Opleiding agent, start januari 2019

Auteur Topic: Opleiding agent, start januari 2019  (gelezen 177160 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #110 Gepost op: 3 juli 2018, 14:39:41
Ik heb vandaag een mailtje ontvangen met daarin een voorstel voor het salaris. In dezelfde mail staat dat indien ik akkoord ga met het salaris, een afspraak kan worden gemaakt voor het medisch onderzoek. Nu wachten op bericht wanneer het medisch onderzoek kan plaatsvinden.

Gefeliciteerd!! Maar jij hebt wel het arbeidsvoorwaardengesprek al gehad dan lijkt mij?


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #111 Gepost op: 3 juli 2018, 14:49:29
Gefeliciteerd!! Maar jij hebt wel het arbeidsvoorwaardengesprek al gehad dan lijkt mij?

Thnx! Nee, ik heb geen gesprek gehad, alleen de mail met het voorstel. Aangezien ze mij willen doorzetten naar de medische keuring, ga ik ervan uit dat er geen arbeidsvoorwaardengesprek zal plaatsvinden.


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #112 Gepost op: 3 juli 2018, 14:58:21
Thnx! Nee, ik heb geen gesprek gehad, alleen de mail met het voorstel. Aangezien ze mij willen doorzetten naar de medische keuring, ga ik ervan uit dat er geen arbeidsvoorwaardengesprek zal plaatsvinden.

Oke, dan ben jij denk ik inderdaad al een stap verder! Bij welke eenheid heb jij gesolliciteerd?


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #113 Gepost op: 3 juli 2018, 15:01:04
Oke, dan ben jij denk ik inderdaad al een stap verder! Bij welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Net zoals jij bij Eenheid Den Haag, weet je nog? Ik ben je lotgenoot haha


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #114 Gepost op: 3 juli 2018, 15:03:55
Net zoals jij bij Eenheid Den Haag, weet je nog? Ik ben je lotgenoot haha

Mijn lotgenoot!!! :D haha

Maar nu ben ik wel erg benieuwd wanneer ik mijn mail dan ga krijgen... :o


NtA

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #115 Gepost op: 3 juli 2018, 15:14:06
Mijn lotgenoot!!! :D haha

Maar nu ben ik wel erg benieuwd wanneer ik mijn mail dan ga krijgen... :o

Jaa, snap ik. Misschien een idee te bellen/mailen met de recruiter?


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #116 Gepost op: 3 juli 2018, 15:17:37
Jaa, snap ik. Misschien een idee te bellen/mailen met de recruiter?

Ik wacht het nog even af, ik heb mijn recruiter vorige week nog gesproken en hij zei dat ik deze week reactie zou krijgen. Het is nu pas dinsdag.... :)


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #117 Gepost op: 3 juli 2018, 18:26:29
Nou ik heb afgelopen maandag mijn Selectiedag A gehad en positief afgerond. 1 jongen helaas de sporttest niet gehaald. A.s. Maandag op voor B dus ben benieuwd!


Bas92h

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #118 Gepost op: 4 juli 2018, 08:16:47
Nou ik heb afgelopen maandag mijn Selectiedag A gehad en positief afgerond. 1 jongen helaas de sporttest niet gehaald. A.s. Maandag op voor B dus ben benieuwd!

Gefeliciteerd! Heel veel succes met deel B!!  :D


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #119 Gepost op: 5 juli 2018, 10:37:53
Nou ik heb afgelopen maandag mijn Selectiedag A gehad en positief afgerond. 1 jongen helaas de sporttest niet gehaald. A.s. Maandag op voor B dus ben benieuwd!

Dat is wel lekker zo snel achter elkaar. Ik hoop dat het bij mij ook zo kort op elkaar is. Nog een maand wachten voor deel A. Zou me eerlijk gezegd wat meer rust in mijn hoofd geven als ik het achter de rug heb, maar goed het is niet anders.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.