Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177184 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

gsdegoede

  • Aspirant politie, 1905 lichting, eenheid Limburg.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
Reactie #60 Gepost op: 13 juni 2018, 18:47:37
Hallo allemaal!
Ook ik heb gesolliciteerd voor de functie voor agent, beginnende in januari. Ik heb gesolliciteerd voor het korps Limburg.
Zojuist bericht gekregen dat deel A en B met goed gevolg afgesloten zijn, dus nu begint het lange wachten voor het korpsgesprek. Fingers crossed.

Ik lees hier dat er wat vertraging in zou zitten, iemand een idee hoelang het wachten zou duren? En zijn er nog meer mensen die gesolliciteerd hebben in Limburg?

Groetjes GS

Goed.. ik kreeg dus vanochtend bericht dat deel A en B goed gegaan zijn. Ik werd dezelfde middag nog gebeld om het eindgesprek in te plannen. Dus het ligt volgens mij echt aan het korps waar je gesolliciteerd hebt.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #61 Gepost op: 18 juni 2018, 11:51:34
Hoi allemaal,
Ook zit heb gesolliciteerd voor de start in januari 2019. Ik heb gesolliciteerd bij Korps Den Haag en wacht nu al ruim twee weken voor het inplannen van het eindgesprek. Zijn er nog meer mensen hier die ook bij Korps Den Haag hebben gesolliciteerd?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #62 Gepost op: 18 juni 2018, 13:28:19
Hoi Bas,

wanneer heb je gesolliciteerd en hoe lang heeft jouw traject tot nu toe geduurd? Heb je dus deel A&B goed afgerond?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #63 Gepost op: 18 juni 2018, 13:41:33
Hoi Bas,

wanneer heb je gesolliciteerd en hoe lang heeft jouw traject tot nu toe geduurd? Heb je dus deel A&B goed afgerond?

Ik heb gesolliciteerd op 17 april en ik heb op 25 mei mijn testresultaten ontvangen. Onderdeel A&B heb ik met succes afgerond! Ik heb toen bericht gekregen van mijn recruiter dat we binnenkort het eindgesprek zullen hebben. Ik heb ongeveer een week geleden nagevraagd bij mijn recruiter over wanneer het ongeveer zal plaatsvinden. Mij is toen verteld dat er momenteel nog veel kandidaten bezig zijn met onderdeel B en dat de reden was dat er nog geen gesprek is ingepland. Nog even geduldig zijn dus... :)


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #64 Gepost op: 18 juni 2018, 15:58:48
Dat is snel, dus binnen een week of 6 had je alles afgerond?
Ik moest na het intakegesprek 8 weken wachten op deel A. Maakt verder niet uit, kan ik me nog even voorbereiden. Succes met eindgesprek.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #65 Gepost op: 18 juni 2018, 16:04:46
Dat is snel, dus binnen een week of 6 had je alles afgerond?
Ik moest na het intakegesprek 8 weken wachten op deel A. Maakt verder niet uit, kan ik me nog even voorbereiden. Succes met eindgesprek.

Ja binnen een week of 6 alles klaar, dus vrij snel ja! Bedankt, jij succes met onderdeel A! Zou de politieconditie app installeren als je dat nog niet hebt gedaan trouwens...


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #66 Gepost op: 18 juni 2018, 16:32:26
Hoi allemaal,
Ook zit heb gesolliciteerd voor de start in januari 2019. Ik heb gesolliciteerd bij Korps Den Haag en wacht nu al ruim twee weken voor het inplannen van het eindgesprek. Zijn er nog meer mensen hier die ook bij Korps Den Haag hebben gesolliciteerd?

Hoi Bas,

Ik heb ook gesolliciteerd bij eenheid Den Haag. Ik heb kort na jou ook mijn testresultaten ontvangen, namelijk op 31 mei. Het wachten op een eventueel korpsgesprek duurt een eeuwigheid!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #67 Gepost op: 18 juni 2018, 16:36:27
Hoi Bas,

Ik heb ook gesolliciteerd bij eenheid Den Haag. Ik heb kort na jou ook mijn testresultaten ontvangen, namelijk op 31 mei. Het wachten op een eventueel korpsgesprek duurt een eeuwigheid!

Een lotgenoot voor korps Den Haag! :D Ja duurt echt een eeuwigheid. Ik hoop dat het snel komt want ik ga over een maand op vakantie...
Ik laat het je weten als ik wat gehoord hebt!!


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #68 Gepost op: 18 juni 2018, 16:42:15
Een lotgenoot voor korps Den Haag! :D Ja duurt echt een eeuwigheid. Ik hoop dat het snel komt want ik ga over een maand op vakantie...
Ik laat het je weten als ik wat gehoord hebt!!

Haha :D

Ik hoop dat je voor jouw vakantie bericht hebt ontvangen. Is goed! Ik zal ook laten weten wanneer ik iets heb gehoord.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #69 Gepost op: 18 juni 2018, 16:43:34
Haha :D

Ik hoop dat je voor jouw vakantie bericht hebt ontvangen. Is goed! Ik zal ook laten weten wanneer ik iets heb gehoord.

Top! :)