ze op letten! Spannend..


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #11 Gepost op: 22 mei 2018, 13:57:19
Ooh gaaf zeg, dat is zeker allemaal snel. Ik heb gesolliciteerd op de vacature die op 8 mei sloot. Als het goed is van de week uitnodiging via mail. Vorige keer bij het korps gesprek niet door gegaan. Alle testen toen wel positief afgerond.

Spannend zeg, veel succes met je deel A en B, maar dat zal wel goedkomen denk ik. Verbaasd me wel dat je bent afgevallen bij het korpsgesprek, ik dacht dat dat niet zo'n enorm streng iets was...


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #12 Gepost op: 22 mei 2018, 13:57:54
Weet ik niet 100% zeker. Heb gesolliciteerd in december en werd afgewezen op de online selectie. Kreeg vervolgens in maart te horen dat ik alsnog binnen 1 week langs mocht komen voor selectie dag A. Op dat moment ging het allemaal heel snel maar nu zit ik dus al even te wachten op de uitslag. Toen ik solliciteerde stond er vermeld dat de opleiding in oktober van start zou gaan. Ik volg ook de forum pagina van de lichting oktober 2018 en zie dat de andere sollicitanten al veel verder in hun proces zitten. Die moeten namelijk alleen het betrouwbaarheidsonderzoek nog. Ik heb dus op dit moment geen idee of ik in de lichting van januari of van oktober zit, vandaar dat ik ook mee lees op deze pagina!  ;)
Heb zelf inderdaad ook geen enkel idee wat iedereen gemiddeld scoort en hoe groot de kans is dat ik word uitgenodigd voor het eind gesprek. Bij de cognitieve capaciteitentest heb ik 15 op 20 gehaald. Bij de competenties heb ik overal 4 gehaald muv van stressbestendig en zelfinzicht, daar heb ik namelijk een 3 voor behaald. Ben ook erg benieuwd wat jij behaalt hebt!
Ik heb trouwens gesolliciteerd in de regio oost-Brabant.

Jeetje jij hebt goed gescoord op de capaciteitentest! Ik had daar 8/20 en bij beide onderdelen van het lezen B1 niveau. Bij de competities heb ik totaal 47 punten behaald (5x5 punten, 4x4 punten en 2x3 punten. Misschien dat je voor jezelf even kan bellen/mailen hoe het zit met je sollicitatieprocedure? Kan me voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil hebben aangezien je al zo lang in spanning zit... Leuk dat je reageert hier, zo kunnen we toch een beetje pijlen bij elkaar wat er qua scores tussen zit, maar ik heb daadwerkelijk geen idee waar ze op letten! Spannend..


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #13 Gepost op: 22 mei 2018, 13:59:11
Toen ik solliciteerde stond er vermeld dat de opleiding in oktober van start zou gaan. Ik volg ook de forum pagina van de lichting oktober 2018 en zie dat de andere sollicitanten al veel verder in hun proces zitten. Die moeten namelijk alleen het betrouwbaarheidsonderzoek nog.

Inderdaad.. Ik hoop dat mijn BGO eerdaags is afgelopen voor start w41


Heb zelf inderdaad ook geen enkel idee wat iedereen gemiddeld scoort en hoe groot de kans is dat ik word uitgenodigd voor het eind gesprek. Bij de cognitieve capaciteitentest heb ik 15 op 20 gehaald. Bij de competenties heb ik overal 4 gehaald muv van stressbestendig en zelfinzicht, daar heb ik namelijk een 3 voor behaald. Ben ook erg benieuwd wat jij behaalt hebt!

Dan heb je volgens mij goede score..

Ik had overal een 4 gescoord en bij een stress, overwicht, initiatief en flexibilitiet een 5. cognitief 19/20.
(een van me beste prestaties in de afgelopen 10 jaar al zeg ik het zelf)


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #14 Gepost op: 22 mei 2018, 14:00:47
Bij de competities heb ik totaal 47 punten behaald (5x5 punten, 4x4 punten en 2x3 punten.

Je moet van het totaal aantal punten wel de punten voor stress, integriteit en overwicht er af halen. en die score moet minimaal 30 zijn volgens mij!?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #15 Gepost op: 22 mei 2018, 14:06:29
Je moet van het totaal aantal punten wel de punten voor stress, integriteit en overwicht er af halen. en die score moet minimaal 30 zijn volgens mij!?

Ja klopt ik zie het staan als ik dan de overgebleven competities bij elkaar optel zit ik erboven (36 punten).. Goed dat jij al zover bent in je selectieprocedure!


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #16 Gepost op: 22 mei 2018, 14:10:23
Zou je dan niet liever N5 willen doen? Je bent er geschikt voor gebleken!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #17 Gepost op: 22 mei 2018, 14:14:04
Zou je dan niet liever N5 willen doen? Je bent er geschikt voor gebleken!

Ja is dit zo? Dat wist ik niet! Nee ik wil geen niveau 5 doen (te analystisch en meteen een hogere rol zonder straatervaring) klim ik liever hogerop door hard te werken... Heb jij wel gesolliciteerd voor niv 5, want jij zit daar dan toch ook ver boven?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #18 Gepost op: 22 mei 2018, 14:20:55
Nee om dezelfde reden als jij. AL heb ik in het verleden wel voor N5 gesolliciteerd maar kwam telkens niet door de briefselectie.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #19 Gepost op: 22 mei 2018, 14:24:08
Gelukkig ben je er nu wel bijna! De aanhouder wint!