Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177187 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

stubby

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #50 Gepost op: 7 juni 2018, 13:42:50
Ga er inderdaad niet zomaar vanuit dat je door bent naar het eindgesprek. Als ze genoeg mensen hebben om de klassen te vullen, dan val je gewoon af en heb je pech. Ik heb dit in de vorige ronde (lichting mei) gehad. Gewoon afgevallen, ook niet doorgeschoven naar een volgende lichting. Dan moet je uit jezelf weer opnieuw solliciteren, je mag dan de selectiedagen overslaan maar daarna zit je weer in hetzelfde schuitje, wachten tot je wordt uitgenodigd voor het eindgesprek. Gelukkig voor mij is het deze keer wel positief verlopen. En ik hoop natuurlijk dat jullie ook gewoon worden uitgenodigd! Maar blijf realistisch, er is dus ook kans dat dat niet gaat gebeuren.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #51 Gepost op: 11 juni 2018, 19:41:07
Hallo allemaal, ik heb ook mee gesolliciteerd voor januari 2019. Ik heb vorige week dinsdag mijn (positieve) rapport binnen gekregen. Het is nu wachten op een eventueel eindgesprek voor de eenheid Rotterdam. Spannend!


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #52 Gepost op: 12 juni 2018, 15:58:26
Goed bezig! Gefeliciteerd.
Ik heb mijn uitnodiging binnen voor selectiedag A. Begin augustus. Ook eenheid Rotterdam trouwens.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #53 Gepost op: 12 juni 2018, 18:59:54
Goed bezig! Gefeliciteerd.
Ik heb mijn uitnodiging binnen voor selectiedag A. Begin augustus. Ook eenheid Rotterdam trouwens.
Dat is mooi, succes! Dat zou kunnen betekenen dat de eindgesprekken voor “onze” eenheid nog wel even op zich kunnen laten wachten.


Meulengraaf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #54 Gepost op: 12 juni 2018, 21:22:13
Eindelijk door de briefselectie gekomen en ook selectiedag A en B gehaald. Momenteel al 6 weken aan het wachten of ik wel of niet word uitgenodigd voor het eindgesprek bij de eenheid Amsterdam. Nog even geduld hebben.


Mdhx

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #55 Gepost op: 13 juni 2018, 08:48:48
In augustus pas selectiedag A! Dat duurt echt nog vreselijk lang. Ik ben ook voor eenheid Rotterdam en ben alweer 4 weken aan het wachten hoe nu verder mbt het korpsgesprek...


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #56 Gepost op: 13 juni 2018, 10:54:25
In augustus pas selectiedag A! Dat duurt echt nog vreselijk lang. Ik ben ook voor eenheid Rotterdam en ben alweer 4 weken aan het wachten hoe nu verder mbt het korpsgesprek...
Anders even contact opnemen met je recruiter? Dat ga ik ook doen als het te lang gaat duren..


gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #57 Gepost op: 13 juni 2018, 12:00:51
Hallo allemaal!
Ook ik heb gesolliciteerd voor de functie voor agent, beginnende in januari. Ik heb gesolliciteerd voor het korps Limburg.
Zojuist bericht gekregen dat deel A en B met goed gevolg afgesloten zijn, dus nu begint het lange wachten voor het korpsgesprek. Fingers crossed.

Ik lees hier dat er wat vertraging in zou zitten, iemand een idee hoelang het wachten zou duren? En zijn er nog meer mensen die gesolliciteerd hebben in Limburg?

Groetjes GS


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #58 Gepost op: 13 juni 2018, 13:43:24
Dat is mooi, succes! Dat zou kunnen betekenen dat de eindgesprekken voor “onze” eenheid nog wel even op zich kunnen laten wachten.

Geen idee,

ik neem aan dat als ze jou willen hebben dat ze gewoon door kunnen met jouw traject toch?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


MVG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #59 Gepost op: 13 juni 2018, 15:15:50
Geen idee,

ik neem aan dat als ze jou willen hebben dat ze gewoon door kunnen met jouw traject toch?
Ja, lijkt mij ook.. We gaan het meemaken. Ik wacht rustig af.