Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177121 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #20 Gepost op: 22 mei 2018, 14:38:10
Gelukkig ben je er nu wel bijna! De aanhouder wint!

Ja tnx.. succes met de afronding he!

Alleen nog ff inkoppen


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #21 Gepost op: 22 mei 2018, 15:24:30
Ja tnx.. succes met de afronding he!

Alleen nog ff inkoppen

Jaa ik hoop dat ik word uitgenodigd voor dat eindgesprek, ze maken nu een selectie van de 'beste' rapporten. Kwestie van heel veel geluk hebben volgensmij haha!



Hilde228

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #22 Gepost op: 22 mei 2018, 16:42:44
Jeetje jij hebt goed gescoord op de capaciteitentest! Ik had daar 8/20 en bij beide onderdelen van het lezen B1 niveau. Bij de competities heb ik totaal 47 punten behaald (5x5 punten, 4x4 punten en 2x3 punten. Misschien dat je voor jezelf even kan bellen/mailen hoe het zit met je sollicitatieprocedure? Kan me voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil hebben aangezien je al zo lang in spanning zit... Leuk dat je reageert hier, zo kunnen we toch een beetje pijlen bij elkaar wat er qua scores tussen zit, maar ik heb daadwerkelijk geen idee waar ze op letten! Spannend..

Ja snap eerlijk ook niet gezegd waarom. Vond de capaciteitentest zo lastig. Lezen had ik ook beide B1 gehaald. Bij fysieke vaardigheidstoets iets minder gescoord. Moest een tijd halen van 3:45 halen en had een tijd van 3:42.85.
Jij hebt wel echt goed gescoord bij de competenties zeg!
Heb al contact gehad met werving & selectie. Maar ze gaven aan dat er nog niks bekend was en dat het voor 1 juni zeker duidelijk zou zijn.
Tja nog even afwachten dus en hopen dat mijn score goed genoeg is voor het eind gesprek!


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #23 Gepost op: 22 mei 2018, 17:18:49
Spannend zeg, veel succes met je deel A en B, maar dat zal wel goedkomen denk ik. Verbaasd me wel dat je bent afgevallen bij het korpsgesprek, ik dacht dat dat niet zo'n enorm streng iets was...

Ja, met een beetje geluk gebruiken ze mijn oude rapport nog (deze is 2 jaar geldig). Anders inderdaad opnieuw doen. Ik had voor de taaltoets toen der tijd b2 en b1 en cognitieve capaciteitentest 13/20 (dus was allemaal goed).
Nee ik weet het eerlijk gezegd zelf ook nog niet waar het precies aan heeft gelegen, waarschijnlijk een samenloop van zaken. Ik baalde toen wel heel erg hoor!!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #24 Gepost op: 22 mei 2018, 20:44:52
Ja snap eerlijk ook niet gezegd waarom. Vond de capaciteitentest zo lastig. Lezen had ik ook beide B1 gehaald. Bij fysieke vaardigheidstoets iets minder gescoord. Moest een tijd halen van 3:45 halen en had een tijd van 3:42.85.
Jij hebt wel echt goed gescoord bij de competenties zeg!
Heb al contact gehad met werving & selectie. Maar ze gaven aan dat er nog niks bekend was en dat het voor 1 juni zeker duidelijk zou zijn.
Tja nog even afwachten dus en hopen dat mijn score goed genoeg is voor het eind gesprek!

Wel knap hoor is al zeker iets waar je trots op mag zijn! Ik had bijna precies dezelfde tijd als jij met de fvt, maar behaald is behaald toch? :) Het is ook best een pittig parcour. We kunnen alleen maar sneller worden nu haha! Ik hoop dat je snel wat meer weet zodat je je kan gaan voorbereiden op je eindgesprek! We keep in touch!


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #25 Gepost op: 22 mei 2018, 20:46:19
Ja, met een beetje geluk gebruiken ze mijn oude rapport nog (deze is 2 jaar geldig). Anders inderdaad opnieuw doen. Ik had voor de taaltoets toen der tijd b2 en b1 en cognitieve capaciteitentest 13/20 (dus was allemaal goed).
Nee ik weet het eerlijk gezegd zelf ook nog niet waar het precies aan heeft gelegen, waarschijnlijk een samenloop van zaken. Ik baalde toen wel heel erg hoor!!

Ja precies hopen dat ze je oude rapport gebruiken, moet haast wel toch? Het laat nu bij deze sollicitatie ook zien dat je écht heel graag de opleiding in wil dus dat zullen ze alleen maar meer waarderen dat je niet opgeeft!


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #26 Gepost op: 25 mei 2018, 20:27:50
Ja precies hopen dat ze je oude rapport gebruiken, moet haast wel toch? Het laat nu bij deze sollicitatie ook zien dat je écht heel graag de opleiding in wil dus dat zullen ze alleen maar meer waarderen dat je niet opgeeft!
Ja dat is waar  0098. Hoe lang duurde het bij jullie na het bevestigende telefoontje voor jullie een mail met uitnodiging kregen?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #27 Gepost op: 27 mei 2018, 21:58:42
Ja dat is waar  0098. Hoe lang duurde het bij jullie na het bevestigende telefoontje voor jullie een mail met uitnodiging kregen?

Ik heb nog geen telefoontje of mail gehad of ik mag komen voor het korpsgesprek of bedoel je voor de selectiedagen? Dat ging namelijk super snel deel A en B heb ik in twee weken gehad.. De 29e sluit de vacature en gaan ze alle rapporten bekijken en de ‘beste’ benaderen.. Dus het is nog hartstikke onzeker. Fingers crossed en hopen op goed nieuws kan nog 7 weken duren want had 18 mei mijn rapport toegestuurd gekregen haha. Overigens vind ik het wel vreemd dat de sluitingsdatum van de vacature steeds later werd. Misschien een teken van te weinig geschikten?


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #28 Gepost op: 27 mei 2018, 22:13:32
Ik heb nog geen telefoontje of mail gehad of ik mag komen voor het korpsgesprek of bedoel je voor de selectiedagen? Dat ging namelijk super snel deel A en B heb ik in twee weken gehad.. De 29e sluit de vacature en gaan ze alle rapporten bekijken en de ‘beste’ benaderen.. Dus het is nog hartstikke onzeker. Fingers crossed en hopen op goed nieuws kan nog 7 weken duren want had 18 mei mijn rapport toegestuurd gekregen haha. Overigens vind ik het wel vreemd dat de sluitingsdatum van de vacature steeds later werd. Misschien een teken van te weinig geschikten?

Dat is inderdaad snel, maar bedoel uitnodiging voor selectiedag. Bij mij sloot de vacature 8 mei en kreeg 18 mei telefoontje dat ik door de briefselectie ben. Heb alleen nog geen officiële mail gehad ::) misschien een beetje te ongeduldig haha.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #29 Gepost op: 27 mei 2018, 23:55:10
Dat is inderdaad snel, maar bedoel uitnodiging voor selectiedag. Bij mij sloot de vacature 8 mei en kreeg 18 mei telefoontje dat ik door de briefselectie ben. Heb alleen nog geen officiële mail gehad ::) misschien een beetje te ongeduldig haha.

Ik heb nog nooit gehoord dat je gebeld kon worden voor je briefselectie, maar wel fijn dat je er natuurlijk doorheen bent! Als je midden deze week nog niks hebt gehoord wanneer je deel A hebt zou ik toch even gaan bellen... In iedergeval als je deel A eindelijk hebt veel succes :) !