Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177023 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #40 Gepost op: 29 mei 2018, 18:45:12
Ze willen gewoon controleren of je geen grote schulden hebt of om een andere reden chantabel bent. Als je later voor een functie met veiligheidsonderzoek (P of A) gaat dan gaan ze nog veel dieper daar op in!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #41 Gepost op: 29 mei 2018, 20:11:16
Vorige week belde iemand mij.. ik moet personalia en beroepen van al mn familie, schoonfamilie en vrienden doorgeven incl alle inkomen en uitgaven van ons huishouden.. ik vind t nogal wat maar het zal wel ergens goed voor zijn

Dat is inderdaad veel, zeker als je een eigen huishouden runt inc kids etc. Maar in iedergeval wel gaaf dat je al zo ver bent!


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #42 Gepost op: 29 mei 2018, 20:48:22
Ze willen gewoon controleren of je geen grote schulden hebt of om een andere reden chantabel bent. Als je later voor een functie met veiligheidsonderzoek (P of A) gaat dan gaan ze nog veel dieper daar op in!

Ik vind het ook geen probleem hoor. Ik vroeg ook waarom dit allemaal nodig is en of dit gebruikelijk is bij een bgo lang. Diegene vertelde me dat een bgo lang tegenwoordig erg veel lijkt op een p of a onderzoek.

Ik snap de noodzaak en dat het vik al het nodige doet om betrouwbaarheid te screenen. Misschien vragen ze wat meer omdat ik zzper ben?


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #43 Gepost op: 29 mei 2018, 21:06:14
Veel mensen hebben tegenwoordig toch een studieschuld of van een hypotheek? Ligt er toch ook aan wat de aard van het beestje is toch?


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #44 Gepost op: 29 mei 2018, 23:06:55
Veel mensen hebben tegenwoordig toch een studieschuld of van een hypotheek? Ligt er toch ook aan wat de aard van het beestje is toch?

En wat je uitgeeft aan je mobiel, supermarkt en wat je aan bitcoins hebt wordt ook gevraagd


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #45 Gepost op: 29 mei 2018, 23:08:57
Ik vind het ook geen probleem hoor. Ik vroeg ook waarom dit allemaal nodig is en of dit gebruikelijk is bij een bgo lang. Diegene vertelde me dat een bgo lang tegenwoordig erg veel lijkt op een p of a onderzoek.

Ik snap de noodzaak en dat het vik al het nodige doet om betrouwbaarheid te screenen. Misschien vragen ze wat meer omdat ik zzper ben?

Ja dat zou een mogelijkheid zijn qua financiën dan misschien. Maar het is maar goed dat ze veel vragen en "strenger" zijn.

Ik heb 13 juni mijn intake gesprek, ben heel benieuwd wat het precies in gaat houden.


Sem

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #46 Gepost op: 4 juni 2018, 19:16:37
Is er nog iemand hier die heeft gesolliciteerd voor de regio Oost-Brabant?

Deze of misschien volgende week pas krijg ik te horen of ik door de eerste ronde heen ben.. Dat scheelt veel met de andere regio´s als ik het zo lees


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #47 Gepost op: 7 juni 2018, 12:04:59
Yep, ik heb ook gesolliciteerd voor de regio Oost-Brabant maar wel al selectiedeel A & B gehad en het rapport mogen ontvangen.
Iemand toevallig al ervaring met het wachten, wordt er nu nog gekeken of je uitgenodigd gaat worden voor de vervolgprocedure of is dat sowieso al een GO als je deel A & B goed hebt afgerond?

Spannend dit!


martijnw85

  • Aspirant eenheid Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #48 Gepost op: 7 juni 2018, 13:20:58
Yep, ik heb ook gesolliciteerd voor de regio Oost-Brabant maar wel al selectiedeel A & B gehad en het rapport mogen ontvangen.
Iemand toevallig al ervaring met het wachten, wordt er nu nog gekeken of je uitgenodigd gaat worden voor de vervolgprocedure of is dat sowieso al een GO als je deel A & B goed hebt afgerond?

Spannend dit!

Ja idd spannend!

Ik kan me niet voorstellen dat mensen die geschikt bevonden niet worden uitgenodigd.. ze kunnen al haast geen geschikte mensen vinden.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #49 Gepost op: 7 juni 2018, 13:23:13
In de mail die ik gehad heb samen met mijn rapport staat duidelijk vermeld dat ze de beste rapporten selecteren. Ik zou er dus nog niet van uitgaan dat je weer een ronde verder bent. Ik heb voor regio Rotterdam gesolliciteerd en heb nog steeds niets vernomen van het vervolg (3 weken wacht ik inmiddels)... Geduld is een schone zaak!